ge hebt ene theedoek rond uwe nekquote:
ik ookquote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zit te wachten to tmn vodka op is want k wil naar bed.
ooh dan is het goedquote:
doorzuipe danquote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zit te wachten to tmn vodka op is want k wil naar bed.
Hier is het droog.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
Onweer ! Regen, flits, donder!
Ik ben bang, whehehe
Ik haat onweer!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
Onweer ! Regen, flits, donder!
Ik ben bang, whehehe
Die kans is ook erg groot!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef Jimbo het volgende:
ik ben altijd zo bang dat als ik teveel drink en ik dr een opsteek dat ik dan meebrand![]()
Bijnaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Is het al weekend?
Als hier onweer inslaat verhuis ikquote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Onweer is best tof, als hij inslaat en je hebt kapotte apparatuur staan krijg je daar nog mooi centjes voor. Zo heb ik vorig jaar mijn al 3 maanden kapotte dvdspeler in weten te ruilen voor een xbox360, die nu al meer als 7 maanden stof staat te happen daar ik geen spelletjes speel, maar dat terzijde.
Ik weet waar jou bed slaapt.quote:
Dat was tijden geleden echt een toffe zinquote:
Zo hadden we een vuurbal/bol.. whatever. Alle apparatuur vernieuwd! Ik ben doodsbang voor onweer, ook voor vuurwerk. Eigenlijk alles wat knalt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Onweer is best tof, als hij inslaat en je hebt kapotte apparatuur staan krijg je daar nog mooi centjes voor. Zo heb ik vorig jaar mijn al 3 maanden kapotte dvdspeler in weten te ruilen voor een xbox360, die nu al meer als 7 maanden stof staat te happen daar ik geen spelletjes speel, maar dat terzijde.
Hoe groot is nou de kans dat dat 2 maal gebeurd. Sindsdien is me ma wel paranoia als het onweert, maar dan herinner ik haar aan het hiervoor geschrevene.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als hier onweer inslaat verhuis ik_1.
hahaaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was tijden geleden echt een toffe zin.
Nu isw het een leugenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was tijden geleden echt een toffe zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |