Ineens zie je ook al hun fouten hequote:
Toch maar niet, heb helemaal geen zin in nutteloos geklaagquote:
Ik ben er hoorquote:Was al bang dat ik alleen over bleef
Schijterdquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch maar niet, heb helemaal geen zin in nutteloos geklaaf
[..]
Ik ben er hoorwees niet bang
Dan helemaal:quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wist van tevoren al dat ik daar niks over zou zeggen hoor
Ik blijf gewoon blankquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Jaen nu ga ik je negeren, anders wordt het weer zo'n nuttige bladzijde vol. Heb je al ingehaald, das meer dan genoeg
Het wordt waarschijnlijk Utrechtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef iamredleader het volgende:terug van een avondje "wijnproeven" bij een ex-collega. Erg leuk, alleen heb ik nu een kegel van jewelste terwijl ik nauwelijks aangeschoten ben
Als de meet inderdaad verplaatst wordt dan hoor ik het graag. Amsterdam is sowiezo een goed idee, PhysicsRules en ik kunnen dan idd wel rondkijken naar een leuke locatie, afhankelijk van het aantal aanmeldingen. En er kunnen bij mij thuis altijd een handjevol mensen crashen als het moet
En nu ga ik slapen![]()
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afstandsbediening teruggevonden! Hij lag in de wasmand
quote:
daar gaat de productiviteitquote:
Gewoon een ander account, en ik zit ergens in de hoek, dus niemand kan zien wat ik uitvoer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog wat speciaals voor moeten doen of gebruik je gewoon een ander account?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Maak kennis met Pinda:
[afbeelding]
en haar nog naamloze zusje:
[afbeelding]
quote:
Zeker zekerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]Meer Neleos-aandacht op Fok, minder Neleos-aandacht op werk?
Hoekjes!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gewoon een ander account, en ik zit ergens in de hoek, dus niemand kan zien wat ik uitvoer.![]()
nope, ze hebben ons afgesloten, foutjequote:
Ken ik niet, maar klinkt goed. Nu is er ook helemaal niks te doen hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoekjes!
Ik zat laatst op werk een tijd lang Desktop Tower Defense te spelen, want er was écht weinig te doen
al last van afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
nope, ze hebben ons afgesloten, foutje![]()
Wat een eikels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
nope, ze hebben ons afgesloten, foutje![]()
Beetje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
al last van afkickverschijnselen?
Lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Zeker zeker![]()
En ik krijg ook nog dubbel betaald![]()
Waar zit je nu dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje.
Rondjes lopen in m'n kamer enzo. Wat te doen zonder internet![]()
![]()
Neh, maar wel irritant op sommige momenten.![]()
ja, 't gaat ook gewoon 2 weken duren. 'Oh, het is heel simpel mevrouw. Kwestie van een stekkertje weer aansluiten, ja, ja, mja, ongeveer 10 werkdagen'.quote:
Bij m'n exquote:
Preciesquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja, natuurlijkEn op Hemelvaart is er toch niks te doen, dus waarom zou je niet werken
Ja hequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
B. wat een lieve katjes!
Mikkie, tof dat je terug bent
ik lees even bij.
Kunnen soms handig zijn.quote:
Je hebt een pmquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt goed. Nu is er ook helemaal niks te doen hier.![]()
Ik werk vandaag niet omdat ik vanmiddag naar een mini-festivalletje ga, anders had ik ook gewoon gewerktquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja, natuurlijkEn op Hemelvaart is er toch niks te doen, dus waarom zou je niet werken
welk festival?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik werk vandaag niet omdat ik vanmiddag naar een mini-festivalletje ga, anders had ik ook gewoon gewerkt
Was bij ons ook, daarom waren we om 2 uur al dichtquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Feestdagen zijn altijd rustig. Op koninginnedag was er ook (vooral 's avonds) geen fuck te doen, en de volgende ochtend was het extreem druk want mensen wilden vroeg bellen omdat ze dachten dat er dan minder wachtij was. In de middag was de rij wel weg![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
welk festival?
Ik ben vandaag ook vrij![]()
Green Vibrationsquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
welk festival?
Ik ben vandaag ook vrij![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik zorg er altijd wel voor dat anderen veel bij te lezen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |