Ik moest er juist óm lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef B.ertha het volgende:
En jij mocht mij niet meer uitlachen, weet je nog![]()
![]()
Tis je vergevenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest er juist óm lachen
Ik lach je niet uit
Daar geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef B.ertha het volgende:
Ligt trouwens echt niet alleen aan de SC, het grootste deel van die posts is in EXA, dus nuttig
Hoewel deze ook origineel isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPeuter
Uiteraard. Alhoewel hij in andere topics beter pastquote:
Hm. Jammer, was wel leuk geweestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteraard. Alhoewel hij in andere topics beter past
Ik ben er overigens niet bij, de 20e. Karten is niet echt mijn ding
Allemaal leuke optiesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Jammer, was wel leuk geweestwat vind je dan wel leuk? Lasershooten? Paintball? Poolen/snooker?
Dan gaan we van de zomer wel wat organiseren, beloofd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allemaal leuke opties
Vooral paintballen
-edit- overigens vind ik karten wel leuk maar aangezien ik erg traag ben vind ik het weer minder leuk
nee, met een aquote:
Nee, gewoon 4 dagen gezellig, en vanaf vroeg in de middag al aan het bier enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijken of er nog wat valt te matten bij de botsauto's?
Zo is de kermis hier tenminste.![]()
6.4 is toch een ruime voldoendequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net nog één oefenexamen Nederlands gemaakt en dat ook nagekeken. 6,4. Balen, dacht dat dat minstens een 7 kon zijjn
Ja, maar toch..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
6.4 is toch een ruime voldoende
en succes alvast voor morgen
En Davinia ook nog gefeliciteerd natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:weer een nieuwe (en in mijn ogen zeer interessante) kandidaat voor m'n stage
nu hopen dat ze mijn ook interessant vinden
Thnxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval succes met je examens....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef iamredleader het volgende:
<-- dit is mijn palindroom-post 15351-->
![]()
Doen wequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan gaan we van de zomer wel wat organiseren, beloofd!![]()
Jij moet eerst een vraag stellen in AKQquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek een programma om filmpjes van DivX3 om te coderen naar XviD... weet iemand nog een naam?
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ondertussen gedaan, en ik denk ook dat ik een werkend progseltje heb
Bij de weg Erkel, heeft vestiging Groningen het wel druk de laatste tijd?
Nee, juist totaal niet. Elke dag worden er weer wat mensen met verlof gestuurd omdat er gewoon eigenlijk niks te doen is bij ons. Maar misschien kunnen we dit soort info beter per PM besprekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:00 schreef erkel het volgende:
[..]
JaWas eerst wel relaxed werken, maar nu is het bijna een continue stroom. Ze zijn heel veel veranderingen aan het doorvoeren hier. Er komt een klachtafwerkings team bij, want daar schijnt nog een hele stapel van te liggen
en V&I wordt ook groter, geloof ik.
Ik krijg nu ook continu collega's aan de lijn. Eerst konden afdelingen wel rechtstreeks met elkaar doorverbinden, maar nu zit wij als analyseteam er ineens tussen.
Jullie ook last van drukte?
Ben ik te openhartigquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet. Elke dag worden er weer wat mensen met verlof gestuurd omdat er gewoon eigenlijk niks te doen is bij ons. Maar misschien kunnen we dit soort info beter per PM bespreken
Dat niet, maar voor de zekerheid toch maar een PM gestuurdquote:
Geistig?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn duits leraar vond me ook 'geestig' vandaag![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef Etcetera het volgende:
gewoon een veredeld stripboeklezer ben je![]()
nog steeds geen flauw ideequote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
hey Mikkieben je geen slaap aan het inhalen?
VWO had toch nederlands om 9 uurquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Nesle het volgende:
Nee
B. moest half 2 beginnen met wis en ze heeft de tijd tot half 5.
Nederlands ging goed, was ruim voor het einde klaarquote:
Ik wel. helaas..quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
Nes, jij vindt Jeckyll & Hyde toch wel leuk? Ooit gehoord van teckel en geit?
de naam is leuker dan het nummer zelfquote:
Ik vind het zo'n onzin, maar daarom eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de naam is leuker dan het nummer zelfwat een bagger
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de naam is leuker dan het nummer zelfwat een bagger
Ik kreeg het via msn van iemand die het leuk en grappig vondquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe, jij luistert dat niet, weet je nog?538 dan
Gooi het eens op keepmyfile.com voor me...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kreeg het via msn van iemand die het leuk en grappig vond
Je kunt het zoeken op Youtube. de eerste hit. Vind het trouwens bij de 2e keer luisteren heel wat minder..quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gooi het eens op keepmyfile.com voor me...
Voor een avondje uit is het wel te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
Nes, jij vindt Jeckyll & Hyde toch wel leuk? Ooit gehoord van teckel en geit?
Dat spreekt niet lekker uit. Maar Pinda komt van mij, vond ik beter passen dan Pepper of net watquote:
Dat zijn coole activiteiten. Wij gingen altijd softballen/voetballen/basketballenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef Nesle het volgende:
Ik zit te twijflen over mijn activiteit voor de sportdag, zeilen surfen of kanoėn.
orientatieloop is al afgevallen voor mij
er zitten wel kosten aan verbonden
zeilen: 12
surfen: 20
kanoen: 6
maaaarrr, in de zomer sta ik altijd op de camping aan het water in de Wieden en dan kano en zeil ik wel veel. dus dan is surfen de beste optie, maar dat is weer zo baggerduur. en dan heb je nog vriendinnen
argh
nee hoor, heb je helemaal goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
De Wieden als in de Wieden bij Giethoorn of is dat heel wat anders?
Heb jij zelf een bootje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
als ik wil kan ik met mijn bootje zo heen
Jaquote:
Coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, sta met de hele fam op een camping vlakbij giethoorn
Al 16 jaar, echt super!
Ik heb een Brig (rubbaarboot met harde bodem) met 6pk.
Dan ga met je vader/buren/vrienden/alleenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa boten zijn gaaf. Jammer voor mij dat mn moeder bang is voor water
Treinen zijn coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef Nesle het volgende:
3 keer in 18 jaar B.!?
dat is echt serieus speciaal
een vriendin van mij had voor een jaar terug nog nooit in een trein gezeten
Hoezo heb je er dan geen last van?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
Ja ik weet het, ik heb er zelf geen last van omdat mijn pap bij de KLPD zit maar als ik met vriendinnen weg wil is dat treinkaartje altijd het grootste probleem. En terecht. Wel altijd 40% korting omdat ik zon pasje heb.
Maar hey, je krijgt OV nu![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ha B.ertha, dan kun je je lol op de komende jaren
Reizen met ov is relaxed
Ik mag gratis reizen omdat mijn vader dus werkt bij de KLPD. Ik heb zon pasje en als vriendinnen meereizen krigen ze 40% korting omdat ik dat pasje heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo heb je er dan geen last van?
En OV is relaxt idd. Moet ik wel iets hebben om naar toe te gaan, maar dat vind ik wel
Per kwartaal wordt gekeken of je al 18 bent en dus OV en beurs krijgt. Dat is per 1 juni. Ik ben op 23 juli jarig, dus het eerstvolgende kwartaal gaat in op 1 oktoberquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom krijg je het pas in oktober dan?
Misschien kun je een paar keer terugvragen, zou ik even nakijken.
Relaxt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik mag gratis reizen omdat mijn vader dus werkt bij de KLPD. Ik heb zon pasje en als vriendinnen meereizen krigen ze 40% korting omdat ik dat pasje heb.
Met nederlands of Engels kan dat nog wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
Wtf zeg, dat zou ik dus never niet doen he
Zit je alles gewoon nog een keer te pennen.
Negeren? Dus je zoekt nog contact met hem, ook al is ie al een jaar irritant?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Pffff even spuien hoor, wat is mijn ex een lompe lul!!!!!! Bijna een jaar zielig lopen doen en nu glashard mij negeren![]()
En ook irritant dat ik er na een jaar nog boos om word
We zouden vrienden blijven (zucht, wat klinkt dat naief), en het leek een tijd goed te gaan, dus ik had na een tijdje weinig contact gewoon maar weer eens een mailtje gestuurd. Nooit wat terug gehad, dus ik spreek hem daar nu via een andere internetweg op aan, en reactie blijft uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Negeren? Dus je zoekt nog contact met hem, ook al is ie al een jaar irritant?
Owquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We zouden vrienden blijven (zucht, wat klinkt dat naief), en het leek een tijd goed te gaan, dus ik had na een tijdje weinig contact gewoon maar weer eens een mailtje gestuurd. Nooit wat terug gehad, dus ik spreek hem daar nu via een andere internetweg op aan, en reactie blijft uit
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef Nesle het volgende:
Ik druk er een filmpje in.
Morgen lekker kneuterig met de familie een puzzelrit met de autoGaan met 6 autos ofzo
Vrijdag amsterdamen dan zat+zon werken. Zal wel niet fokken
.
Lataa
Ineens zie je ook al hun fouten hequote:
Toch maar niet, heb helemaal geen zin in nutteloos geklaagquote:
Ik ben er hoorquote:Was al bang dat ik alleen over bleef
Schijterdquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch maar niet, heb helemaal geen zin in nutteloos geklaaf
[..]
Ik ben er hoorwees niet bang
Dan helemaal:quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wist van tevoren al dat ik daar niks over zou zeggen hoor
Ik blijf gewoon blankquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Jaen nu ga ik je negeren, anders wordt het weer zo'n nuttige bladzijde vol. Heb je al ingehaald, das meer dan genoeg
Het wordt waarschijnlijk Utrechtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef iamredleader het volgende:terug van een avondje "wijnproeven" bij een ex-collega. Erg leuk, alleen heb ik nu een kegel van jewelste terwijl ik nauwelijks aangeschoten ben
Als de meet inderdaad verplaatst wordt dan hoor ik het graag. Amsterdam is sowiezo een goed idee, PhysicsRules en ik kunnen dan idd wel rondkijken naar een leuke locatie, afhankelijk van het aantal aanmeldingen. En er kunnen bij mij thuis altijd een handjevol mensen crashen als het moet
En nu ga ik slapen![]()
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afstandsbediening teruggevonden! Hij lag in de wasmand
quote:
daar gaat de productiviteitquote:
Gewoon een ander account, en ik zit ergens in de hoek, dus niemand kan zien wat ik uitvoer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog wat speciaals voor moeten doen of gebruik je gewoon een ander account?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Maak kennis met Pinda:
[afbeelding]
en haar nog naamloze zusje:
[afbeelding]
quote:
Zeker zekerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]Meer Neleos-aandacht op Fok, minder Neleos-aandacht op werk?
Hoekjes!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gewoon een ander account, en ik zit ergens in de hoek, dus niemand kan zien wat ik uitvoer.![]()
nope, ze hebben ons afgesloten, foutjequote:
Ken ik niet, maar klinkt goed. Nu is er ook helemaal niks te doen hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoekjes!
Ik zat laatst op werk een tijd lang Desktop Tower Defense te spelen, want er was écht weinig te doen
al last van afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
nope, ze hebben ons afgesloten, foutje![]()
Wat een eikels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
nope, ze hebben ons afgesloten, foutje![]()
Beetje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
al last van afkickverschijnselen?
Lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Zeker zeker![]()
En ik krijg ook nog dubbel betaald![]()
Waar zit je nu dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje.
Rondjes lopen in m'n kamer enzo. Wat te doen zonder internet![]()
![]()
Neh, maar wel irritant op sommige momenten.![]()
ja, 't gaat ook gewoon 2 weken duren. 'Oh, het is heel simpel mevrouw. Kwestie van een stekkertje weer aansluiten, ja, ja, mja, ongeveer 10 werkdagen'.quote:
Bij m'n exquote:
Preciesquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja, natuurlijkEn op Hemelvaart is er toch niks te doen, dus waarom zou je niet werken
Ja hequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
B. wat een lieve katjes!
Mikkie, tof dat je terug bent
ik lees even bij.
Kunnen soms handig zijn.quote:
Je hebt een pmquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt goed. Nu is er ook helemaal niks te doen hier.![]()
Ik werk vandaag niet omdat ik vanmiddag naar een mini-festivalletje ga, anders had ik ook gewoon gewerktquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja, natuurlijkEn op Hemelvaart is er toch niks te doen, dus waarom zou je niet werken
welk festival?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werk vandaag niet omdat ik vanmiddag naar een mini-festivalletje ga, anders had ik ook gewoon gewerkt
Was bij ons ook, daarom waren we om 2 uur al dichtquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Feestdagen zijn altijd rustig. Op koninginnedag was er ook (vooral 's avonds) geen fuck te doen, en de volgende ochtend was het extreem druk want mensen wilden vroeg bellen omdat ze dachten dat er dan minder wachtij was. In de middag was de rij wel weg![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
welk festival?
Ik ben vandaag ook vrij![]()
Green Vibrationsquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
welk festival?
Ik ben vandaag ook vrij![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik zorg er altijd wel voor dat anderen veel bij te lezen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |