29 augustus is toch niet het einde van het jaar ?quote:
Misschien 24 double episode opening op maandag ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
waarom wordt PB eigenlijk van maandag naar woensdag verplaatst?
onzin! ik ben alleen maar blij dat in mijn opinie de beste serie ooit nog niet van ophouden weet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
't moet weer uitgemolken worden.
de serie had gewoon afgelopen moeten zijn eigenlijk
goed idee! iemand die dit kan maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Mavro het volgende:
Hoe lang nog mensen? Iemand een aftelgifje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue me.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Staafje het volgende:
ff wat nieuws, ik vond het volgende op Wikipedia, misschien voor de nieuwsgierigen onder ons:FurioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En waarom staat er geen rood kruis door Bill Kim (of zou die nog leven)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Xurk het volgende:
Waarom is Haywire niet verscheurd in de openingspost?
hij is dood weet het zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef Suerte het volgende:
[..]
En waarom staat er geen rood kruis door Bill Kim (of zou die nog leven)![]()
teringquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Chielus het volgende:
Heb in 4 dagen serie een en twee achter elkaar gekeken en kan maar moeilijk uitleggen hoe geniaal ik de series vind.. Echt ontzettend gaaf, spannend, bij de strot grijpend, geniaal, bizar, mooi, creepy ik het vond. Kon de DVD speler gewoon niet uitzetten. Hoewel er duidelijk verschillen in de 2 series zitten behoud de spanning zich optimaal. Kan niet wachten op het 3de seizoen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Staafje het volgende:
ff wat nieuws, ik vond het volgende op Wikipedia, misschien voor de nieuwsgierigen onder ons:
SPOILER
vind ik niet echt want :quote:
Zou je de volgende keer dat je reageert op een spoiler, jouw reactie dan ook in spoiler tags willen zetten? Nu kan er geraden worden wat er in die spoiler stond, en daar zit oa ik niet op te wachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Waltero het volgende:
[..]
vind ik niet echt want :
1 het is dus echt het laaste seizoen
2 wat heeft die persoon nog toe te voegen aan prison break, abruzzi is dood dus de verhaallijn om hem heen toch ook?
NEE ECHT?!?!?!?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef sjeppert het volgende:
de acteur die tweener speelt heeft schuld bekend bij zijn ongeluk waarbij hij iemand heeft doodgereden
Ik ook, dus die spoiler ben ik eind augustus ook wel weer vergeten.quote:
Niks beters te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Chielus het volgende:
Heb in 4 dagen serie een en twee achter elkaar gekeken en kan maar moeilijk uitleggen hoe geniaal ik de series vind.. Echt ontzettend gaaf, spannend, bij de strot grijpend, geniaal, bizar, mooi, creepy ik het vond. Kon de DVD speler gewoon niet uitzetten. Hoewel er duidelijk verschillen in de 2 series zitten behoud de spanning zich optimaal. Kan niet wachten op het 3de seizoen.
misschien ongeloofwaardig, maar daar kijk ik het niet voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Prison Break verliest met de aflevering kwaliteit.
Idee leuk, uitvoering en geloofwaardigheid nul..
En zeker nu ze (huidige uitzending rtl5) steeds meer melodramatisch gezever erin stoppen..
Helaas wel, moest tussen door ook nog wat werken. Iedereen heeft me ook voor gek verklaard, maar het was echt te verslavend, kan me niet voorstellen dat iemand een aflevering kijkt en dan denkt, die volgende dvd kijk ik over 2 weken wel een keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef stixx het volgende:
[..]
Niks beters te doen?
Het is inderdaad een geniale serie maar om nou 45 afleveringen (ongeveer) te bekijken in 4 dagen dat is weer te veel van het goede. Je had het beter kunnen verspreiden over de hele zomer dan hoefde je niet in spanning te wachten op het 3e seizoen![]()
onzin, ik hoop zelfs dat dit niet het laatste seizoen isquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Ik mis de serie eigenlijk helemaal niet, Terwijl dat bij Heroes + Lost totaal anders is. Ze rekken dit te lang naar mijn idee..
Ik ook, dit mis ik totaal niet, Heroes des te meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Ik mis de serie eigenlijk helemaal niet, Terwijl dat bij Heroes + Lost totaal anders is. Ze rekken dit te lang naar mijn idee..
Ik denk dat ie volgepost is de week ervoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
tvp kijken of dit topic vol is voor 29 aug!!
denk wel, veel eerder, we zitten nu al op 2 pagina's, de zomer vakantie komt dit topic niet meer door!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
tvp kijken of dit topic vol is voor 29 aug!!
In nederland op donderdag ja... dit is USA topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Furia het volgende:
Wat hebben jullie over verplaatst naar woensdag? Het komt op donderdag toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef rabouter het volgende:
[..]
In nederland op donderdag ja... dit is USA topic
Helemaal mee eens, ik mis het ook echt totaal niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Sluit me er een klein beetje bij aan... Vond seizoen 1 echt geniaal. 2 leuk en vermakelijk voor mijn vrije dinsdag in de week. Moet gewoon constateren dat 24 toch beter in elkaar steekt....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik mis het ook echt totaal niet.![]()
Jaaaaa, ik moest even denken, maar verrek, het was hem echt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:43 schreef miss-scofield het volgende:
Bill Kim als piraat in Pirates 3: At worlds end! Te grappig
me2.. misschien maar weer eens van vooraf aan beginnen aan seizoen 2quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2007 13:50 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
me2.. misschien maar weer eens van vooraf aan beginnen aan seizoen 2
alhoewel t ook steeds minder boeiend werd eerlijk gezegt.. al die toevalligheden, plottwists etc..
ik mis t ook totaal niet eerlijk gezegt
Bedankt voor het saillant detailquote:Op zondag 3 juni 2007 15:02 schreef Apekoek het volgende:
mijn anus begint trouwens wel weer te kriebelen, wil echt graag de nieuwe prison break zien!
Paul Scheuring had 6 seizoenen in gedachten.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nee precies, dit moet echt wel de laatste zijn
is die serie een beetje de moeite waard? en spannend?quote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef Lief-visje het volgende:
Ik volg nu ook John Doe ( met dominic Purcell) om toch nog een beetje van mijn PB verslaving af te komen .
Ach ja, dan hebben we nog ff te gaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Paul Scheuring had 6 seizoenen in gedachten.
Heroes ken ik niet, ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Juist bij Lost vind ik het erger: er zijn inderdaad veel mysteries, maar die worden niet opgelost, maar vergeten. "Het bomengooiende monster" uit seizoen 1 bijvoorbeeld, is niemand meer bang van. Ondertussen lijkt het er op dat ze in seizoen 4 gered worden, en dat daarna alle eiland-mysteries gewoon vergeten worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bij Lost vind ik het anders liggen dan bij PB. Er zijn zoveel mysteries rond Lost, dat kan je niet even uitwerken in een 2 á 3 seizoenen. Dat vind ik niet zo erg. Niet dat ik geen extra seizoen van PB wil zien, maar ja, je kan wel eeuwig op de vlucht blijven. Daar hoeven van mij geen 6 seizoenen aan te worden besteed.
Er komen nog 3 seizoenen, dus lijkt mij niet dat ze al in seizoen 4 gered worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Juist bij Lost vind ik het erger: er zijn inderdaad veel mysteries, maar die worden niet opgelost, maar vergeten. "Het bomengooiende monster" uit seizoen 1 bijvoorbeeld, is niemand meer bang van. Ondertussen lijkt het er op dat ze in seizoen 4 gered worden, en dat daarna alle eiland-mysteries gewoon vergeten worden.
Mysteries verzinnen is geen kunst, er een goed antwoord op hebben wel!
Gast, als jij alle antwoorden meteen al zou weten zou de serie in elkaar zakken als pudding. Lost draait nu eenmaal op mysteries, dit houdt het interessant. En antwoorden komen er heus wel, het langstlopende mysterie uit seizoen 1 is al opgelost.. en als je het gezien hebt kun je niet ontkennen dat het een serieus goed antwoord is.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Juist bij Lost vind ik het erger: er zijn inderdaad veel mysteries, maar die worden niet opgelost, maar vergeten. "Het bomengooiende monster" uit seizoen 1 bijvoorbeeld, is niemand meer bang van. Ondertussen lijkt het er op dat ze in seizoen 4 gered worden, en dat daarna alle eiland-mysteries gewoon vergeten worden.
Mysteries verzinnen is geen kunst, er een goed antwoord op hebben wel!
Ik heb (jaja voor het eerst!) de 1e aflevering van 24 gekeken... het verhaal moet realtime lopen... Na 12 minuten kijken had-ie in een computer encrypted files gedownload, daarna was-ie naar huis gereden, daar had-ie een gesprek met z'n dochter, daarna liep dochterlief weg door d'r raam zonder dat pa dat wist, waarna hij naar z'n werk reed, waar-ie na een halve minuut dan ook al binnen is, en daar de FBI o.i.d. opdracht gaf te zoeken naar z'n dochter, die nog geen 10 minuten eerder was weggelopen! Ondertussen heeft-ie 4-5 telefoongesprekken gevoerd. En dat alles IN TWAALF MINUTEN!!! Wat een ongelofelijk onrealistische serie...quote:Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Scofield het volgende:
[..]
Moet gewoon constateren dat 24 toch beter in elkaar steekt....
Wel erg overdreven allemaal, ik zeg niet dat het soms een beetje vreemd zit qua tijden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb (jaja voor het eerst!) de 1e aflevering van 24 gekeken... het verhaal moet realtime lopen... Na 12 minuten kijken had-ie in een computer encrypted files gedownload, daarna was-ie naar huis gereden, daar had-ie een gesprek met z'n dochter, daarna liep dochterlief weg door d'r raam zonder dat pa dat wist, waarna hij naar z'n werk reed, waar-ie na een halve minuut dan ook al binnen is, en daar de FBI o.i.d. opdracht gaf te zoeken naar z'n dochter, die nog geen 10 minuten eerder was weggelopen! Ondertussen heeft-ie 4-5 telefoongesprekken gevoerd. En dat alles IN TWAALF MINUTEN!!! Wat een ongelofelijk onrealistische serie...
Verder ben ik erg benieuwd hoe oud dochterlief in seizoen 6 opeens is, als het 6 dagen later is ...
24 is op alle fronten realistischer en beter dan Prison Break (seizoen 2) hoor, ook al kijk je niet niet naar het real-time principe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb (jaja voor het eerst!) de 1e aflevering van 24 gekeken... het verhaal moet realtime lopen... Na 12 minuten kijken had-ie in een computer encrypted files gedownload, daarna was-ie naar huis gereden, daar had-ie een gesprek met z'n dochter, daarna liep dochterlief weg door d'r raam zonder dat pa dat wist, waarna hij naar z'n werk reed, waar-ie na een halve minuut dan ook al binnen is, en daar de FBI o.i.d. opdracht gaf te zoeken naar z'n dochter, die nog geen 10 minuten eerder was weggelopen! Ondertussen heeft-ie 4-5 telefoongesprekken gevoerd. En dat alles IN TWAALF MINUTEN!!! Wat een ongelofelijk onrealistische serie...
Verder ben ik erg benieuwd hoe oud dochterlief in seizoen 6 opeens is, als het 6 dagen later is ...
Seizoen 6 is ongeveer 9 jaar laterquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |