Dat doe ik NOOIT meer, op de bank slapen voor iemand andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik van 19.00 uur tot 2 uur vannacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk getafeld![]()
Mijn logé ligt al te slapen nu in mijn bedje, en ik ga zo de bank op....die ligt ook best lekker hoor![]()
Oh ik vond het niet erg, nu wel een beetje brak, dus misschien dat ik nog even een uurtje op bed ga liggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat doe ik NOOIT meer, op de bank slapen voor iemand anders![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef Originele_Naam het volgende:
zo effe maandban aangevraagd, ik zie jullie wel over een maandje weer jongens hooooooooooi![]()
Gaat rustig worden hierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef Lucille het volgende:
Agiath is een week weg wegens kankeren.
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleidingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Originele_Naam het volgende:
je weet
ik moet tentamens halen en met fok erbij gaat dat me nooit lukken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleiding
Ik ga ook maar 's een kutkloon aanmaken denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleiding
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heej beeb![]()
Maar goed ik ga ff naar mijn bedje nog![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga ook maar 's een kutkloon aanmaken denk ik.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
1 kloon waar ik serieus ben maar gevoelige dingen kwijt moet
1 kloon om te kloten
3 klonen om andere te irriteren denk aan kopieermachine - kopieermachientje
1 account waar ik tot 10.000 posts ga en dan ermee kap (deze dus)
BS ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Autoretry het volgende:
Maar OT; ik heb er nu 4. De bekende, Blaatbart voor de BS, deze idem en nog eentje voor persoonlijke dingen die niet zonodig bij de rest v.d. wereld bekend hoeven te raken
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenHad in dit topic ergens (s)waffel neergezet ipv warrel
Mijn oprechte excuses daarvoor
Ik las Visionsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte lieviequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Ienepien het volgende:
Tante update:
Hartstikke hersendood, ze gaat nu het donortraject in. Tenminste nog iets positiefs uit gekomen...
Bedankt voor de steun!![]()
Julie (en haar) is in ieder geval een lange periode van ellende bespaard. Nevertheless nogmaals sterkte enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Ienepien het volgende:
Tante update:
Hartstikke hersendood, ze gaat nu het donortraject in. Tenminste nog iets positiefs uit gekomen...
Klopt, ze zou ook niet het type zijn geweest dat gelukkig is als ze maar een 'half' leven kan leiden, dus het is ook maar beter dat ze niet meer wakker wordt. Maar 52 is gewoon te jong...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Julie (en haar) is in ieder geval een lange periode van ellende bespaard. Nevertheless nogmaals sterkte enzo![]()
Hela!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenHad in dit topic ergens (s)waffel neergezet ipv warrel
Mijn oprechte excuses daarvoor
quote:
Veel sterkte, ook voor je familiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Ienepien het volgende:
Tante update:
Echt, af en toe snap ik geen reet van jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:04 schreef seekfaM het volgende:
[..]
nou, dit topic is geopend, en ik heropen hem
ach Who Care'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt, af en toe snap ik geen reet van je
Je moet hem Swaffelen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:53 schreef warrel het volgende:
Misschien weet een van jullie wat mijn printer mankeert?
Canon i455x doet gek
Als je in de buurt had gezeten had ik best even willen swaffelen voor je!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef warrel het volgende:
De hele printer ziet er prima uit, geen rare haakjes. En het piept aan de ene kant niet meer dan de andere. Alles loopt gewoon..
Misschien moet jij even komen swaffelen?!![]()
quote:
Delfts gebagger: Door Ienepien geopend!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is zeker een leuke bijkomstigheid
Maar wie zijn de vrouwen
SOL
Ienepien
(s)Waffel
En wie mis ik nog?
Ohohohquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Delfts gebagger: Door Ienepien geopend!![]()
![]()
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |