29 augustus is toch niet het einde van het jaar ?quote:
Misschien 24 double episode opening op maandag ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
waarom wordt PB eigenlijk van maandag naar woensdag verplaatst?
onzin! ik ben alleen maar blij dat in mijn opinie de beste serie ooit nog niet van ophouden weet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
't moet weer uitgemolken worden.
de serie had gewoon afgelopen moeten zijn eigenlijk
goed idee! iemand die dit kan maken?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef Mavro het volgende:
Hoe lang nog mensen? Iemand een aftelgifje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue me.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Staafje het volgende:
ff wat nieuws, ik vond het volgende op Wikipedia, misschien voor de nieuwsgierigen onder ons:FurioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En waarom staat er geen rood kruis door Bill Kim (of zou die nog leven)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Xurk het volgende:
Waarom is Haywire niet verscheurd in de openingspost?
hij is dood weet het zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef Suerte het volgende:
[..]
En waarom staat er geen rood kruis door Bill Kim (of zou die nog leven)![]()
teringquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Chielus het volgende:
Heb in 4 dagen serie een en twee achter elkaar gekeken en kan maar moeilijk uitleggen hoe geniaal ik de series vind.. Echt ontzettend gaaf, spannend, bij de strot grijpend, geniaal, bizar, mooi, creepy ik het vond. Kon de DVD speler gewoon niet uitzetten. Hoewel er duidelijk verschillen in de 2 series zitten behoud de spanning zich optimaal. Kan niet wachten op het 3de seizoen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Staafje het volgende:
ff wat nieuws, ik vond het volgende op Wikipedia, misschien voor de nieuwsgierigen onder ons:
SPOILER
vind ik niet echt want :quote:
Zou je de volgende keer dat je reageert op een spoiler, jouw reactie dan ook in spoiler tags willen zetten? Nu kan er geraden worden wat er in die spoiler stond, en daar zit oa ik niet op te wachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Waltero het volgende:
[..]
vind ik niet echt want :
1 het is dus echt het laaste seizoen
2 wat heeft die persoon nog toe te voegen aan prison break, abruzzi is dood dus de verhaallijn om hem heen toch ook?
NEE ECHT?!?!?!?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef sjeppert het volgende:
de acteur die tweener speelt heeft schuld bekend bij zijn ongeluk waarbij hij iemand heeft doodgereden
Ik ook, dus die spoiler ben ik eind augustus ook wel weer vergeten.quote:
Niks beters te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Chielus het volgende:
Heb in 4 dagen serie een en twee achter elkaar gekeken en kan maar moeilijk uitleggen hoe geniaal ik de series vind.. Echt ontzettend gaaf, spannend, bij de strot grijpend, geniaal, bizar, mooi, creepy ik het vond. Kon de DVD speler gewoon niet uitzetten. Hoewel er duidelijk verschillen in de 2 series zitten behoud de spanning zich optimaal. Kan niet wachten op het 3de seizoen.
misschien ongeloofwaardig, maar daar kijk ik het niet voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Prison Break verliest met de aflevering kwaliteit.
Idee leuk, uitvoering en geloofwaardigheid nul..
En zeker nu ze (huidige uitzending rtl5) steeds meer melodramatisch gezever erin stoppen..
Helaas wel, moest tussen door ook nog wat werken. Iedereen heeft me ook voor gek verklaard, maar het was echt te verslavend, kan me niet voorstellen dat iemand een aflevering kijkt en dan denkt, die volgende dvd kijk ik over 2 weken wel een keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef stixx het volgende:
[..]
Niks beters te doen?
Het is inderdaad een geniale serie maar om nou 45 afleveringen (ongeveer) te bekijken in 4 dagen dat is weer te veel van het goede. Je had het beter kunnen verspreiden over de hele zomer dan hoefde je niet in spanning te wachten op het 3e seizoen![]()
onzin, ik hoop zelfs dat dit niet het laatste seizoen isquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Ik mis de serie eigenlijk helemaal niet, Terwijl dat bij Heroes + Lost totaal anders is. Ze rekken dit te lang naar mijn idee..
Ik ook, dit mis ik totaal niet, Heroes des te meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef edejong het volgende:
Ik mis de serie eigenlijk helemaal niet, Terwijl dat bij Heroes + Lost totaal anders is. Ze rekken dit te lang naar mijn idee..
Ik denk dat ie volgepost is de week ervoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
tvp kijken of dit topic vol is voor 29 aug!!
denk wel, veel eerder, we zitten nu al op 2 pagina's, de zomer vakantie komt dit topic niet meer door!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef TheFrankey het volgende:
tvp kijken of dit topic vol is voor 29 aug!!
In nederland op donderdag ja... dit is USA topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Furia het volgende:
Wat hebben jullie over verplaatst naar woensdag? Het komt op donderdag toch?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef rabouter het volgende:
[..]
In nederland op donderdag ja... dit is USA topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |