Je bent al uitglogd, sukkel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Op zich zou DaD dan straks even onder mijn naam kunnen posten, voor de vorm.
quote:GRONINGEN - Brekebenen bestaan echt. Dat blijkt uit onderzoek van de Groningse bewegingswetenschapper Ellen Visser.
Visser, verbonden aan de afdeling psychiatrie van het
Universitair Medisch Centrum Groningen, toonde aan dat een groter percentage vaker onderuit gaat, dan op grond van toeval mag worden verwacht.
De brekebenen blijken bovendien te beschikken over specifieke persoonlijkheidstrekken als impulsiviteit, hyperactiviteit en roekeloosheid. Overigens zijn er ook mensen die nooit wat overkomt.
De onderzoekster verdiepte zich voor haar onderzoek in de 'ongevalgevoeligheid' van bijna 150.000 mensen in vijftien verschillende landen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
Ik las dit, en moest gelijk aan freecell denken...
[..]
Laten we dat maar even doen dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Op zich zou DaD dan straks even onder mijn naam kunnen posten, voor de vorm.
Ik dacht al, waar blijft ze nou!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ho eens even. Je gaat morgen niet de trein missen hè?
Je bent niet de enige. Ik schoot in de lach toen ik het gisteren las op RTV Noord, heb het aan freecell voorgelezen. Vooral die persoonlijkheidstrekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
[..]
Ierland, dus ik leef in het verledenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef Luco het volgende:
Waar in het buitenland? Het buitenland is groot, heeeeeeel groot namelijk!
Cantina Mexicana is dat geloof ik.. Ik ben er nog nooit geweest. De Four Roses (hoek Oosterstraat, Ged. Zuiderdiep) is een erg goede Mexicaan! Ik heb laatst ook bij de mexicaan in de Poelestraat gegetenm dat was ook lekker.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heeft iemand wel eens gegeten bij de Mexicaan aan de vismarkt? Zit geloof ik naast huize maas... ik ga a.s donderdag met mn vriend uit eten, en we wilen dus bij een mexicaans restaurant, nou liep ik toevallig langs die aan de vismarkt zit.. leek me wel gezellig..
Maar is het eten wat je krijgt waar voor je geld? Is het trouwens een duur restaurant?
Ik heb er 1 keer gegeten en vond het niks, zonde van mijn geld, iets verderop zit een goede Italiaan, ten hoogte van de AH.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heeft iemand wel eens gegeten bij de Mexicaan aan de vismarkt? Zit geloof ik naast huize maas... ik ga a.s donderdag met mn vriend uit eten, en we wilen dus bij een mexicaans restaurant, nou liep ik toevallig langs die aan de vismarkt zit.. leek me wel gezellig..
Maar is het eten wat je krijgt waar voor je geld? Is het trouwens een duur restaurant?
Four Roses is goed iddquote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Cantina Mexicana is dat geloof ik.. Ik ben er nog nooit geweest. De Four Roses (hoek Oosterstraat, Ged. Zuiderdiep) is een erg goede Mexicaan! Ik heb laatst ook bij de mexicaan in de Poelestraat gegetenm dat was ook lekker.
Kun je het nog bijhouden?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:16 schreef Grulez het volgende:
ik zie net dat ik nog redelijk kan typen als ik gezopen heb![]()
Ik heb daar laatst gegeten (paar weekjes terug), vond het erg lekker en gezellige sfeer. Ik had een combinatiegerecht waarvan 1 tortilla met champions en paddestoelen en eentje met kip daarbij veel salade rijst en bonen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Die van Stiens is beterquote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
Bij de zwanestraat zit ook een Griek![]()
Als je een auto hebt: De Chinees in Ubbena!!! (Bij Assen)
Ik ben vandaag naar Gaasterland geweest, Oude mirdum ofzo.. Er komen kennissen daar te wonen. Godallemachtig wat een rot en een rot gat en een supermarkt? NERGENS in de wijde omgeving.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van Stiens is beter!!! (Bij Leeuwarden)
das dan ook wel een ultieme uithoek.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar Gaasterland geweest, Oude mirdum ofzo.. Er komen kennissen daar te wonen. Godallemachtig wat een rot en een rot gat en een supermarkt? NERGENS in de wijde omgeving.
Crisis jaquote:
Daar ben ook 1 keer geweest, vond het niet te vreten.. ik ga liever naar de Griek aan de Kleine Kruisstraat richting Noorderplantsoen (Fortuna).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
Bij de zwanestraat zit ook een Griek![]()
Als je een auto hebt: De Chinees in Ubbena!!! (Bij Assen)
Balk is OKquote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Crisis ja8km moet je crossen naar een c1000 in 'Balk'
Dat is toch wel iets als een levenbehoefte. Mij kan een makelaardij of een frituurschuur niet veel schelen. Maar ik vind het hier wel makkelijk op het einde van de straatquote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig zijn we niet allemaal supermarktfetishisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |