Nederlands ging goed, was ruim voor het einde klaarquote:

Ik wel. helaas..quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
Nes, jij vindt Jeckyll & Hyde toch wel leuk? Ooit gehoord van teckel en geit?

de naam is leuker dan het nummer zelfquote:

Ik vind het zo'n onzin, maar daarom eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de naam is leuker dan het nummer zelfwat een bagger

quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de naam is leuker dan het nummer zelfwat een bagger

Ik kreeg het via msn van iemand die het leuk en grappig vondquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe, jij luistert dat niet, weet je nog?538 dan

Gooi het eens op keepmyfile.com voor me...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kreeg het via msn van iemand die het leuk en grappig vond

Je kunt het zoeken op Youtube. de eerste hit. Vind het trouwens bij de 2e keer luisteren heel wat minder..quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gooi het eens op keepmyfile.com voor me...

Voor een avondje uit is het wel te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
Nes, jij vindt Jeckyll & Hyde toch wel leuk? Ooit gehoord van teckel en geit?

Dat spreekt niet lekker uit. Maar Pinda komt van mij, vond ik beter passen dan Pepper of net watquote:

Dat zijn coole activiteiten. Wij gingen altijd softballen/voetballen/basketballenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef Nesle het volgende:
Ik zit te twijflen over mijn activiteit voor de sportdag, zeilen surfen of kanoën.
orientatieloop is al afgevallen voor mij
er zitten wel kosten aan verbonden
zeilen: 12
surfen: 20
kanoen: 6
maaaarrr, in de zomer sta ik altijd op de camping aan het water in de Wieden en dan kano en zeil ik wel veel. dus dan is surfen de beste optie, maar dat is weer zo baggerduur. en dan heb je nog vriendinnen
argh

nee hoor, heb je helemaal goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
De Wieden als in de Wieden bij Giethoorn of is dat heel wat anders?

Heb jij zelf een bootje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
als ik wil kan ik met mijn bootje zo heen

Jaquote:

Coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja, sta met de hele fam op een camping vlakbij giethoorn
Al 16 jaar, echt super!
Ik heb een Brig (rubbaarboot met harde bodem) met 6pk.

Dan ga met je vader/buren/vrienden/alleenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaaa boten zijn gaaf. Jammer voor mij dat mn moeder bang is voor water

Treinen zijn coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef Nesle het volgende:
3 keer in 18 jaar B.!?
dat is echt serieus speciaal
een vriendin van mij had voor een jaar terug nog nooit in een trein gezeten

Hoezo heb je er dan geen last van?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Nesle het volgende:
Ja ik weet het, ik heb er zelf geen last van omdat mijn pap bij de KLPD zit maar als ik met vriendinnen weg wil is dat treinkaartje altijd het grootste probleem. En terecht. Wel altijd 40% korting omdat ik zon pasje heb.
Maar hey, je krijgt OV nu![]()

quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ha B.ertha, dan kun je je lol op de komende jaren
Reizen met ov is relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |