Lol ik zit af en toe ook wel naar van die jeugdfilms in het weekend te kijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, 14 tot 20![]()
Goedemorgen, kijken jullie ook allemaal naar de Barbiefilm? Ik betrapte me er op dat ik 'm aan het kijken was, ben maar snel gaan douchen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:05 schreef warrel het volgende:
Gelukkig heb ik het einde nog gezien. Ze mocht het schooljournaal presenteren en ze had d'r geluksarmbandje (die haar dagboek kon openen oeeeh) weer terug en een vriendje pfff
![]()
Hihi
Ik heb een kusje gehad van 1 van m'n visjes, ze waren eindelijk een keer enthousiast!
(Of heel erg hongerig?)
Het stomste vind ik nog altijd dat ze niet eens weten wat zo'n auto allemaal kan en ze er alleen plezier ritjes mee maken... naar de PC hoofdtstraatquote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was gister dus in Amsterdam, familie uit Indonesie was overgekomen en ging hun eve het standaard toeristische rondje geven door Amsterdam, wilde ze ook in de PC Hooftstraat zijn omdat daar een winkel was waar ze iets moesten hebben
Was er zelf nog nooit geweest maar jezus tyfus wat een bakken daar zeg
Bij Oger voor de deur stond dus deze wagen en allemaal mensen erom heen staan die op de foto wilde met deze wagen en de eigenaar beetje patserig erbij staan van: kijk het plebs-volk mijn auto aanbidden
[afbeelding]
Oja ik ben ook nog over de Wallen gegaan met zeme tante van 64 vond het wel gezellig zo met al die lichtjes
En nu volgende week naar de keukenhof![]()
Waarom een circuit? Gewoon op de openbare weg; gaat prima in het buitenlandquote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef Cageon het volgende:
Met zo'n auto moet geraced worden, circuit dagen FTW!![]()
zo dacht ik stiekem ook een beetjequote:
Zat gister een filmpje te kijken van een SV1000 in 't Sauerlandquote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waarom een circuit? Gewoon op de openbare weg; gaat prima in het buitenland![]()
Mwoah, dat kan veel harder. In dit tempo word je door locals in hun golfjes nog ingehaaldquote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zat gister een filmpje te kijken van een SV1000 in 't Sauerland![]()
![]()
Hierzo dus
Ze houden van mequote:
je bent de perfecte visjes mamaquote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ze houden van me![]()
Pff, wat was 't een naar weer om op 't terras te werken..
Nee, barbeknoei @ hockeyquote:
witbier bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, barbeknoei @ hockey
Teveel wotbier op
Buhuh schatjequote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Bravebart het volgende:
Brak, ende te veel bier op, ende moe, ende slapen
Bartquote:
Toch vind ik het zo jammer dat ze niet knuffelbaar zijnquote:
Ik was er nietquote:
Wanneer werk je danquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:46 schreef Cageon het volgende:
Nou zeg, we kunnen wel zien wie de oplettende moeder is![]()
Was dat voor een lelijk gedrocht?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was gister dus in Amsterdam, familie uit Indonesie was overgekomen en ging hun eve het standaard toeristische rondje geven door Amsterdam, wilde ze ook in de PC Hooftstraat zijn omdat daar een winkel was waar ze iets moesten hebben
Bij Oger voor de deur stond dus deze wagen en allemaal mensen erom heen staan die op de foto wilde met deze wagen en de eigenaar beetje patserig erbij staan van: kijk het plebs-volk mijn auto aanbidden
[afbeelding]
Oja ik ben ook nog over de Wallen gegaan met zeme tante van 64 vond het wel gezellig zo met al die lichtjes
Ja ja ja, die heb ik ook gezien toen ik in Amsterdam wasquote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
quote:
Jaquote:
Wordt pooier.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef mcDavid het volgende:
Wie weet er nog een tof bijbaantje in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |