Fortuna is idd erg goed!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ook 1 keer geweest, vond het niet te vreten.. ik ga liever naar de Griek aan de Kleine Kruisstraat richting Noorderplantsoen (Fortuna).
Und?quote:
Is dat zo? Dan ga ik daar zometeen mss wel even heen (afhalen). Het zit hier toch om de hoek.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:15 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Fortuna is idd erg goed!![]()
* Flipper01 krijgt honger..
Toen ik meedeed kon je ook in zo'n sporthal slapen dacht, niet echt een aanrader trouwensquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef Kishan89 het volgende:Dan moet ik ff snel onderdak voor een weekje gaan regelen !
Waar en wanneer???quote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
IK HEB KAARTJES GERESERVEERD VOOR JOCHEM MEIJER![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat het goed komt
Winschoten, volgend jaar maartquote:
Net als bij B. Visscher...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Winschoten, volgend jaar maart![]()
Zal wel weer een loting achter zitten![]()
quote:Voorverkoop
U kunt voor deze voorstelling in de voorverkoop kaarten reserveren, echter met enig voorbehoud t.a.v. de beschikbaarheid van kaarten.
Als er meer reserveringen binnenkomen dan er kaarten zijn, dan vindt voor deze voorstelling loting plaats.
U krijgt zo spoedig mogelijk een voorlopige bevestiging van wel of niet toegewezen kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |