Dat moet ik ook allemaal vandaag! en ook nog een cadeautje kopen voor een vriendin die vanavond haar verjaardag viert en ik wilde ook nog occasions gaan kijken vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik een berg afwas weggewerkt, gasfornuis schoongemaakt, keuken geveegd en gedweild, pleetje schoongemaakt en gedweild, schoenen weer netjes opgeruimd, bedden afgehaald, wasje draait nu, was weggevouwen wat nog in de droger zat, was wat aan het drooghek hing de kast ingedaan.
Ik moet nog verder slaapkamer opruimen en vegen en dweilen en beddenopmaken en huiskamer dweilen![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat moet ik ook allemaal vandaag! en ook nog een cadeautje kopen voor een vriendin die vanavond haar verjaardag viert en ik wilde ook nog occasions gaan kijken vandaag![]()
Gelukkig heb ik mijn schoenen al gepoetst![]()
Daar doe ik nooit aan, alleen maar bij blousjes (heb ik er welgeteld 2 van) en linnen broeken (daar heb ik er maar 1 van) en rokjes (daar heb ik er wel veel van, maar draag ik niet vaak)quote:
ja psies, maar die heb ik dus nu alemaal opgespaard en dat maakt het tijd voor de halfjaarlijkse strijkbeurtquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar doe ik nooit aan, alleen maar bij blousjes (heb ik er welgeteld 2 van) en linnen broeken (daar heb ik er maar 1 van) en rokjes (daar heb ik er wel veel van, maar draag ik niet vaak)![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja psies, maar die heb ik dus nu alemaal opgespaard en dat maakt het tijd voor de halfjaarlijkse strijkbeurt![]()
De gedachte aan dat lekkere koude biertje vanavond houdt de moed er in zegmaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn we toch weer lekker hard bezig vandaag met zijn allen![]()
Idd! maar voor mij is dit ook echt een extra vrije dag, waarop je mooi dit soort klusjes kan doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn we toch weer lekker hard bezig vandaag met zijn allen![]()
Oh, dat hebben vrienden van mij ook. En daar douche ik dan soms (maar niet per se als ie aan staat, maar het is erg fijne bijkomstigheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:00 schreef SeaOfLove het volgende:
slaapkamer check
bedden opgemaakt check
was in droger check
was opgehangen check
Nu alleen nog de huiskamer, maar ik ga eerst ff douchen, is altijd zo lekker warm daar als de droger aanstaat![]()
maar eerst ff langs mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:49 schreef Ienepien het volgende:
ik ga zo shoppen
Ik hoef geen wokolie in mijn dressingquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef warrel het volgende:
Wokolie is lekkerder
Zal ik naar Rijswijk gaan fietsen? Ik weet 't niet zo goed..
Eten bij vriendenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hoef geen wokolie in mijn dressing![]()
Wat wil je doen in Rijswijk?
Koop een bloemetje op het stationquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Eten bij vrienden![]()
Bedenk me nu alleen dat ik misschien iets voor ze mee moet nemen![]()
boodschappen al gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
gedweild check
gedouched check
kleren aan check
Ja! Vertel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Cageon het volgende:
is dit het meld hier je taken voor vandaag topique ofzo?
Mooie avatar!quote:
Dat wat nu (DC++, torrents, open source) niet meer bestaat...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:11 schreef Nachtdier het volgende:
was dat?
Bronquote:In Delft is kort na middernacht een auto ontploft. De auto stond geparkeerd op de binnenplaats van een hotel in een buitenwijk en liep flinke schade op. Een hotelgast raakte van schrik onwel en is naar een ziekenhuis overgebracht.
Volgens de politie lagen er geen explosieven in de auto. Er wordt rekening mee gehouden dat afgestoken vuurwerk de oorzaak van de ontploffing is. Het autowrak is voor onderzoek naar een politiebureau overgebracht.
De bezoekers van het hotel moesten tijdelijk hun kamers verlaten en werden ondergebracht in het restaurant van het hotel.
Klotebelgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef Nachtdier het volgende:
Leuk toch, vuurwerk?
Iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:58 schreef Ienepien het volgende:
dank je.
Ik red me wel, vind juist erg voor mijn oma en mijn nichtjes![]()
sterkte ienepienquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef Ienepien het volgende:
Getver.
Mijn tante heeft een zeer zware hersenbloeding, zij wordt nu over gebracht naar leiden om geopereerd te worden en ik kan mijn ouders maar niet bereiken. Heb de hele familie al afgebeld...![]()
edit: gevonden. En nou maar hopen dat mijn tante het redt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |