Ik mag gratis reizen omdat mijn vader dus werkt bij de KLPD. Ik heb zon pasje en als vriendinnen meereizen krigen ze 40% korting omdat ik dat pasje heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo heb je er dan geen last van?
En OV is relaxt idd. Moet ik wel iets hebben om naar toe te gaan, maar dat vind ik wel
Per kwartaal wordt gekeken of je al 18 bent en dus OV en beurs krijgt. Dat is per 1 juni. Ik ben op 23 juli jarig, dus het eerstvolgende kwartaal gaat in op 1 oktoberquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom krijg je het pas in oktober dan?
Misschien kun je een paar keer terugvragen, zou ik even nakijken.
Relaxt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik mag gratis reizen omdat mijn vader dus werkt bij de KLPD. Ik heb zon pasje en als vriendinnen meereizen krigen ze 40% korting omdat ik dat pasje heb.
Met nederlands of Engels kan dat nog wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
Wtf zeg, dat zou ik dus never niet doen he
Zit je alles gewoon nog een keer te pennen.
Negeren? Dus je zoekt nog contact met hem, ook al is ie al een jaar irritant?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Pffff even spuien hoor, wat is mijn ex een lompe lul!!!!!! Bijna een jaar zielig lopen doen en nu glashard mij negeren![]()
En ook irritant dat ik er na een jaar nog boos om word
We zouden vrienden blijven (zucht, wat klinkt dat naief), en het leek een tijd goed te gaan, dus ik had na een tijdje weinig contact gewoon maar weer eens een mailtje gestuurd. Nooit wat terug gehad, dus ik spreek hem daar nu via een andere internetweg op aan, en reactie blijft uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Negeren? Dus je zoekt nog contact met hem, ook al is ie al een jaar irritant?
Owquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We zouden vrienden blijven (zucht, wat klinkt dat naief), en het leek een tijd goed te gaan, dus ik had na een tijdje weinig contact gewoon maar weer eens een mailtje gestuurd. Nooit wat terug gehad, dus ik spreek hem daar nu via een andere internetweg op aan, en reactie blijft uit
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef Nesle het volgende:
Ik druk er een filmpje in.
Morgen lekker kneuterig met de familie een puzzelrit met de autoGaan met 6 autos ofzo
Vrijdag amsterdamen dan zat+zon werken. Zal wel niet fokken
.
Lataa
Ineens zie je ook al hun fouten hequote:
Toch maar niet, heb helemaal geen zin in nutteloos geklaagquote:
Ik ben er hoorquote:Was al bang dat ik alleen over bleef
Schijterdquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch maar niet, heb helemaal geen zin in nutteloos geklaaf
[..]
Ik ben er hoorwees niet bang
Dan helemaal:quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wist van tevoren al dat ik daar niks over zou zeggen hoor
Ik blijf gewoon blankquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef B.ertha het volgende:
Jaen nu ga ik je negeren, anders wordt het weer zo'n nuttige bladzijde vol. Heb je al ingehaald, das meer dan genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |