Dat doe ik NOOIT meer, op de bank slapen voor iemand andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik van 19.00 uur tot 2 uur vannacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk getafeld![]()
Mijn logé ligt al te slapen nu in mijn bedje, en ik ga zo de bank op....die ligt ook best lekker hoor![]()
Oh ik vond het niet erg, nu wel een beetje brak, dus misschien dat ik nog even een uurtje op bed ga liggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat doe ik NOOIT meer, op de bank slapen voor iemand anders![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef Originele_Naam het volgende:
zo effe maandban aangevraagd, ik zie jullie wel over een maandje weer jongens hooooooooooi![]()
Gaat rustig worden hierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef Lucille het volgende:
Agiath is een week weg wegens kankeren.
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleidingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Originele_Naam het volgende:
je weet
ik moet tentamens halen en met fok erbij gaat dat me nooit lukken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleiding
Ik ga ook maar 's een kutkloon aanmaken denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleiding
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heej beeb![]()
Maar goed ik ga ff naar mijn bedje nog![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga ook maar 's een kutkloon aanmaken denk ik.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
1 kloon waar ik serieus ben maar gevoelige dingen kwijt moet
1 kloon om te kloten
3 klonen om andere te irriteren denk aan kopieermachine - kopieermachientje
1 account waar ik tot 10.000 posts ga en dan ermee kap (deze dus)
BS ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Autoretry het volgende:
Maar OT; ik heb er nu 4. De bekende, Blaatbart voor de BS, deze idem en nog eentje voor persoonlijke dingen die niet zonodig bij de rest v.d. wereld bekend hoeven te raken
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenHad in dit topic ergens (s)waffel neergezet ipv warrel
Mijn oprechte excuses daarvoor
Ik las Visionsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |