Nou, dat vind ik toch sympathiek van je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Breda mag ook gewoon naar het noorden komen hoor.
Breda is een leuke stadquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik toch sympathiek van je.
Nou voor deze keer dan maar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die ander was misschien eerder, maar ik was aan de beurt...
In Breda?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar blijft mijn naamtopic?
Reken er maar niet op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk in dit topic veel minder bagger dan in het vorige topic
Ik heb een ENORM stom idee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
In het vorige topic werd een afkoelperiode van 24 uur voorgesteld. Daar ben ik wel voor
...en de andere 40 topics?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk in dit topic veel minder bagger dan in het vorige topic
Als jij nu eens begint.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
In het vorige topic werd een afkoelperiode van 24 uur voorgesteld. Daar ben ik wel voor
De rest van het topic laat je totaal aan je voorbij gaan. Zomaar, zachtjes, laat je het van je afglijden. En als je dan deel 41 ziet, dán kom je weer posten.quote:
Nee hoorde niks, wel van de kroeg hier tegenover dus daar ben ik de tweede helft maar gaan kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Noca het volgende:
Goedenavond!
Was weer leuk vanavond in de Euroborg
Lekker sfeertje. Ziijn er mensen die niet in het stadion zitten, maar het geluid wat er vandaan komt wel goed horen? Lijkt me wel grappig, al die schreeuwende mensen die je dan hoort. Al sta ik er liever tussen natuurlijk.
Zo stom is dat idee anders niet, hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rest van het topic laat je totaal aan je voorbij gaan. Zomaar, zachtjes, laat je het van je afglijden. En als je dan deel 41 ziet, dán kom je weer posten.
Dat zal ongeveer 24 uur zijn.
Misschien zou ik het ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zo stom is dat idee anders niet, hoor.
Ja, wel 200 keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Is er al commentaar geleverd op de TT?
Ik heb 'm er niet zelf ingezet hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Is er al commentaar geleverd op de TT?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 'm er niet zelf ingezet hoor.
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij ook trustequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat je hier komt is 1 ding, maar dat je steeds aan de TT van dit heilige topic komt
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik inderdaad de rest van dit topic maar aan me voorbij laten gaan..
Jawel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
nah stik er lekker in, je hebt je TT weer terug, ik ga slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat je hier komt is 1 ding, maar dat je steeds aan de TT van dit heilige topic komt
Omg, net kreeg ik nog een kusjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah stik er lekker in, je hebt je TT weer terug, ik ga slapen.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ook niet maar ik sla ook de helft van de inhoud van de topics overquote:
Sorry, meneerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, Max,
waarom doe je in vredesnaam zo moeilijk, eigenlijk?
Laten we gewoon vriendelijk zijn voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry, meneer
Maar ik laat het topic nu even rusten. Sshh.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry, meneer
Maar ik laat het topic nu even rusten. Sshh.
Zandbak?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook.
Iemand had mij best even mogen vertellen dat we inmiddels waren verhuisd naar de zandbak van de kleuterschool.
Kinderachtig gedoe. 'Nee, dit is mijn zandbak, hier mag jij niet komen!' Maar I'll say no more.quote:
de laatste 2 a 3 zijn wat minders.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Ooit was het leuk lurken in de Grunn topics
En gingen ze wat rustigerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Ooit was het leuk lurken in de Grunn topics
Laat maar lieverd, we lijken het wat te hebben gehad hier met z'n allen. Ik voel me schuldig voor het verpesten van de topics, dus ik blijf gewoon even weg. Geen probleemquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom op, mensen. Laten we het niet overdrijven.
En laten we vooral geen zand in elkaars ogen gooien.
Wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat maar lieverd, we lijken het wat te hebben gehad hier met z'n allen. Ik voel me schuldig voor het verpesten van de topics, dus ik blijf gewoon even weg. Geen probleem.
I second that.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Marchien, gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Maak er een mooi feestje van![]()
Je bent nergens schuldig aan. Je bent niets anders dan loyaal geweest tegenover alles en iedereen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat maar lieverd, we lijken het wat te hebben gehad hier met z'n allen. Ik voel me schuldig voor het verpesten van de topics, dus ik blijf gewoon even weg. Geen probleem.
Goed gezegt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bent nergens schuldig aan. Je bent niets anders dan loyaal geweest tegenover alles en iedereen.
Dus waag het niet je schuldig te voelen, lieverd.
En verder; mij heb je.
Marchien is de 11e jarigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Sebasser het volgende:
Wat?
Was ze jarig?
Oh, Gefeliciteerd!
En dat het maar een mooi feest moge worden/zijn geweest.
Is ze vandaag jarig? 11? of gister al?
Iedereen bedankt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen allemaal! En gefeliciteerd freecellMoge je maar veel cadeaux krijgen en had je nou niet even beter weer kunnen bestellen?
![]()
Ahhhh nee! Ben je jarig op deze treurige (het maakt me treurig) dag?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Iedereen bedankt.
En over het weer: Hoe blij denk je dat ik er mee ben?
Ik moet zo nog boodschappen doen!
Het plenst hier echt.
Mijn taart staat al in de koelkastquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahhhh nee! Ben je jarig op deze treurige (het maakt me treurig) dag?
Gefeliciteerd!
Dat je taart en boodschapjes maar droog over mogen komen.
[afbeelding] En een hele prettige dag natuurlijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar woon ik bijna naastquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef Mr.Jorn. het volgende:
En ik zit op het WLGVerzetsstrijderslaan FTW
Hier is het nu weer droog, maar vanmorgen vroeg een regenbui waar je de shampoo beter mee uit je haar zou kunnen krijgen dan met mijn douchequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef maok het volgende:
woei, regent in Stad ook zo hard? Ik de neiging om buiten in de plassen te gaan stampen. Maar misschien niet zo'n goed idee.
![]()
Toen ik de stad uit reed vanmorgen om 10 uur toen plenste het ook enorm, ik durfte aan het begin van de A7 niet harder dan 80km/h omdat ik bijna niets meer zag door het water dat omlaag kwam zetten en daarna weer opspatte. De lucht was toen bijna zwartquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het nu weer droog, maar vanmorgen vroeg een regenbui waar je de shampoo beter mee uit je haar zou kunnen krijgen dan met mijn douche(en er is niets mis met mijn douche)
Gelukkig is mijn zelfdiscipline ijzersterk, zodat ik hier niet alsnog kom posten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Welkom in dit topic. Goeiemiddag iedereen overigens.
Er zitten hier in ieder geval meer dan 10 Groningers regelmatig te posten. Momenteel hebben we even een afkoelperiode ingesteld, omdat het te hard ging en kwantiteit boven kwaliteit ging. Deze periode heeft betrekking op een aantal gebruikers, waaronder ikzelfMaar het staat je natuurlijk vrij om een goede bijdrage aan dit topic te leveren.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Welkom in dit topic. Goeiemiddag iedereen overigens.
Er zitten hier in ieder geval meer dan 10 Groningers regelmatig te posten. Momenteel hebben we even een afkoelperiode ingesteld, omdat het te hard ging en kwantiteit boven kwaliteit ging. Deze periode heeft betrekking op een aantal gebruikers, waaronder ikzelfMaar het staat je natuurlijk vrij om een goede bijdrage aan dit topic te leveren.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zelfdiscipline ijzersterk, zodat ik hier niet alsnog kom posten.
Die afkoelperiode is wat mij betreft niet omdat het te snel ging hoor. Ik heb het alleen even gehad hier. Ook met een aantal mensen. Mensen die dat gevoel over mij hebben mogen het trouwens gerust zeggen, graag zelfs..
Verder ben ik dit weekend toch weg, en vanaf komende dinsdag zeker tot en met de maandag erop niet online in verband met een welverdiende () vakantie.
Ik ga kamperen. In Frankrijk, met onder andere m'n kleine nichtje van anderhalf. En ik heb er verdomd veel zin in.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef S-Two het volgende:
Ga je op vakantie? Of gewoon vakantie?
Kamperen isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga kamperen. In Frankrijk, met onder andere m'n kleine nichtje van anderhalf. En ik heb er verdomd veel zin in.
Wat leid ik toch een nederig leven hè.
In het vorige topic is de afkoelingsperiode voorgesteld en ik voelde daar wel wat voor, omdat de topicreeks te snel ging en zeker in het laatste topic veel posts stonden om het topic maar te vullen. Ik heb het gevoel dat ik daar zelf deels aan bij gedragen heb en mogelijk anderen die het gevoel ook hebben over hunzelf. Door tijdelijk wat minder te posten hoop ik tenminste dat de kwaliteit van dit topic omhooggaat en de posts tenminste ook maar weer enigszins aan Groningen te relateren zijn. Ikzelf was in ieder geval de bagger zat en heb dit enkele keren aangegeven. De komende dagen blijf ik dan ook even weg uit dit topic om zo anderen de kans te geven weer iets goeds op poten te zetten, want 2 topics per dag is wel wat veel in STA. Hopelijk is het je nu een beetje duidelijk waarom we dit doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
[..]
[afbeelding] Heb ik iets gemist?!
Je staat als student midden in het leven, dus echt nederig kan het niet zijn, lijkt mequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat leid ik toch een nederig leven hè.
Ok. Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het vorige topic is de afkoelingsperiode voorgesteld en ik voelde daar wel wat voor, omdat de topicreeks te snel ging en zeker in het laatste topic veel posts stonden om het topic maar te vullen. Ik heb het gevoel dat ik daar zelf deels aan bij gedragen heb en mogelijk anderen die het gevoel ook hebben over hunzelf. Door tijdelijk wat minder te posten hoop ik tenminste dat de kwaliteit van dit topic omhooggaat en de posts tenminste ook maar weer enigszins aan Groningen te relateren zijn. Ikzelf was in ieder geval de bagger zat en heb dit enkele keren aangegeven. De komende dagen blijf ik dan ook even weg uit dit topic om zo anderen de kans te geven weer iets goeds op poten te zetten, want 2 topics per dag is wel wat veel in STA. Hopelijk is het je nu een beetje duidelijk waarom we dit doen.
Het 2e deel van de opmerking van DaD begrijp ik ook niet helemaal, omdat ze erg vaag is over wie dat zijn. Vanaf maandag zal ik proberen hier weer normaal te posten en het rustig aan te doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok. Ik begrijp het.
Alleen van DaD begrijp ik niet, maar goed, zal dan wellicht ook niet op mij slaan.
Geen idee.
is er kermis dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Greatmarked het volgende:
Wanneer gaat de kermis open? Vanmiddag al?
Drama is dat elke keer weer
Ik hoef ook niet zo nodig naar de kermis, ik moest een aantal jaar geleden verplicht op de kermis zitten voor een schoolopdracht, moesten we schetsen maken. Alleen de botsauto's vond ik nog wel grappig, maar ja daar kun je ook niet meer in botsen, anders worden die aso jochies boos en willen ze je slaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef Greatmarked het volgende:
Kermis zijn ze vanaf dinsdagavond aan het opbouwen..
Het trekt ook altijd van die trieste 15 jarige allochtoontjes aan.. Gisteravond (nog niets open) stonden ze al met een groep of 10 bij de botsauto's...
Kan je er ook oliebollen halen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef teigan het volgende:
De grote markt en de vismarkt staan weer vol met attracties..
Het enige wat ik nog wel eens op de kermis wil doen is zuurstokken halen..
Oeh jeetje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef teigan het volgende:
Ja, daar heb ik ook twee of drie kramen van zien staan.. Keuze dus.
Kermis vind ik voor domme agressieve mensen.. Ik blijf daar liever wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:56 schreef giemiebier666 het volgende:
Ik wist ook nog niet dat er kermis is.
Vervelend ook altijd die aso's heb ook wel eens last van. Maar als je boos word als je gebotst word ga dan niet in de botsauto's. Is er verder dit jaar nog wat interessants.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef teigan het volgende:
De grote markt en de vismarkt staan weer vol met attracties..
Het enige wat ik nog wel eens op de kermis wil doen is zuurstokken halen..
sssssssssst het is zo lekker rustigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Ik vind het hier trouwens nu wel heel erg stil hoor...
Hoe laat??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Kermis vind ik voor domme agressieve mensen.. Ik blijf daar liever weg
28 mei is er een leuk gratis dancefeest op de Grote Markt met oa Armin van Buuren![]()
Van 15:00 tot 22:00 uur!quote:
Het zal wel druk worden. Ik heb het natuurlijk al wel in mn agenda gezetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:20 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Van 15:00 tot 22:00 uur!
Daarna is er nog een afterparty in The Palace tot 5 uur..
Ik durf niet meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:03 schreef Grulez het volgende:
Wow het is echt rustig. De bezinning heeft kennelijk al toegeslagen![]()
Armin van Buuren?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:49 schreef kless het volgende:
ohdus.. aha waar komt die info vandaan mbt armin op de grotemarkt?
Ik ga de motorfietselfstedentocht meerijden in de autoquote:
das geht lossssssssquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef kless het volgende:
http://www.armadaevents.com/
28 mei enzo
nee ok dat het geen los gebral is
dat wordt een mooi feestje!!!!
Of veel te smoor druk...
Al een behoorlijk tijdje hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
ah, jullie ook wakker Tara?
Je bent al uitglogd, sukkel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Op zich zou DaD dan straks even onder mijn naam kunnen posten, voor de vorm.
quote:GRONINGEN - Brekebenen bestaan echt. Dat blijkt uit onderzoek van de Groningse bewegingswetenschapper Ellen Visser.
Visser, verbonden aan de afdeling psychiatrie van het
Universitair Medisch Centrum Groningen, toonde aan dat een groter percentage vaker onderuit gaat, dan op grond van toeval mag worden verwacht.
De brekebenen blijken bovendien te beschikken over specifieke persoonlijkheidstrekken als impulsiviteit, hyperactiviteit en roekeloosheid. Overigens zijn er ook mensen die nooit wat overkomt.
De onderzoekster verdiepte zich voor haar onderzoek in de 'ongevalgevoeligheid' van bijna 150.000 mensen in vijftien verschillende landen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
Ik las dit, en moest gelijk aan freecell denken...
[..]
Laten we dat maar even doen dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Op zich zou DaD dan straks even onder mijn naam kunnen posten, voor de vorm.
Ik dacht al, waar blijft ze nou!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ho eens even. Je gaat morgen niet de trein missen hè?
Je bent niet de enige. Ik schoot in de lach toen ik het gisteren las op RTV Noord, heb het aan freecell voorgelezen. Vooral die persoonlijkheidstrekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
[..]
Ierland, dus ik leef in het verledenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef Luco het volgende:
Waar in het buitenland? Het buitenland is groot, heeeeeeel groot namelijk!
Cantina Mexicana is dat geloof ik.. Ik ben er nog nooit geweest. De Four Roses (hoek Oosterstraat, Ged. Zuiderdiep) is een erg goede Mexicaan! Ik heb laatst ook bij de mexicaan in de Poelestraat gegetenm dat was ook lekker.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heeft iemand wel eens gegeten bij de Mexicaan aan de vismarkt? Zit geloof ik naast huize maas... ik ga a.s donderdag met mn vriend uit eten, en we wilen dus bij een mexicaans restaurant, nou liep ik toevallig langs die aan de vismarkt zit.. leek me wel gezellig..
Maar is het eten wat je krijgt waar voor je geld? Is het trouwens een duur restaurant?
Ik heb er 1 keer gegeten en vond het niks, zonde van mijn geld, iets verderop zit een goede Italiaan, ten hoogte van de AH.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heeft iemand wel eens gegeten bij de Mexicaan aan de vismarkt? Zit geloof ik naast huize maas... ik ga a.s donderdag met mn vriend uit eten, en we wilen dus bij een mexicaans restaurant, nou liep ik toevallig langs die aan de vismarkt zit.. leek me wel gezellig..
Maar is het eten wat je krijgt waar voor je geld? Is het trouwens een duur restaurant?
Four Roses is goed iddquote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Cantina Mexicana is dat geloof ik.. Ik ben er nog nooit geweest. De Four Roses (hoek Oosterstraat, Ged. Zuiderdiep) is een erg goede Mexicaan! Ik heb laatst ook bij de mexicaan in de Poelestraat gegetenm dat was ook lekker.
Kun je het nog bijhouden?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:16 schreef Grulez het volgende:
ik zie net dat ik nog redelijk kan typen als ik gezopen heb![]()
Ik heb daar laatst gegeten (paar weekjes terug), vond het erg lekker en gezellige sfeer. Ik had een combinatiegerecht waarvan 1 tortilla met champions en paddestoelen en eentje met kip daarbij veel salade rijst en bonen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Die van Stiens is beterquote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
Bij de zwanestraat zit ook een Griek![]()
Als je een auto hebt: De Chinees in Ubbena!!! (Bij Assen)
Ik ben vandaag naar Gaasterland geweest, Oude mirdum ofzo.. Er komen kennissen daar te wonen. Godallemachtig wat een rot en een rot gat en een supermarkt? NERGENS in de wijde omgeving.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van Stiens is beter!!! (Bij Leeuwarden)
das dan ook wel een ultieme uithoek.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar Gaasterland geweest, Oude mirdum ofzo.. Er komen kennissen daar te wonen. Godallemachtig wat een rot en een rot gat en een supermarkt? NERGENS in de wijde omgeving.
Crisis jaquote:
Daar ben ook 1 keer geweest, vond het niet te vreten.. ik ga liever naar de Griek aan de Kleine Kruisstraat richting Noorderplantsoen (Fortuna).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
Bij de zwanestraat zit ook een Griek![]()
Als je een auto hebt: De Chinees in Ubbena!!! (Bij Assen)
Balk is OKquote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Crisis ja8km moet je crossen naar een c1000 in 'Balk'
Dat is toch wel iets als een levenbehoefte. Mij kan een makelaardij of een frituurschuur niet veel schelen. Maar ik vind het hier wel makkelijk op het einde van de straatquote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig zijn we niet allemaal supermarktfetishisten
Fortuna is idd erg goed!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ook 1 keer geweest, vond het niet te vreten.. ik ga liever naar de Griek aan de Kleine Kruisstraat richting Noorderplantsoen (Fortuna).
Und?quote:
Is dat zo? Dan ga ik daar zometeen mss wel even heen (afhalen). Het zit hier toch om de hoek.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:15 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Fortuna is idd erg goed!![]()
* Flipper01 krijgt honger..
Toen ik meedeed kon je ook in zo'n sporthal slapen dacht, niet echt een aanrader trouwensquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef Kishan89 het volgende:Dan moet ik ff snel onderdak voor een weekje gaan regelen !
Waar en wanneer???quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
IK HEB KAARTJES GERESERVEERD VOOR JOCHEM MEIJER![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat het goed komt
Winschoten, volgend jaar maartquote:
Net als bij B. Visscher...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Winschoten, volgend jaar maart![]()
Zal wel weer een loting achter zitten![]()
quote:Voorverkoop
U kunt voor deze voorstelling in de voorverkoop kaarten reserveren, echter met enig voorbehoud t.a.v. de beschikbaarheid van kaarten.
Als er meer reserveringen binnenkomen dan er kaarten zijn, dan vindt voor deze voorstelling loting plaats.
U krijgt zo spoedig mogelijk een voorlopige bevestiging van wel of niet toegewezen kaarten.
Daar wil ik binnekort ook mee beginnen. Bij welke rijschool zit jij? Welke zijn er trouwens goed en welke ontzettend kut?quote:
Ik vind van der heide wel goed, voornamelijk Nielsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar wil ik binnekort ook mee beginnen. Bij welke rijschool zit jij? Welke zijn er trouwens goed en welke ontzettend kut?
Ik heb bij Oosterpoort gelest, ik vond het prima daar, lekker flexibel met plannen van de lessen, prima auto's en mijn instucteur was ook prima. Er was ook geen wachttijd, bij van der heide toen ik begon wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar wil ik binnekort ook mee beginnen. Bij welke rijschool zit jij? Welke zijn er trouwens goed en welke ontzettend kut?
quote:Examenplaats: GRONINGEN
Gemiddeld slagingspercentage (1e examen): 41 - 45 %
Rijschool - Aantal eerste examens - Slagings- percentage eerste examens - Slagings- percentage herexamens
ALFA1 AUTORIJSCHOOL
Groningen tot 25 26 - 30 31 - 35
ALGEMENE RIJOPLEIDING GRONINGEN STAD
Groningen > 200 41 - 45 46 - 50
ARIANA RIJSCHOOL
Groningen tot 40 36 - 40 56 - 60
AUTO- EN MOTORRIJSCHOOL SEVERIJN
Groningen tot 40 46 - 50 66 - 70
AUTO/MOTORRIJSCHOOL V.D. HEIDE
Groningen tot 200 46 - 50 51 - 55
AUTORIJSCHOOL ALBERTUS
Groningen tot 25 41 - 45 36 - 40
AUTORIJSCHOOL CENTRA
Groningen tot 25 46 - 50 31 - 35
AUTORIJSCHOOL DUNDAS
Groningen tot 40 36 - 40 66 - 70
AUTORIJSCHOOL G SCHAANK
Groningen tot 25 61 - 65 66 - 70
AUTORIJSCHOOL GE.LUK
Groningen tot 25 41 - 45 56 - 60
AUTORIJSCHOOL HAZEKAMP
Groningen tot 25 21 - 25 26 - 30
AUTORIJSCHOOL HELPMAN
Groningen tot 25 56 - 60 96 - 100
AUTORIJSCHOOL HILHORST
Groningen tot 40 21 - 25 46 - 50
AUTORIJSCHOOL KAMPHUIS
Groningen tot 25 46 - 50 46 - 50
AUTORIJSCHOOL KITS
Groningen tot 25 51 - 55 36 - 40
AUTORIJSCHOOL LEO PRINS
Groningen tot 10 46 - 50 21 - 25
AUTORIJSCHOOL LOOR
Groningen tot 25 41 - 45 71 - 75
AUTORIJSCHOOL NIPPERUS
Groningen tot 25 21 - 25 31 - 35
AUTORIJSCHOOL RONALD
Groningen tot 50 46 - 50 46 - 50
AUTORIJSCHOOL ROY
Groningen tot 25 76 - 80 61 - 65
AUTORIJSCHOOL ROY WESTERBORG
Groningen tot 40 51 - 55 56 - 60
AUTORIJSCHOOL SUBLIEM
Groningen tot 25 36 - 40 31 - 35
AUTORIJSCHOOL TEMA
Groningen tot 10 56 - 60 71 - 75
AUTORIJSCHOOL VAN DER VEEN
Groningen * * 31 - 35
AUTORIJSCHOOL VINKHUIZEN
Groningen tot 50 66 - 70 76 - 80
B. BAKKER
Groningen tot 40 36 - 40 61 - 65
LANGHOUT S AUTORIJSCHOOL
Groningen tot 25 31 - 35 26 - 30
OPLEIDINGSCENTRUM ROTONDE
Groningen tot 25 36 - 40 36 - 40
PERSA
Groningen tot 10 0 - 5 31 - 35
RIJSCHOOL ANIEL
Groningen tot 25 36 - 40 41 - 45
RIJSCHOOL DE CENTRALE
Groningen tot 25 41 - 45 46 - 50
RIJSCHOOL FAST FORWARD
Groningen tot 10 46 - 50 21 - 25
RIJSCHOOL G. DRENTH
Groningen tot 40 36 - 40 41 - 45
RIJSCHOOL GRONINGEN
Groningen tot 25 16 - 20 26 - 30
RIJSCHOOL ISA
Groningen tot 10 0 - 5 46 - 50
RIJSCHOOL JAN LOONSTRA
Groningen tot 40 36 - 40 66 - 70
RIJSCHOOL L H OOSTERVELD
Groningen tot 150 51 - 55 61 - 65
RIJSCHOOL RING
Groningen tot 40 36 - 40 36 - 40
RIJSCHOOL RON BAKKER
Groningen tot 25 56 - 60 76 - 80
RIJSCHOOL VAN INGEN
Groningen tot 10 26 - 30 21 - 25
SCHAKEL
Groningen tot 40 41 - 45 41 - 45
SPITS '92
Groningen > 200 56 - 60 56 - 60
ST RYOPL & VERK EDUC GRONINGEN
Groningen tot 150 56 - 60 61 - 65
STICHTING GIVVO
Groningen tot 10 71 - 75 96 - 100
VERKEERSCHOOL R. DE JONG
Groningen tot 40 46 - 50 46 - 50
VERKEERSSCHOOL OOSTERPOORT
Groningen > 200 41 - 45 51 - 55
PERSAquote:
Een uitstekend idee, zelfs.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tapas in Oosterstraat goed idee? We zijn uitgehongerd..
Zo heel af en toe heb ik nog wel eens een goed idee!quote:
Ik vind het een te groot bedrijf die oosterpoort. Van der Heide ook wel, maar die hebben per persoon wel hun eigen leerlingen dat niet onderling gewisseld kan worden, verder lopen alle betalingen e.d. ook op de man af, en niet via het bedrijf waarbij je de klantenservice moet bellen. Allemaal net wat persoonlijker. Het is dan ook een VOFquote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik heb ook bij Oosterpoort gelest, en dat beviel mij wel redelijk... Het lag iig niet aan hun dat ik de vierde keer mijn rij examen pas haalde
Bij Oosterpoort ook altijd zelfde instructeur gehad (8 maanden lang, alleen een keer iemand anders gehad toen hij ziek of op vakantie was ofzo) Betalen ging bij mij altijd op de rijschool. Dan reden we even langs de rijschool en dan kon ik daar pinnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het een te groot bedrijf die oosterpoort. Van der Heide ook wel, maar die hebben per persoon wel hun eigen leerlingen dat niet onderling gewisseld kan worden, verder lopen alle betalingen e.d. ook op de man af, en niet via het bedrijf waarbij je de klantenservice moet bellen. Allemaal net wat persoonlijker. Het is dan ook een VOF
auto, proefrit. wel bij een of andere El Kebab Auto-export naturlijk, BMW dealers zijn overrated.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef S-Two het volgende:
Ik moet voor m'n studie een mystery shopping project doen. Mystery shopping is een onderzoeksmethode waarbij mensen worden ingehuurd om een aankoop in een winkel, restaurant of andere dienstverlener te doen en hun bevindingen nauwgezet en systematisch te beschrijven. De Mysterty Shopper doet zich vaak voor als alledaagse klant en kan zodoende het gehele consumptieproces doorlopen.
Ik mag dus zelf de winkel/dienstverlener kiezen verlenen en creativiteit wordt op prijs gesteld. Nu wou ik eerst het casino doen, maar ik heb eigenlijk niet heel veel zin om daar in m'n eentje heen te gaan. Iemand misschien een leuk idee hier in Groningen? (ik moet er iig twee keer heen, en ik moet het deze week kunnen doen)
Ik heb geen rijbewijs, dus dat zal lastig gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
auto, proefrit. wel bij een of andere El Kebab Auto-export naturlijk, BMW dealers zijn overrated.
tegen reiskostenvergoeding wil ik je wel helpenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, dus dat zal lastig gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |