Laten we gewoon vriendelijk zijn voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry, meneer
Maar ik laat het topic nu even rusten. Sshh.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sorry, meneer
Maar ik laat het topic nu even rusten. Sshh.
Zandbak?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook.
Iemand had mij best even mogen vertellen dat we inmiddels waren verhuisd naar de zandbak van de kleuterschool.
Kinderachtig gedoe. 'Nee, dit is mijn zandbak, hier mag jij niet komen!' Maar I'll say no more.quote:
de laatste 2 a 3 zijn wat minders.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Ooit was het leuk lurken in de Grunn topics
En gingen ze wat rustigerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Ooit was het leuk lurken in de Grunn topics
Laat maar lieverd, we lijken het wat te hebben gehad hier met z'n allen. Ik voel me schuldig voor het verpesten van de topics, dus ik blijf gewoon even weg. Geen probleemquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom op, mensen. Laten we het niet overdrijven.
En laten we vooral geen zand in elkaars ogen gooien.
Wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat maar lieverd, we lijken het wat te hebben gehad hier met z'n allen. Ik voel me schuldig voor het verpesten van de topics, dus ik blijf gewoon even weg. Geen probleem.
I second that.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Marchien, gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Maak er een mooi feestje van![]()
Je bent nergens schuldig aan. Je bent niets anders dan loyaal geweest tegenover alles en iedereen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat maar lieverd, we lijken het wat te hebben gehad hier met z'n allen. Ik voel me schuldig voor het verpesten van de topics, dus ik blijf gewoon even weg. Geen probleem.
Goed gezegt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bent nergens schuldig aan. Je bent niets anders dan loyaal geweest tegenover alles en iedereen.
Dus waag het niet je schuldig te voelen, lieverd.
En verder; mij heb je.
Marchien is de 11e jarigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Sebasser het volgende:
Wat?
Was ze jarig?
Oh, Gefeliciteerd!
En dat het maar een mooi feest moge worden/zijn geweest.
Is ze vandaag jarig? 11? of gister al?
Iedereen bedankt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen allemaal! En gefeliciteerd freecellMoge je maar veel cadeaux krijgen en had je nou niet even beter weer kunnen bestellen?
![]()
Ahhhh nee! Ben je jarig op deze treurige (het maakt me treurig) dag?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Iedereen bedankt.
En over het weer: Hoe blij denk je dat ik er mee ben?
Ik moet zo nog boodschappen doen!
Het plenst hier echt.
Mijn taart staat al in de koelkastquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahhhh nee! Ben je jarig op deze treurige (het maakt me treurig) dag?
Gefeliciteerd!
Dat je taart en boodschapjes maar droog over mogen komen.
[afbeelding] En een hele prettige dag natuurlijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar woon ik bijna naastquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef Mr.Jorn. het volgende:
En ik zit op het WLGVerzetsstrijderslaan FTW
Hier is het nu weer droog, maar vanmorgen vroeg een regenbui waar je de shampoo beter mee uit je haar zou kunnen krijgen dan met mijn douchequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef maok het volgende:
woei, regent in Stad ook zo hard? Ik de neiging om buiten in de plassen te gaan stampen. Maar misschien niet zo'n goed idee.
![]()
Toen ik de stad uit reed vanmorgen om 10 uur toen plenste het ook enorm, ik durfte aan het begin van de A7 niet harder dan 80km/h omdat ik bijna niets meer zag door het water dat omlaag kwam zetten en daarna weer opspatte. De lucht was toen bijna zwartquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier is het nu weer droog, maar vanmorgen vroeg een regenbui waar je de shampoo beter mee uit je haar zou kunnen krijgen dan met mijn douche(en er is niets mis met mijn douche)
Gelukkig is mijn zelfdiscipline ijzersterk, zodat ik hier niet alsnog kom posten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Welkom in dit topic. Goeiemiddag iedereen overigens.
Er zitten hier in ieder geval meer dan 10 Groningers regelmatig te posten. Momenteel hebben we even een afkoelperiode ingesteld, omdat het te hard ging en kwantiteit boven kwaliteit ging. Deze periode heeft betrekking op een aantal gebruikers, waaronder ikzelfMaar het staat je natuurlijk vrij om een goede bijdrage aan dit topic te leveren.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Welkom in dit topic. Goeiemiddag iedereen overigens.
Er zitten hier in ieder geval meer dan 10 Groningers regelmatig te posten. Momenteel hebben we even een afkoelperiode ingesteld, omdat het te hard ging en kwantiteit boven kwaliteit ging. Deze periode heeft betrekking op een aantal gebruikers, waaronder ikzelfMaar het staat je natuurlijk vrij om een goede bijdrage aan dit topic te leveren.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn zelfdiscipline ijzersterk, zodat ik hier niet alsnog kom posten.
Die afkoelperiode is wat mij betreft niet omdat het te snel ging hoor. Ik heb het alleen even gehad hier. Ook met een aantal mensen. Mensen die dat gevoel over mij hebben mogen het trouwens gerust zeggen, graag zelfs..
Verder ben ik dit weekend toch weg, en vanaf komende dinsdag zeker tot en met de maandag erop niet online in verband met een welverdiende () vakantie.
Ik ga kamperen. In Frankrijk, met onder andere m'n kleine nichtje van anderhalf. En ik heb er verdomd veel zin in.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef S-Two het volgende:
Ga je op vakantie? Of gewoon vakantie?
Kamperen isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga kamperen. In Frankrijk, met onder andere m'n kleine nichtje van anderhalf. En ik heb er verdomd veel zin in.
Wat leid ik toch een nederig leven hè.
In het vorige topic is de afkoelingsperiode voorgesteld en ik voelde daar wel wat voor, omdat de topicreeks te snel ging en zeker in het laatste topic veel posts stonden om het topic maar te vullen. Ik heb het gevoel dat ik daar zelf deels aan bij gedragen heb en mogelijk anderen die het gevoel ook hebben over hunzelf. Door tijdelijk wat minder te posten hoop ik tenminste dat de kwaliteit van dit topic omhooggaat en de posts tenminste ook maar weer enigszins aan Groningen te relateren zijn. Ikzelf was in ieder geval de bagger zat en heb dit enkele keren aangegeven. De komende dagen blijf ik dan ook even weg uit dit topic om zo anderen de kans te geven weer iets goeds op poten te zetten, want 2 topics per dag is wel wat veel in STA. Hopelijk is het je nu een beetje duidelijk waarom we dit doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
[..]
[afbeelding] Heb ik iets gemist?!
Je staat als student midden in het leven, dus echt nederig kan het niet zijn, lijkt mequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat leid ik toch een nederig leven hè.
Ok. Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het vorige topic is de afkoelingsperiode voorgesteld en ik voelde daar wel wat voor, omdat de topicreeks te snel ging en zeker in het laatste topic veel posts stonden om het topic maar te vullen. Ik heb het gevoel dat ik daar zelf deels aan bij gedragen heb en mogelijk anderen die het gevoel ook hebben over hunzelf. Door tijdelijk wat minder te posten hoop ik tenminste dat de kwaliteit van dit topic omhooggaat en de posts tenminste ook maar weer enigszins aan Groningen te relateren zijn. Ikzelf was in ieder geval de bagger zat en heb dit enkele keren aangegeven. De komende dagen blijf ik dan ook even weg uit dit topic om zo anderen de kans te geven weer iets goeds op poten te zetten, want 2 topics per dag is wel wat veel in STA. Hopelijk is het je nu een beetje duidelijk waarom we dit doen.
Het 2e deel van de opmerking van DaD begrijp ik ook niet helemaal, omdat ze erg vaag is over wie dat zijn. Vanaf maandag zal ik proberen hier weer normaal te posten en het rustig aan te doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok. Ik begrijp het.
Alleen van DaD begrijp ik niet, maar goed, zal dan wellicht ook niet op mij slaan.
Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |