Precies.............nu kunnen we weer verder! En het duurde gewoon ff een uurtje omdat ik in bad lag te slapen en de rest netjes op mij aan het wachten was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef PeZu het volgende:
dat komt omdat ik nog niet had gezegd:
en centraal!
ja!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
Toch????????
Nee hij had het echt wel weer in de gaten. We moeten hem een keer stiekum in een zware discussie trekken en dan ineens zonder dat ie het weet de lapo laten krijgen.quote:
Dat kan nog wel es moeilijk worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hij had het echt wel weer in de gaten. We moeten hem een keer stiekum in een zware discussie trekken en dan ineens zonder dat ie het weet de lapo laten krijgen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat kan nog wel es moeilijk worden.
Dat zijn leuke topics inderdaad! Onflatteus op de kiek is ook leuk! Of door plastisch chirurgie verspookte celebs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
Heej, Oranjekoek: leuk topic voor als je je verveelt.![]()
ooo wat erg! Dat lijkt me erg rot...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
Ahhhhhhh weet je wat heeeeeeel zielig is: mijn dochter is uit logeren bij opa en oma, en nu belt mijn schoonvader net op dat ze ontroostbaar aan het huilen isen naar haar moeder toe wil!!!! Snif snif!
![]()
Dat heeft ze echt nog nooit gedaan!!!!!! Ben benieuwd wat er aan de hand is en waarom ze zo'n verdriet heeft........hij komt haar zo naar huis brengen.........
Het klinkt mischien een beetje raar. Maar uit eigen ervaring wennen dit soort dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, weer terug van afscheidscentrum.
Wauw, dat was schrikken, maar ook opluchtend.![]()
![]()
Hij lag er zeer zeer vredig bij, hij is gelukig overleden in z'n slaap en zaterdag word hij gecremeerd.
Wel een ervaring hoor, je ziet weleens iemand die dood is is op verschillende docu's maar dit is wel andere koek.![]()
Precies wat m'n Pa net tegen me zij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het klinkt mischien een beetje raar. Maar uit eigen ervaring wennen dit soort dingen.
Ik kan me nog de eerste keer herinneren dat ik een lijk had geschien, kreeg toen de koude rillingen en wou snel weg uit dat koude kamertje. Maar na een paar keer wil je toch bij de lijk blijven, ookal is het een stoffelijk omhulsel.
Heb het in een korte periode de afgelopen tijd meerdere familieleden verloren die dicht bij me stonden. Emotioneel imuum zal je nooit worden, maar je leert er wel op een hele andere manier naar te kijken.
Je komt als persoon echt veel sterker uit dit soort gebeurtenissen. Meer karakter ook.
Toch wel vreemd, dit is voor mij de eerste keer en je kon echt zien dan hij het vaker had meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies wat m'n Pa net tegen me zij.![]()
Ik heb het 2 keer gezien en vind het echt verschrikkelijk, ik kijk niet meer in de kist, ik bewaar liever de herinnering.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, weer terug van afscheidscentrum.
Wauw, dat was schrikken, maar ook opluchtend.![]()
![]()
Hij lag er zeer zeer vredig bij, hij is gelukig overleden in z'n slaap en zaterdag word hij gecremeerd.
Wel een ervaring hoor, je ziet weleens iemand die dood is is op verschillende docu's maar dit is wel andere koek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |