is er kermis dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Greatmarked het volgende:
Wanneer gaat de kermis open? Vanmiddag al?
Drama is dat elke keer weer
Ik hoef ook niet zo nodig naar de kermis, ik moest een aantal jaar geleden verplicht op de kermis zitten voor een schoolopdracht, moesten we schetsen maken. Alleen de botsauto's vond ik nog wel grappig, maar ja daar kun je ook niet meer in botsen, anders worden die aso jochies boos en willen ze je slaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef Greatmarked het volgende:
Kermis zijn ze vanaf dinsdagavond aan het opbouwen..
Het trekt ook altijd van die trieste 15 jarige allochtoontjes aan.. Gisteravond (nog niets open) stonden ze al met een groep of 10 bij de botsauto's...
Kan je er ook oliebollen halen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef teigan het volgende:
De grote markt en de vismarkt staan weer vol met attracties..
Het enige wat ik nog wel eens op de kermis wil doen is zuurstokken halen..
Oeh jeetje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef teigan het volgende:
Ja, daar heb ik ook twee of drie kramen van zien staan.. Keuze dus.
Kermis vind ik voor domme agressieve mensen.. Ik blijf daar liever wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:56 schreef giemiebier666 het volgende:
Ik wist ook nog niet dat er kermis is.
Vervelend ook altijd die aso's heb ook wel eens last van. Maar als je boos word als je gebotst word ga dan niet in de botsauto's. Is er verder dit jaar nog wat interessants.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef teigan het volgende:
De grote markt en de vismarkt staan weer vol met attracties..
Het enige wat ik nog wel eens op de kermis wil doen is zuurstokken halen..
sssssssssst het is zo lekker rustigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Ik vind het hier trouwens nu wel heel erg stil hoor...
Hoe laat??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Kermis vind ik voor domme agressieve mensen.. Ik blijf daar liever weg
28 mei is er een leuk gratis dancefeest op de Grote Markt met oa Armin van Buuren![]()
Van 15:00 tot 22:00 uur!quote:
Het zal wel druk worden. Ik heb het natuurlijk al wel in mn agenda gezetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:20 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Van 15:00 tot 22:00 uur!
Daarna is er nog een afterparty in The Palace tot 5 uur..
Ik durf niet meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:03 schreef Grulez het volgende:
Wow het is echt rustig. De bezinning heeft kennelijk al toegeslagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |