29 augustus is toch niet het einde van het jaar ?quote:
Misschien 24 double episode opening op maandag ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
waarom wordt PB eigenlijk van maandag naar woensdag verplaatst?
onzin! ik ben alleen maar blij dat in mijn opinie de beste serie ooit nog niet van ophouden weet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
't moet weer uitgemolken worden.
de serie had gewoon afgelopen moeten zijn eigenlijk
goed idee! iemand die dit kan maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Mavro het volgende:
Hoe lang nog mensen? Iemand een aftelgifje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue me.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Staafje het volgende:
ff wat nieuws, ik vond het volgende op Wikipedia, misschien voor de nieuwsgierigen onder ons:FurioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En waarom staat er geen rood kruis door Bill Kim (of zou die nog leven)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Xurk het volgende:
Waarom is Haywire niet verscheurd in de openingspost?
hij is dood weet het zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef Suerte het volgende:
[..]
En waarom staat er geen rood kruis door Bill Kim (of zou die nog leven)![]()
teringquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Chielus het volgende:
Heb in 4 dagen serie een en twee achter elkaar gekeken en kan maar moeilijk uitleggen hoe geniaal ik de series vind.. Echt ontzettend gaaf, spannend, bij de strot grijpend, geniaal, bizar, mooi, creepy ik het vond. Kon de DVD speler gewoon niet uitzetten. Hoewel er duidelijk verschillen in de 2 series zitten behoud de spanning zich optimaal. Kan niet wachten op het 3de seizoen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Staafje het volgende:
ff wat nieuws, ik vond het volgende op Wikipedia, misschien voor de nieuwsgierigen onder ons:
SPOILER
vind ik niet echt want :quote:
Zou je de volgende keer dat je reageert op een spoiler, jouw reactie dan ook in spoiler tags willen zetten? Nu kan er geraden worden wat er in die spoiler stond, en daar zit oa ik niet op te wachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Waltero het volgende:
[..]
vind ik niet echt want :
1 het is dus echt het laaste seizoen
2 wat heeft die persoon nog toe te voegen aan prison break, abruzzi is dood dus de verhaallijn om hem heen toch ook?
NEE ECHT?!?!?!?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef sjeppert het volgende:
de acteur die tweener speelt heeft schuld bekend bij zijn ongeluk waarbij hij iemand heeft doodgereden
Ik ook, dus die spoiler ben ik eind augustus ook wel weer vergeten.quote:
Niks beters te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Chielus het volgende:
Heb in 4 dagen serie een en twee achter elkaar gekeken en kan maar moeilijk uitleggen hoe geniaal ik de series vind.. Echt ontzettend gaaf, spannend, bij de strot grijpend, geniaal, bizar, mooi, creepy ik het vond. Kon de DVD speler gewoon niet uitzetten. Hoewel er duidelijk verschillen in de 2 series zitten behoud de spanning zich optimaal. Kan niet wachten op het 3de seizoen.
misschien ongeloofwaardig, maar daar kijk ik het niet voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Prison Break verliest met de aflevering kwaliteit.
Idee leuk, uitvoering en geloofwaardigheid nul..
En zeker nu ze (huidige uitzending rtl5) steeds meer melodramatisch gezever erin stoppen..
Helaas wel, moest tussen door ook nog wat werken. Iedereen heeft me ook voor gek verklaard, maar het was echt te verslavend, kan me niet voorstellen dat iemand een aflevering kijkt en dan denkt, die volgende dvd kijk ik over 2 weken wel een keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef stixx het volgende:
[..]
Niks beters te doen?
Het is inderdaad een geniale serie maar om nou 45 afleveringen (ongeveer) te bekijken in 4 dagen dat is weer te veel van het goede. Je had het beter kunnen verspreiden over de hele zomer dan hoefde je niet in spanning te wachten op het 3e seizoen![]()
onzin, ik hoop zelfs dat dit niet het laatste seizoen isquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Ik mis de serie eigenlijk helemaal niet, Terwijl dat bij Heroes + Lost totaal anders is. Ze rekken dit te lang naar mijn idee..
Ik ook, dit mis ik totaal niet, Heroes des te meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Ik mis de serie eigenlijk helemaal niet, Terwijl dat bij Heroes + Lost totaal anders is. Ze rekken dit te lang naar mijn idee..
Ik denk dat ie volgepost is de week ervoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
tvp kijken of dit topic vol is voor 29 aug!!
denk wel, veel eerder, we zitten nu al op 2 pagina's, de zomer vakantie komt dit topic niet meer door!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
In nederland op donderdag ja... dit is USA topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Furia het volgende:
Wat hebben jullie over verplaatst naar woensdag? Het komt op donderdag toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef rabouter het volgende:
[..]
In nederland op donderdag ja... dit is USA topic
Helemaal mee eens, ik mis het ook echt totaal niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Sluit me er een klein beetje bij aan... Vond seizoen 1 echt geniaal. 2 leuk en vermakelijk voor mijn vrije dinsdag in de week. Moet gewoon constateren dat 24 toch beter in elkaar steekt....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik mis het ook echt totaal niet.![]()
Jaaaaa, ik moest even denken, maar verrek, het was hem echt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:43 schreef miss-scofield het volgende:
Bill Kim als piraat in Pirates 3: At worlds end! Te grappig
me2.. misschien maar weer eens van vooraf aan beginnen aan seizoen 2quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2007 13:50 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
me2.. misschien maar weer eens van vooraf aan beginnen aan seizoen 2
alhoewel t ook steeds minder boeiend werd eerlijk gezegt.. al die toevalligheden, plottwists etc..
ik mis t ook totaal niet eerlijk gezegt
Bedankt voor het saillant detailquote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef Apekoek het volgende:
mijn anus begint trouwens wel weer te kriebelen, wil echt graag de nieuwe prison break zien!
Paul Scheuring had 6 seizoenen in gedachten.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee precies, dit moet echt wel de laatste zijn
is die serie een beetje de moeite waard? en spannend?quote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef Lief-visje het volgende:
Ik volg nu ook John Doe ( met dominic Purcell) om toch nog een beetje van mijn PB verslaving af te komen .
Ach ja, dan hebben we nog ff te gaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Paul Scheuring had 6 seizoenen in gedachten.
Heroes ken ik niet, ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Juist bij Lost vind ik het erger: er zijn inderdaad veel mysteries, maar die worden niet opgelost, maar vergeten. "Het bomengooiende monster" uit seizoen 1 bijvoorbeeld, is niemand meer bang van. Ondertussen lijkt het er op dat ze in seizoen 4 gered worden, en dat daarna alle eiland-mysteries gewoon vergeten worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bij Lost vind ik het anders liggen dan bij PB. Er zijn zoveel mysteries rond Lost, dat kan je niet even uitwerken in een 2 á 3 seizoenen. Dat vind ik niet zo erg. Niet dat ik geen extra seizoen van PB wil zien, maar ja, je kan wel eeuwig op de vlucht blijven. Daar hoeven van mij geen 6 seizoenen aan te worden besteed.
Er komen nog 3 seizoenen, dus lijkt mij niet dat ze al in seizoen 4 gered worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Juist bij Lost vind ik het erger: er zijn inderdaad veel mysteries, maar die worden niet opgelost, maar vergeten. "Het bomengooiende monster" uit seizoen 1 bijvoorbeeld, is niemand meer bang van. Ondertussen lijkt het er op dat ze in seizoen 4 gered worden, en dat daarna alle eiland-mysteries gewoon vergeten worden.
Mysteries verzinnen is geen kunst, er een goed antwoord op hebben wel!
Gast, als jij alle antwoorden meteen al zou weten zou de serie in elkaar zakken als pudding. Lost draait nu eenmaal op mysteries, dit houdt het interessant. En antwoorden komen er heus wel, het langstlopende mysterie uit seizoen 1 is al opgelost.. en als je het gezien hebt kun je niet ontkennen dat het een serieus goed antwoord is.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Juist bij Lost vind ik het erger: er zijn inderdaad veel mysteries, maar die worden niet opgelost, maar vergeten. "Het bomengooiende monster" uit seizoen 1 bijvoorbeeld, is niemand meer bang van. Ondertussen lijkt het er op dat ze in seizoen 4 gered worden, en dat daarna alle eiland-mysteries gewoon vergeten worden.
Mysteries verzinnen is geen kunst, er een goed antwoord op hebben wel!
Ik heb (jaja voor het eerst!) de 1e aflevering van 24 gekeken... het verhaal moet realtime lopen... Na 12 minuten kijken had-ie in een computer encrypted files gedownload, daarna was-ie naar huis gereden, daar had-ie een gesprek met z'n dochter, daarna liep dochterlief weg door d'r raam zonder dat pa dat wist, waarna hij naar z'n werk reed, waar-ie na een halve minuut dan ook al binnen is, en daar de FBI o.i.d. opdracht gaf te zoeken naar z'n dochter, die nog geen 10 minuten eerder was weggelopen! Ondertussen heeft-ie 4-5 telefoongesprekken gevoerd. En dat alles IN TWAALF MINUTEN!!! Wat een ongelofelijk onrealistische serie...quote:Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Scofield het volgende:
[..]
Moet gewoon constateren dat 24 toch beter in elkaar steekt....
Wel erg overdreven allemaal, ik zeg niet dat het soms een beetje vreemd zit qua tijden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb (jaja voor het eerst!) de 1e aflevering van 24 gekeken... het verhaal moet realtime lopen... Na 12 minuten kijken had-ie in een computer encrypted files gedownload, daarna was-ie naar huis gereden, daar had-ie een gesprek met z'n dochter, daarna liep dochterlief weg door d'r raam zonder dat pa dat wist, waarna hij naar z'n werk reed, waar-ie na een halve minuut dan ook al binnen is, en daar de FBI o.i.d. opdracht gaf te zoeken naar z'n dochter, die nog geen 10 minuten eerder was weggelopen! Ondertussen heeft-ie 4-5 telefoongesprekken gevoerd. En dat alles IN TWAALF MINUTEN!!! Wat een ongelofelijk onrealistische serie...
Verder ben ik erg benieuwd hoe oud dochterlief in seizoen 6 opeens is, als het 6 dagen later is ...
24 is op alle fronten realistischer en beter dan Prison Break (seizoen 2) hoor, ook al kijk je niet niet naar het real-time principe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb (jaja voor het eerst!) de 1e aflevering van 24 gekeken... het verhaal moet realtime lopen... Na 12 minuten kijken had-ie in een computer encrypted files gedownload, daarna was-ie naar huis gereden, daar had-ie een gesprek met z'n dochter, daarna liep dochterlief weg door d'r raam zonder dat pa dat wist, waarna hij naar z'n werk reed, waar-ie na een halve minuut dan ook al binnen is, en daar de FBI o.i.d. opdracht gaf te zoeken naar z'n dochter, die nog geen 10 minuten eerder was weggelopen! Ondertussen heeft-ie 4-5 telefoongesprekken gevoerd. En dat alles IN TWAALF MINUTEN!!! Wat een ongelofelijk onrealistische serie...
Verder ben ik erg benieuwd hoe oud dochterlief in seizoen 6 opeens is, als het 6 dagen later is ...
Seizoen 6 is ongeveer 9 jaar laterquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
ga nog een keer kijken, en dan goed...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben trouwens afgehaakt na seizoen 1. Het gevangenisconcept was prima, maar na 13 eps werd t al saai. Bovendien was die hele tattoo niet nodig, die paar dingen die hij gebruikte om te ontsnappen had hij kunnen onthouden, bovendien had hij de gevangenis zelf ontworpen en kon hij net zo goed van buitenaf zn broer kunnen redden. En dan die belachelijke subplot
Hij was als bouwkundig ingenieur betrokken bij de renovatie. Wat jij wil. Waarom zou hij dan de blauwdruk op zn lichaam laten aanbrengen. Uiteindelijk gebruikte hij er bijna niks van. En als hij zo slim is de blauwdruk in code te vertalen naar een 3D-tattoo, dan kon hij het net zo goed onthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ga nog een keer kijken, en dan goed...
'hij heeft de gevangenis zelf ontworpen'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door Haunter op 09-06-2007 14:08:49 ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:54 schreef Haunter het volgende:
Zijn er ondertussen nog geen foto's/filmpjes beschikbaar op de set?
Oja, hier wel een spoiler over een personage:das mooi !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dit vind ik juist een van de beter uitgewerkte dingen in PB.. Ze hebben duidelijk laten zien dat micheal het niet (optijd) voor elkaar kreeg om de blauwdrukken uit zijn hoofd te leren, toen kwam die pizzabezorgster en kwam op hij op het idee van de tatoo..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij was als bouwkundig ingenieur betrokken bij de renovatie. Wat jij wil. Waarom zou hij dan de blauwdruk op zn lichaam laten aanbrengen. Uiteindelijk gebruikte hij er bijna niks van. En als hij zo slim is de blauwdruk in code te vertalen naar een 3D-tattoo, dan kon hij het net zo goed onthouden.
zelfs beter bij dat graf kunnen laten want dat had hij het Mahone wat lastiger gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Waltero het volgende:
[..]
Dit vind ik juist een van de beter uitgewerkte dingen in PB.. Ze hebben duidelijk laten zien dat micheal het niet (optijd) voor elkaar kreeg om de blauwdrukken uit zijn hoofd te leren, toen kwam die pizzabezorgster en kwam op hij op het idee van de tatoo..
Maarrr hij kon natuurlijk niet alleen de details van de ontsnapping laten zetten dus heeft hij er één groot geheel van gemaakt, wat toch stiekem toch nog redelijk wat werd gebruikt.. (natuurlijk niet iedere episode, maar dat zou ook vervelend zijn, in seizoen 2 vond ik het niet echt van toegevoegde waarde, die dingen die hij er toen uithaalde had hij best bij dat graf kunnen laten..)
Prison Break![]()
Ik ook niet! Ineens kwam de begintune langs op m'n mp3-speler..en ik had meteen weer zin in een nieuwe aflevering!!quote:
ik kijk het via internet maar hier in nederland hebben ze toch gewoon zelfde tune als in US. Waarom belgie dan zo'n maffe tune?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef dapluiz het volgende:
Dit hebben ze in belgie als begintune![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dwbKlbwMCx4
(vriendin studeerd in belgie, dus daarom ben ik daar wel eens)
Omdat het een belgische rappert is ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:15 schreef basmens het volgende:
[..]
ik kijk het via internet maar hier in nederland hebben ze toch gewoon zelfde tune als in US. Waarom belgie dan zo'n maffe tune?
Ben je nu al klaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef CarOnline het volgende:
Ik wel! Heb net de laatste aflevering van seizoen 2 gezien, en ben echt razend benieuwd naar seizoen 3.
Soms had ik wel een beetje het "MacGyver" gevoel, die kan ook van 3 knopspelden en een deurkruk een dubbelloops tank breien. Dat mocht wel wat minder.
Maar als het niets is mag Scofield ook gewoon door het beeld wandelen 40 minuten lang. Ik kijk wel![]()
Nou, heb er nog vrij lang over gedaanquote:
hmm, in dat artikel staat ook iemand die in een andere serie dominee Scofiled speeldequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef -Franktastic- het volgende:
Nieuws over de cast van seizoen 3:
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=21149
Zo laat pas!?quote:Production on the third season of "Prison Break" is slated to begin July 2.
het moet dus zelfs nog allemaal gefilmd worden? mijn god! dacht dat ze maanden nodig hadden om iets in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
Produceren wel.. Filmen niet..
hoe lang duurt het filmen en in elkaar zetten van 1 series?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Filmen van een serie (per aflevering) gaat iets sneller dan bij een film he, zeker de eindproductie daarvan
Wat een opvallende personages iddquote:
Ze vallen wel op door hun gouden vacht jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat een opvallende personages idd![]()
waaat?! het zou toch 29 augustus zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef magnifor het volgende:
17 september is de premiere van seizoen 3...
Echt?!?! Hoe weet je dat??quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef magnifor het volgende:
17 september is de premiere van seizoen 3...
ja, de 30e ben ik jarig, ik wil scofield voor mn verjaardagquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Echt?!?! Hoe weet je dat??
Heb je een bron?![]()
Ik had op 29 aug. gehoopt, om 'm de 30e te kunnen downloaden
Haha, ik 1 september! Lijkt me ook een leuk cadeau!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, de 30e ben ik jarig, ik wil scofield voor mn verjaardag
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ik 1 september! Lijkt me ook een leuk cadeau!!
Ach stel je aanquote:
tik takquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
Je bent niet compleet negatief!!! Hulde!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb afgelopen week de laatste 6 afleveringen gezien.
Leuk, maar het einde is ruk
Dat ben ik nooitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef biggetje het volgende:
[..]
Je bent niet compleet negatief!!! Hulde!
Heel seizoen 2 was vergeleken met seizoen 1 slappe hapquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:44 schreef invine het volgende:
Lol? maar je hebt wel gelijk.. einde is idd zeeeeeer ruk!
Eenschquote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Heel seizoen 2 was vergeleken met seizoen 1 slappe hap![]()
Ik heb mij prima vermaakt met seizoen 2.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
Dan nog was het vergeleken met seizoen 1 slappe hap.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt met seizoen 2.
Geen mooie cover vind ikquote:
Dat mag jij vinden. Ik ben het niet met je eensquote:Op zondag 22 juli 2007 11:16 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dan nog was het vergeleken met seizoen 1 slappe hap.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef magnifor het volgende:
seizoen 1 was kwa concept en uitwerking beter.
seizoen 2 was kwa verhaal beter.
Zo zie ik het.
Idd, telkens als er een mooi einde aan had kunnen komen gebeurt er weer iets waardoor het prisonbreak geneuzel weer een paar episodes gerekt kan worden. Echt heel slecht.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
Welk verhaal? Het "oeeee we zijn bijna gepakt maar we ontlopen de bad guys net-verhaal"? Met alle respect hoor, maar het "verhaal" van seizoen 2 vond ik het slechtste er af. Het enige wat ik leuk vond aan seizoen 2 waren de acteerprestaties van T-bag en Mahone, en de aanwezigheid van Sara.
Maar nu zit Micheal weer vastquote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
WIkipedia staat het precies. Zoek op prison break en dan rechts in het menu ofsoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer begint seizoen 3 in US?
en daar gaat het om tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef Ace1 het volgende:
Ik vond season 2 heel erg vermakelijk.
Sara is zwangerquote:Op zondag 22 juli 2007 15:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
Welk verhaal? Het "oeeee we zijn bijna gepakt maar we ontlopen de bad guys net-verhaal"? Met alle respect hoor, maar het "verhaal" van seizoen 2 vond ik het slechtste er af. Het enige wat ik leuk vond aan seizoen 2 waren de acteerprestaties van T-bag en Mahone, en de aanwezigheid van Sara.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:14 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb het angstige gevoel dat ze van een serie die realistisch moest overkomen opeens helemaal de andere kant op gaan. Een beetje het lost effect dat zeker de eerste drie afleveringenecht ging over overlevenden van een vliegtuig ongeluk en nu is er zelfs sprake van dino's
Nu met prisonbreak zie ik hetzelfde gebeuren . Neem nou dat lab en die tekst ''he is going to escape its in his blood'' wtf.. en T-bag blijkt straks een alien ?
Die uitdrukking op zich niet, maar in combinatie met die witte jassen en dat laboratorium...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:41 schreef Rossdale het volgende:
Dino's in Lost? Right...
En inderdaad. Als het in iemand bloed zit is gewoon een normale uitdrukking hoor. Ze bedoelen er alleen mee dat het zijn nature is om niet op te geven en toch weer te proberen om te ontsnappen. Blijkbaar gaat iemand binnen deze gevangenis met Michael aanpappen om mee te kunnen ontsnappen. Precies wat de Company dus wil.
alles gebeurt in 1 dagquote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef sexylexy het volgende:
een fucking ding van seizoen 2 snap ik niet
waar slapen ze![]()
4 september in de USA (R1) en 20 augustus in de UK (R2)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef miss-scofield het volgende:
Wanneer komt die dvdbox uit in USA??
Ik welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:07 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zie niet in waarom je seizoen 2 box uberhaupt zou willen kopen :S
Iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:07 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zie niet in waarom je seizoen 2 box uberhaupt zou willen kopen :S
dat snap ik dus ook niet, en het gebeurd ook echt niet allemaal in 1 dag.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef sexylexy het volgende:
een fucking ding van seizoen 2 snap ik niet
waar slapen ze![]()
door zulk soort diongen wordt het echt niet kloppend![]()
vertel? De meeste hier hebben Seizoen 2 allemaal gedownload via de PC.quote:
Thanks! Neem aan dat je 20 september in UK bedoelt?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
4 september in de USA (R1) en 20 augustus in de UK (R2)
Lost is volgens mij nooit een realistische serie geweest. In de eerste aflevering hoor je het monster al en wordt de piloot uit de cockpit getrokken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:14 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb het angstige gevoel dat ze van een serie die realistisch moest overkomen opeens helemaal de andere kant op gaan. Een beetje het lost effect dat zeker de eerste drie afleveringenecht ging over overlevenden van een vliegtuig ongeluk en nu is er zelfs sprake van dino's
Nu met prisonbreak zie ik hetzelfde gebeuren . Neem nou dat lab en die tekst ''he is going to escape its in his blood'' wtf.. en T-bag blijkt straks een alien ?
Ik heb de spoilers ook gelezen. Het klinkt niet heel spectaculair, maar wel de moeite van het kijken waard. Ik krijg er weer een beetje het seizoen 1-gevoel bij, en dat is op zich niet verkeerd (hopelijk kunnen de makers dan wel genoeg vernieuwende verhaallijnen verzinnen...) Gelukkig zit de Sona-gevangenis wat anders in elkaar dan de Fox River-gevangenis, dus dat is wel weer goed. Ik ben benieuwd naar het 3e seizoen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:22 schreef magnifor het volgende:
Episode 3.01: Orientacíon
Airdate: September 17, 2007
Episode 3.02: Fire/Water
Airdate: September 24, 2007
Episode 3.03: Call Waiting
Airdate: October 1, 2007
Episode 3.04: Good Fences
Airdate: October 8, 2007
Heb de spoilers gelezen en wordt er niet echt warm of koud van.
http://www.spoilerfix.com/prison.phpquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:08 schreef Rianne84 het volgende:
waar staan de spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het dan toch !!!......
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:23 schreef Canisfire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het dan toch !!!......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:45 schreef Haunter het volgende:
[..]BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !![]()
Dat is foutquote:Tweener had genoeg geld op de bank staan en daarom hoeft Tweener niet meer de bak in
Precies waarom mensen als MJ Jackson nog vrij rondlopen
Mijn Snape wat doe je !
Hij moet nog voorkomen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is foutTweener had genoeg geld op de bank staan en daarom hoeft Tweener niet meer de bak in
quote:Schuld
Garrison bekende in mei al schuld. Op 31 oktober gaat de rechtszaak verder. De acteur hangt een maximumstraf van zes jaar en acht maanden boven het hoofd.![]()
Hier vier plaatjes uit Sona, wel spoiler.
http://i190.photobucket.c(...)euws/pbseason3-9.jpg
http://i190.photobucket.c(...)euws/pbseason3-8.jpg
http://i190.photobucket.c(...)euws/pbseason3-7.jpg
http://i190.photobucket.c(...)euws/pbseason3-6.jpgAchter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Ik mis Prison Break helemaal niet![]()
Ben benieuwd of ik seizoen 3 ga volgen ..Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
even off topic: een opmerking die kant noch wal raaktquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is foutTweener had genoeg geld op de bank staan en daarom hoeft Tweener niet meer de bak in
Mwah echt missen doe ik ook niet. Maar zodra het weer begint zal ik het zeker weer volgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:59 schreef BobbyJames het volgende:
Ik mis Prison Break helemaal niet![]()
Ben benieuwd of ik seizoen 3 ga volgen ..
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
begint nu wel een beetje lang te duren dat wachten... ik had gehoopt half augustus S3e1, maar wft 17 sept pas.. nog dik een maand w8en.
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!![]()
Ik hoop dat Scofield er zo weer uit is.
Of je zult zien aan het einde van 3 om in 4 weer opgesloten te zitten om vervolgens weer opgepakt te worden zou wel de ultime verneuking zijn wat overig wel iets voor Amerikanen is.Mijn Snape wat doe je !
Ik mag toch echt hopen dat ze niet zitten te overwegen om seizoen 4 te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat Scofield er zo weer uit is.
Of je zult zien aan het einde van 3 om in 4 weer opgesloten te zitten om vervolgens weer opgepakt te worden zou wel de ultime verneuking zijn wat overig wel iets voor Amerikanen is.![]()
![]()
Ik zie eigenlijk liever een T-bag stand alone serie/film .,Mijn Snape wat doe je !
Jahoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef magnifor het volgende:
Scheuring had totaal 6 seizoenen in gedachten.![]()
![]()
quote:ja ! klopt inderdaad stond vorig jaar al op fok ! ofzo
Mijn Snape wat doe je !
Een klein zoethoudertje voor Lostquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef percy het volgende:
ohhh... september alweer, net mooi... mooi pb tot januari![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:32 schreef magnifor het volgende:
Lost rulezzz!!!![]()
![]()
![]()
Lost is koning vergeleken met hofdienaar genaamd Prison Break![]()
![]()
Ik vond de Power Rangers dan tofferquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lost is koning vergeleken met hofdienaar genaamd Prison Break![]()
Mijn Snape wat doe je !
Whehehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef magnifor het volgende:
Scheuring had totaal 6 seizoenen in gedachten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Toch vreemd al onze vrienden daar in Panama en dan vooral de redens.
Scofield om een man die hij niet heeft neergeschoten
T-bag om een vuurgevecht waar hij meer en deels slachtoffer van was.
Mahone om een drugs smokkel die niet van hem was.
en onze Bellick ook om iets wat hij niet heeft gedaan.Mijn Snape wat doe je !
Tja, ze zouden en moesten in een gevangenis voor seizoen 3quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef Canisfire het volgende:
Toch vreemd al onze vrienden daar in Panama en dan vooral de redens.
Scofield om een man die hij niet heeft neergeschoten
T-bag om een vuurgevecht waar hij meer en deels slachtoffer van was.
Mahone om een drugs smokkel die niet van hem was.
en onze Bellick ook om iets wat hij niet heeft gedaan.geloofwaardig ook
![]()
Allemaal op 1 dag ook nogMijn Snape wat doe je !
Nieuwe spoiler (over episode 3.05):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete series:
24 / Fort Alpha / Heroes / Prison Break / Westenwind![]()
17 sept.
edit:Waarom heb je je post gewijzigd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef Thieske het volgende:
TVP![]()
![]()
Sorry had 't al gevonden. Toch bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:25 schreef magnifor het volgende:
17 sept.
edit:
[..]
Waarom heb je je post gewijzigd.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Staafje het volgende:
Ben benieuwd of we Kellerman nog terug gaan zien!!?
![]()
Kweet nieteens meer hoe heel het verhaal in elkaar zit of wat er met een karakter is gebeurdquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:16 schreef Staafje het volgende:
Ben benieuwd of we Kellerman nog terug gaan zien!![]()
![]()
Ik kan me vaag iets voor de geest halen met een busje waarin ie zat en toen werd ie neergeknald. Dus die zien we niet meer terug. Hoop ik, anders krijg je van die vage complottheorie dingen.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Oooh jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:16 schreef Addict89 het volgende:
Ik kan me vaag iets voor de geest halen met een busje waarin ie zat en toen werd ie neergeknald. Dus die zien we niet meer terug. Hoop ik, anders krijg je van die vage complottheorie dingen.![]()
![]()
Wie zegt dat hij is neergeknald?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:16 schreef Addict89 het volgende:
Ik kan me vaag iets voor de geest halen met een busje waarin ie zat en toen werd ie neergeknald. Dus die zien we niet meer terug. Hoop ik, anders krijg je van die vage complottheorie dingen.Misschien wel die guard(s). Het is in ieder geval zo gefilmd, dat ze bij Fox op het laatste moment nog kunnen beslissen of ze hem in de serie doen of niet (of dat hij zelf er uit wou).
![]()
Ja, precies, dat bedoelde ik met die vage complottheorieenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij is neergeknald?Misschien wel die guard(s). Het is in ieder geval zo gefilmd, dat ze bij Fox op het laatste moment nog kunnen beslissen of ze hem in de serie doen of niet (of dat hij zelf er uit wou).
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Op imdb te zien komt hij niet terug, hij is bezig met een andere serie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, precies, dat bedoelde ik met die vage complottheorieen![]()
![]()
Voor de geloofwaardigheid van Prison Break, hoop ik dat Kellerman dood is en dood blijftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Xurk het volgende:
Als Private Practice flopt, ben ik ervan overtuigd dat Kellerman terugkeert in Prison Break![]()
Hoe leuk en geweldig het personage ook was, het zal de serie geen goed doen als ie terugkeert...Favoriete series:
Die breaks duren echt veels te lang, ik weet totaal niet meer waar de laatste afleveringen over gingen.Wanneer was de laatste aflevering eigenlijk? In mei ofzo?
![]()
![]()
Je hoeft weinig te onthouden. Behalve dat Scofield weer uit een gevangenis moet breken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:27 schreef Sanderrrr het volgende:
Die breaks duren echt veels te lang, ik weet totaal niet meer waar de laatste afleveringen over gingen.Wanneer was de laatste aflevering eigenlijk? In mei ofzo?
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
April.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:27 schreef Sanderrrr het volgende:
Wanneer was de laatste aflevering eigenlijk? In mei ofzo?
Mahone wordt opgepakt voor cocaïne op de boot, valstrik van Michael. Michael en Lincoln meeten Sara op de boot, maar dan komt Kim tevoorschijn. Die wordt vervolgens doodgeschoten door Sara en daarna vluchten ze allemaal. In een huisje worden Michael en Sara omsingeld en vervolgens geeft Michael zich over aan de politie van Panama. Samen met Mahone en Bellick komt hij vast te zitten in Sona.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
April.
Mahone wordt opgepakt voor cocaïne op de boot, valstrik van Michael. Michael en Lincoln meeten Sara op de boot, maar dan komt Kim tevoorschijn. Die wordt vervolgens doodgeschoten door Sara en daarna vluchten ze allemaal. In een huisje worden Michael en Sara omsingeld en vervolgens geeft Michael zich over aan de politie van Panama. Samen met Mahone en Bellick komt hij vast te zitten in Sona.![]()
![]()
Hmm, nog een vraag: wie is Michael ook al weer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
April.
Mahone wordt opgepakt voor cocaïne op de boot, valstrik van Michael. Michael en Lincoln meeten Sara op de boot, maar dan komt Kim tevoorschijn. Die wordt vervolgens doodgeschoten door Sara en daarna vluchten ze allemaal. In een huisje worden Michael en Sara omsingeld en vervolgens geeft Michael zich over aan de politie van Panama. Samen met Mahone en Bellick komt hij vast te zitten in Sona.![]()
Ben benieuwd of seizoen 3 me kan boeien elke dinsdagmiddag.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hmm, nog een vraag: wie is Michael ook al weer?![]()
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
tvp kijken of dit topic vol is voor 29 aug!!zou het lukken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgepost is de week ervoor![]()
Subs hebben we toch niet nodig.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
Goed mijn geheugen is weer opgefrist.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
April.
![]()
GAAAAAAFFFFFFFF!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Waltero het volgende:
Klik
EIndelijk een promo voor seizoen 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dankje!
I ♥ PB![]()
Ziet er wel tof uit denk ik
Scofield moet knokken + hij blijft waarschijnlijk slim doen. Win win.
Alleen dat gejank van Bellick de hele tijd
Overigens ook mooi dat de zon gewoon schijnt in SonaNiet de hele tijd die grauwe boel.
![]()
Ik wordt er niet warm of koud van. Het ziet er weer naar uit dat het allemaal te lang uitgerekt gaat worden.![]()
Dat zie jij aan de hand van een promo/teaser?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef magnifor het volgende:
Ik wordt er niet warm of koud van. Het ziet er weer naar uit dat het allemaal te lang uitgerekt gaat worden.sure.
![]()
Prison Break kennende...
En kijk maar naar deze spoilers:
http://www.spoilerfix.com/prison.php
Gaat nergens over.![]()
Promo ziet er zowaar interessant uit. Maargoed, promo's zien er altijd wel goed uit, zegt natuurlijk nog niets.
.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Ace1 het volgende:
Goeie link:
http://justjared.buzznet.(...)reak-season-3-promo/Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400![]()
Dat is ja dat ene mens dat op LJ moest passen die een pistool richt op lincoln ;oPeople once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Aargh! Ik moet en zal prison break weer zien!
Tevens TVP
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
Zie ik het nou goed dat Bellick en T-Bag ook in Sona zitten?
Wel een beetje vreemd dat hij hun nog een keer mee helpt ontsnappen, maar 'dat zal wel in zijn aard zitten'..."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
17 sept. Vanaf volgende week gaan ze een aantal afleveringen van seizoen 2 laten zien t/m Sona.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:44 schreef Sloper het volgende:
Beginnen ze nou 30aug of 17sept?![]()
Ik ben toch weer van gedachte veranderd. Seizoen 3 kan wel eens interessanter worden dan ik had gedacht. Hopenlijk is het wel wat realistischer. Soms leek scofield net mcgyver.![]()
McGyver was een held!
Maar dat ze volgende week seizoen 2 t/m Sona uit gaan zenden, is dat een herhaling in Amerika of nieuwe afleveringen in Nederland?"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Ik denk eerder dat hij ze nodig heeft, omdat hij hen als enige kan 'vertrouwen', in z'n eentje zal hij weinig kunnen in die gevangenis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:48 schreef Molluck het volgende:
Zie ik het nou goed dat Bellick en T-Bag ook in Sona zitten?
Wel een beetje vreemd dat hij hun nog een keer mee helpt ontsnappen, maar 'dat zal wel in zijn aard zitten'...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die promobeetje knokke that's all....
![]()
Maarja, goede hoop houden natuurlijk![]()
Nog een maandje en dan weer prison break en natuurlijk Heroes![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door tralalala op 20-08-2007 19:37:20 ]![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik kan die promo niet vinden via die link :S
Of ben ik nou gekDeze werkt welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Ace1 het volgende:
Goeie link:
http://justjared.buzznet.(...)reak-season-3-promo/![]()
![]()
Ik vind de promo eigenlijk wel stoer![]()
Veel mooier dan ik verwacht had en ik krijg nu toch zin in seizoen 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete series:
Promo ziet er wel vet uit!
Maar dat "No guards" gebeuren... in dat niet een beetje ongeloofwaardig?
Dat Sona ziet eruit als een gevangenis die door de gevangenen zelf gerund wordt... de bewakers gaan zelfs niet mee naar binnen.
Ik bedoel....
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: