abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49524652
Hoi!
Vandaag kreeg ik een printer mee, deze zou het gewoon doen. Ik kreeg 'm mee omdat een nieuwe printer goedkoper was dan nieuwe inkt
Thuis aangekomen installeerde ik de software, sloot de printer aan. Alles ging goed, de printer bleek gewoon compatible te zijn met Mac OS. Maar wanneer ik iets wil printen, dan pakt hij aan de linkerkant het blaadje en trekt 'm mee. Maar dan gaat 't blaadje scheef, ergens in het begin zit het klem/wordt het tegen gehouden. Ik heb nu de buitenkant van de printer er af gehaald en 'm 'bloot' een paar keer laten printen.. Maar nog steeds blijft ie hangen..

Heeft iemand dit ook gehad maar het wel kunnen oplossen?
Ter illustratie een filmpje

[ Bericht 1% gewijzigd door warrel op 18-05-2007 21:55:53 ]
I will take the sun in my mouth
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:49:40 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_49524690
Hij heeft gewoon honger. Geef 'em eens wat meer papier.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_49524735
Nee, dat is het niet, ik heb het al een keer geprobeerd met een hele stapel papier..
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:03:51 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_49527437
Volgens mij zit het rubber op de linkerrol (die het papier pakt) iets scheef (of is iets dikker dan de rechterrol waardoor die het papier beter pakt.)
Ik heb vroeger voor Epson reparaties gedaan (10 jaar geleden ofzo) en daar heb ik het ook regelmatig gezien.
Sowieso ligt het aan de papiertransporter, valt soms zelf te repareren en anders even de helpdesk van Canon bellen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:04:05 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_49529833
als je kan vinden waar het papier tegenaan botst kan je proberen dat plekje af te vijlen.
Maar ik zou er eerder iemand van canon bijhalen, misschien krijg je zelfs een nieuwe printer.
pi_49530440
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef SiGNe het volgende:
als je kan vinden waar het papier tegenaan botst kan je proberen dat plekje af te vijlen.
Maar ik zou er eerder iemand van canon bijhalen, misschien krijg je zelfs een nieuwe printer.
Zoals je hierboven hebt gelezen heb ik deze printer gehad. Ik heb geen aankoopbewijzen ed. Ik weet niet eens hoe oud ie is
pi_49535834
Schopje
pi_49540798
Nog een schopje.. Ik wil 'm zo graag in gebruik kunnen nemen

[ Bericht 6% gewijzigd door warrel op 20-05-2007 00:45:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: