Ja, maar toch..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
6.4 is toch een ruime voldoende
en succes alvast voor morgen
En Davinia ook nog gefeliciteerd natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:weer een nieuwe (en in mijn ogen zeer interessante) kandidaat voor m'n stage
nu hopen dat ze mijn ook interessant vinden
Thnxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval succes met je examens....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef iamredleader het volgende:
<-- dit is mijn palindroom-post 15351-->
![]()
Doen wequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan gaan we van de zomer wel wat organiseren, beloofd!![]()
Jij moet eerst een vraag stellen in AKQquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek een programma om filmpjes van DivX3 om te coderen naar XviD... weet iemand nog een naam?
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ondertussen gedaan, en ik denk ook dat ik een werkend progseltje heb
Bij de weg Erkel, heeft vestiging Groningen het wel druk de laatste tijd?
Nee, juist totaal niet. Elke dag worden er weer wat mensen met verlof gestuurd omdat er gewoon eigenlijk niks te doen is bij ons. Maar misschien kunnen we dit soort info beter per PM besprekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:00 schreef erkel het volgende:
[..]
JaWas eerst wel relaxed werken, maar nu is het bijna een continue stroom. Ze zijn heel veel veranderingen aan het doorvoeren hier. Er komt een klachtafwerkings team bij, want daar schijnt nog een hele stapel van te liggen
en V&I wordt ook groter, geloof ik.
Ik krijg nu ook continu collega's aan de lijn. Eerst konden afdelingen wel rechtstreeks met elkaar doorverbinden, maar nu zit wij als analyseteam er ineens tussen.
Jullie ook last van drukte?
Ben ik te openhartigquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, juist totaal niet. Elke dag worden er weer wat mensen met verlof gestuurd omdat er gewoon eigenlijk niks te doen is bij ons. Maar misschien kunnen we dit soort info beter per PM bespreken
Dat niet, maar voor de zekerheid toch maar een PM gestuurdquote:
Geistig?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn duits leraar vond me ook 'geestig' vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |