het schijnt dat daardoor je voeten extra gaan zweten, en als je dan je schoenen uittrekt dan heb je dus het gevoel dat je koude voeten hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:17 schreef Soempie het volgende:
Als ik zenuwachtig ben krijg ik het juist heel warm.
okequote:Op maandag 7 mei 2007 11:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
het schijnt dat daardoor je voeten extra gaan zweten, en als je dan je schoenen uittrekt dan heb je dus het gevoel dat je koude voeten hebt.
Goed zeg. Ik zit nog in een joggingbroek.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
me is proud of me
ik ben vroeg uit bed gegaan, heb de bus van 10u naar groningen genomen terwijl ik geen les heb en heb 2 boeken uit de mediatheek geleend waardoor ik weer een hoop geld bespaard heb
* Etcetera is proud![]()
Saai zegquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed zeg. Ik zit nog in een joggingbroek.![]()
iig naar Indian Summer en met de kinders naar parkpop.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
oke
Ga jij trouwens nog naar concerten/ festivals binnenkort?
heel erg saai denk ik, daarom heb ik ze ook geleend en niet gekochtquote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Saai zegIk ben ook bezig in een boek over het opzetten van onderzoeken.
quote:
Ilse de Lange en The Scenequote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
iig naar Indian Summer en met de kinders naar parkpop.
Dat is vrij normaal hoor voor een festival. Jammer dat je dat niet trekt want dat is wel heel erg leukquote:Ook heb ik nog een uitnodiging liggen voor Werchter. Die gasten gaan al woensdagnacht rijden zodat ze 's ochtends om een uur of 5 in Werchter aankomen, 'dan hebben ze voldoende keuze voor een camping'. Dan gaan ze na 4 dagen festival op maandagmiddag pas weer terug. Dat kost me bijna een week en of ik dat trek weet ik niet.
zoals ma flodderquote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Heb wel al vanalles gedaan. Zo een rondje rennen en oppassen.![]()
Ik ga ook naar parkpop.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
iig naar Indian Summer en met de kinders naar parkpop.
Ook heb ik nog een uitnodiging liggen voor Werchter. Die gasten gaan al woensdagnacht rijden zodat ze 's ochtends om een uur of 5 in Werchter aankomen, 'dan hebben ze voldoende keuze voor een camping'. Dan gaan ze na 4 dagen festival op maandagmiddag pas weer terug. Dat kost me bijna een week en of ik dat trek weet ik niet.
laterquote:
Vroeger ging ik áltijd en maakte ik me nooit druk over dit soort dingen, maar ja, je wordt een daggie ouder enzo. Daarnaast wil mijn vrouw dolgraag heen, maar dit wil in een hotel slapen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ilse de Lange en The Scene![]()
[..]
Dat is vrij normaal hoor voor een festival. Jammer dat je dat niet trekt want dat is wel heel erg leuk
ik probeer ze van jongs af aan te interesseren voor dit soort zaken. Wij hebben er ook altijd veel lol in en ze willen graag mee, dus waarom niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar parkpop.Leuk dat je met je kinderen gaat.
![]()
WerchterMaar kan me voorstellen dat je daar over twijfelt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zaterdag in het Stadspark waren ook ontzettend veel kinderen!
Jochie van een jaar of 10 dat alles van Johan mee stond te zingen
Maar ik zou kleinere kinderen wel oordopjes indoen geloof ik....
quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de festivals na de overgang naar meerdaagse festivals een stuk minder leuk vind. Meer is niet altijd beter.![]()
Je zit nu op Campzone?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef Etcetera het volgende:
ben ik weer
op CZ is er altijd wat te doenmaar dat is uiteraard ook geen festival
![]()
Nooit van gehoordquote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij Werchter kan je hele lekkere wafels eten, maar na een stuk of drie begin je toch behoorlijk vol te 'geraken'.Is ooit iemand van jullie op het Veenhoop festival geweest?
Hier regent het al de hele dag. Ik heb net even een beetje in de tuin gewerkt(wat dingen uitgegraven) en ik was binnen de korste keren vrij natquote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef Etcetera het volgende:
de zon scheen in de stad trouwensheel eventjes maar, maar gaat om het principe
Nog steeds.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef Etcetera het volgende:
de zon scheen in de stad trouwensheel eventjes maar, maar gaat om het principe
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben er ooit geweest, we gingen voor Herman Brood en Meatloaf. Nadat Brood gespeeld had hadden de plaatselijke boeren de vloer van de feesttent ontmanteld en op het podium geflikkerd. De ingehuurde security, alleen te herkennen aan rood/wit/blauwe zweetbandjes, was volop aan het 'corrigeren'. Iedereen liep met een dikke nek van de drank, op klompen rond te springen en met zooi te smijten. We zijn toen maar vroegtijdig vertrokken.Later evengoed Meatloaf gezien, in Dusseldorf.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben er ooit geweest, we gingen voor Herman Brood en Meatloaf. Nadat Brood gespeeld had hadden de plaatselijke boeren de vloer van de feesttent ontmanteld en op het podium geflikkerd. De ingehuurde security, alleen te herkennen aan rood/wit/blauwe zweetbandjes, was volop aan het 'corrigeren'. Iedereen liep met een dikke nek van de drank, op klompen rond te springen en met zooi te smijten. We zijn toen maar vroegtijdig vertrokken.Later evengoed Meatloaf gezien, in Dusseldorf.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef iamredleader het volgende:het is te druk op werk om lekker te werken... jammer. En misschien gaat de quiznight vanavond niet door, Asmo is niet lekker, twee andere teamleden hebben niet zo'n zin of kunnen niet, plus dat het team van MaJo/Tinuviel ook onderbezet is. Dus eventueel een gemixed team, maar we wachten het af...
@Nem: ik hou je op de hoogte als ik Asmo nog spreek.
Ik heb ooit een mier in m'n oor gehad. Dat krakende is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Krakend geluid in oor blijken spinnen
Bij ons riepen ze dan altijd: "Je bent toch niet van suiker?!?!"quote:
inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons riepen ze dan altijd: "Je bent toch niet van suiker?!?!"
We hebben een 3e Ane Brun gangerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een mier in m'n oor gehad. Dat krakende is echt verschrikkelijkPIJN!!
![]()
Helemaal in paniek en niemand wist natuurlijk wat er in hemelsnaam met m'n oor aan de hand was.
Je broer gaat mee?quote:
Wat? Nu al uitgekeken?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
Tevens hoi
Help even onthouden dat ik later geen kinderen wil.![]()
![]()
Doen ze bij ons ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons riepen ze dan altijd: "Je bent toch niet van suiker?!?!"
De oudste haalde de wc niet en had in z'n broek gepoept.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Nu al uitgekeken?
Of hebben ze alles ondergekotst?
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
De oudste haalde de wc niet en had in z'n broek gepoept.![]()
quote:En de jongste kreeg een driftbui toen het begon te regenen.
Zo waar.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..maar dat lijkt me minder erg dan zijn schijtluier
kan gebeuren.quote:
Niet eens tekeningen gemaakt in paint?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op school gezeten maar heb eignelijk niks gedaan![]()
Nog wat leuks tegengekomen?quote:
Ik ook. Me ook al 2 keer omgekleed.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vandaag al drie keer door de regen gefietst, en moet zo weer
Al weken een nieuwe dvd-speler en nog niet getest??quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
Film kijken. Dat staat echt al weken op m'n programma. Nog steeds testen of m'n nieuwe dvd-speler wel goed werkt
.
En hem gewoon nog niet uitgeprobeerd hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
Film kijken. Dat staat echt al weken op m'n programma. Nog steeds testen of m'n nieuwe dvd-speler wel goed werkt
.
Als we de meet een week later deden kon B.ertha ook, wat mij betreft kan het... heb je nog antwoord gehad van Neleos?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Tim of neleos is er al meer bekend over de meet?
Wie spät enzo
Goh, ik wist niet dat je van plan was om te komen. Meet is wel in Enschede he?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef SaskiaR het volgende:
hm... ikke heb liever wel de 26e, maargoed... de tijd maakt me in elk geval niks uit.
sorry dat ik je wakker heb gemaaktquote:
die ligt vast bij een vriend op de bankquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Soempie is er niet
Net thuis van m'n bestuursvergadering... nu nog genieten van een heerlijke finale van 't WK Snooker
En vervolgens weer zeuren dat ze zo verot wakker wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Weer snurkend in slaap gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu ook laatste stuk nog te kijken. Higgins doet er een schepje bovenop en pakt 'm, denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Soempie is er niet
Net thuis van m'n bestuursvergadering... nu nog genieten van een heerlijke finale van 't WK Snooker
Ah jij kijkt vaker lees ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk 't ook. Verzet van Selby heel eind gebroken, tafel ligt er te mooi bij voor Higgins.
Selby maakt hele mooie pots soms, maar laat het liggen bij het uitkomen. Vaak net geen goede positie, beetje pech soms ook... en dan wordt het in een finale al gauw lastig.
Was op m'n eigen bank in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
die ligt vast bij een vriend op de bank![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, mijn kat zit naast me op de bank, gebiologeerd naar de avatar van Etcetera te staren
Als ik er ben is het ook rustig.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo waar.![]()
't Mooie was eigenlijk hoe het ging. We waren buiten aan het voetballen en opeens staat de oudste stil, kijkt verschrikt mijn kant op: 'UHOOOH!!!'Ik gevraagd wat er aan de hand was. Roept ie terwijl hij richting huis rent: 'ik moet poeeeepeeeeeen!!!!'
Mij zo achterlatend:
![]()
![]()
Vervolgens ik erachteraan. Kom ik bij de wc. Stapt hij net de wc uit: 'ik hoef al niet meer'![]()
![]()
Nee, me dunkt.![]()
![]()
niet zo vrolijk doen op de veel te vroege ochtend goedquote:
Griep denk ik. Of goed verkouden. Overgeven, buikpijn, neus verstopt, hoofdpijn... en ongesteldquote:
ahh neee..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet zo vrolijk doen op de veel te vroege ochtend goed![]()
moet zo alweer weg
bus van 7uquote:
Ja, alleen even op een neer naar de supermarkt en een dekbed regelen, maar misschien kan ik iemand zo gek krijgen dat allemaal te brengen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:39 schreef Etcetera het volgende:
ik denk griep
ik ben snotjesnotjeverkouden (incl harde stukjes slijm uit m'n keel als ik moet hoesten, heel plezant)
lekkere kleren aan doen, en thee drinken en het huis niet uit gaan
Ohhw, dan zie ik je zo weer.quote:
Darts. Voor snooker werd het te laat. En tsja, ik moest kiezen, helaas.quote:
Ja en ik heb 1 dag om beter te worden. Tot 30 mei heb ik geen tijd voor dit soort ongein.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:58 schreef dartfanaat het volgende:
Darts. Voor snooker werd het te laat. En tsja, ik moest kiezen, helaas.
Maarre..wat lees ik: ziek?
Beterschap
Ehm....wel goed uitzieken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en ik heb 1 dag om beter te worden. Tot 30 mei heb ik geen tijd voor dit soort ongein.![]()
Nou, tot 30 mei doe ik vrijwel niks aan m'n studie. Tentamenperiode is in juni en dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ehm....wel goed uitzieken.
Zo druk met studie en examens en wat al niet meer?
(ziek zijn komt áltijd ongelegen en niet goed uit, maar dat terzijde)
Zo, druk dametje dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, tot 30 mei doe ik vrijwel niks aan m'n studie. Tentamenperiode is in juni en dat zien we dan wel weer.Vanaf morgen tot 30 mei staat m'n agenda vol met leuke, sociale dingen.
![]()
Maar hoe is't met jou?![]()
Is goed. Altijd leuk om mailtjes te krijgen. Iets terugsturen is een tweedequote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:15 schreef dartfanaat het volgende:
Zo, druk dametje dus
Hier gaat het heel goed. Met vanalles bezig
(mail je in de loop van vandaag even. Praat je dan even bij)
goedemorgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:mogguh
Wat een vroege drukte hier
ik was om half 4, half 6 en half 7 al wakker en mn wekker gaat kwart over pas
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:mogguh
Wat een vroege drukte hier
ik was om half 4, half 6 en half 7 al wakker en mn wekker gaat kwart over pas
Goed idee.quote:
Ik heb het al eens eerder gezegd, en het staat ook in de OP van de quiz... maar het hangt er een beetjevanaf hoeveel mensen er komen (ik wil jullie natuurlijk allemaal irl zien nuquote:Op maandag 7 mei 2007 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, ik wist niet dat je van plan was om te komen. Meet is wel in Enschede he?
is dat dat loituma preiwijf geval. of is dat niet van essent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:34 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben meteen weer weg ook, koffie, ontbijtje, brood smeren, krant lezen en dan naar m'n werk
Van wie is trouwens dat nummer dat op de achtergrond van die essent reclame op de radio speelt? zo'n soort kinderstem die geluid maakt zonder woorden te maken
preiwijfquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is dat dat loituma preiwijf geval. of is dat niet van essent?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:24 schreef iamredleader het volgende:
en
ben te moe voor woorden. Gisteren hele late avond, zondag was al laat, zaterdag was laat, de ochtenden waren ook al vroeg, dus ik ben helemaal op
![]()
en ik ga m'n best doen!
![]()
¿Qué tal?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hola!
Siiiii buenosquote:
Zou het aan het vak liggen? De mijne was ook al een eikelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is mijn informatica leraar een lul![]()
aan het Plan van Aanpak van het project werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Al wat leuks gevonden om de tijd te doden? De stad in is niet echt een optie he met dit weer![]()
volgens mij zijn alle leraren hufters vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is mijn informatica leraar een lul![]()
Hoe onredelijk die vent nakijktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle leraren hufters vandaag
waarom is de jouwe een lul?
Tuurlijk wel. Maar morgen komt er iemand logeren.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was niet van de boybands
Niet bepaald, nee. Dat leidt tot de vraag, mag je wel slowchatten in de AKQSC als je niet meedoet aan de AKQ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
De quiz is niet echt een afspiegeling van de sc.
Ik vind van niet maar ik ben (nog) geen mod dus wat doe je eraanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee. Dat leidt tot de vraag, mag je wel slowchatten in de AKQSC als je niet meedoet aan de AKQ?![]()
Misschien moeten we kijken naar hoeveel uur iemand in de AKQ heeft rondgehangen. Dat je een minimaal aantal uur erop moet hebben zitten. Dit is dan een soort ehhh toevluchtsoord voor AKQ-ers met AKQ-pensioen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet bepaald, nee. Dat leidt tot de vraag, mag je wel slowchatten in de AKQSC als je niet meedoet aan de AKQ?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind van niet maar ik ben (nog) geen mod dus wat doe je eraan
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind van niet maar ik ben (nog) geen mod dus wat doe je eraan
oh dan ben ik met AKQ pensioenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien moeten we kijken naar hoeveel uur iemand in de AKQ heeft rondgehangen. Dat je een minimaal aantal uur erop moet hebben zitten. Dit is dan een soort ehhh toevluchtsoord voor AKQ-ers met AKQ-pensioen.![]()
Ik ook, beetje genieten hier..quote:
vervroegd pensioen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 25 punten gehaald, mag ik dan ook hier blijven?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef Etcetera het volgende:
jij wel![]()
![]()
of Yurithedictator het daar mee eens is weet ik niet![]()
Die jongen heeft aspiratiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef Etcetera het volgende:
jij wel![]()
![]()
of Yurithedictator het daar mee eens is weet ik niet![]()
Mooi !!!!!!!!!!!!!!! Prachtige landschappen, aardige mensen, lekker etenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mooi !!!!!!!!!!!!!!! Prachtige landschappen, aardige mensen, lekker etenheerlijk land.
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Moest ineens hier aan denken
http://www.youtube.com/watch?v=IJOuoyoMhj8&mode=related&search=
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Moest ineens hier aan denken
http://www.youtube.com/watch?v=IJOuoyoMhj8&mode=related&search=
ik ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef Soempie het volgende:
Ik druk steeds te laat op F5
Plus dat ik de vraag toch niet weet.
Huuuuu, ik heb 1x een docent aan de telefoon gehad, schrok me rot!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Belt mijn leraar me net op hadden we wel duits![]()
Leraren die bellen??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Belt mijn leraar me net op hadden we wel duits![]()
Er stond op de monitoren dat er een lokaal wijzeging was maar iemand heeft scheel gekeken en dacht dus dat het uit vielquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
bellen je leraren jou
liever niet![]()
heb je nu strafwerk![]()
en wat zei je vaderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er stond op de monitoren dat er een lokaal wijzeging was maar iemand heeft scheel gekeken en dacht dus dat het uit viel![]()
En toen blede die vent dus om te vertelen dat het wel door ging, maar hij zei het dus teggen me vader en hoefde mij niet aan de telefoon te hebben![]()
Waar was dat voor dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Huuuuu, ik heb 1x een docent aan de telefoon gehad, schrok me rot!!
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Huuuuu, ik heb 1x een docent aan de telefoon gehad, schrok me rot!!
Is dat normaal bij jullie?
Ojeequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Dat weet ik niet meer, maar het was dhr B. R., jeweetwel met die donderstem
Oke, tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriend van mij heeft uit oudleden van Gica, waar ik ook bij zing, een koortje opgericht om te oefenen voor zijn opleiding koordirectie. Supergezellig, want eigenlijk is het gewoon zingen met vrienden
Maar het is altijd gewoon snel. Nooit wat aan de hand.quote:Door grote drukte kan het op het moment voorkomen dat u langer
dan gebruikelijk dient te wachten om onze beste deals te zien.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Canadaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Waar ga je heen dan?
Ook dat natuurlijk, maar daar hebben we geen VLIEGtickets voor nodigquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ook dat natuurlijk, maar daar hebben we geen VLIEGtickets voor nodig
Wow, cool! Waar in Canada? En wat voor tv-uitzending?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Canada
Daar ga ik heen voor een roadtrip met een vriend en ik kom daar op TV
Dan kan. Ik heb het hier enkele malen gepost en het staat al een paar dagen in mijn signaturequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, ik ben misschien de enige, maar die naam komt me echt maar heel vaagjes bekend voor
Ik was aan het typen en ik had staan "tickets" en toen bedacht ik me dat dat best verwarrend zou kunnen zijn en had ik JUIST "vlieg" ervoor gezetquote:
De 28e of 29e ga ik weg(ben nu dus aan het kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
Nem, je vertrekt de 29e hè, maar wanneer ben je weer terug?
Ik dacht al, hoe kan ik daar dan overheen gelezen hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was aan het typen en ik had staan "tickets" en toen bedacht ik me dat dat best verwarrend zou kunnen zijn en had ik JUIST "vlieg" ervoor gezet
Ja, Canada is echt heel relaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow, cool! Waar in Canada? En wat voor tv-uitzending?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Soempie het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat je niet hebt geedit.gaat lekker hier
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is geweldig!
http://www.youtube.com/watch?v=MH6CAjBCPgE&mode=related&search=
Ik ben ENORM blij om te horen dat haar stem écht zo goed is...en dat ze niet aan elkaar gemixed isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is geweldig!
Nou, en anders die van dat tweede meisje welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ENORM blij om te horen dat haar stem écht zo goed is...en dat ze niet aan elkaar gemixed is
Ga je mee dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, en anders die van dat tweede meisje wel
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ENORM blij om te horen dat haar stem écht zo goed is...en dat ze niet aan elkaar gemixed is
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..Soemp. Volgens mij is dat andere vrouwtje dus Nina Kinert, en die is er dus ook bij. Dat worden mooie duetjes
Ja hoor, dat lukt welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Kun jij trouwens nog thuiskomen vanuit Utrecht na een concert? Ik ga even uitzoeken hoe laat mijn trein dan gaat.
Ik had laatst met alles rekening gehouden toen ik naar een concert in 013 ging, was het om half 11 al afgelopen!!! Moest ik helemaal met de auto weer terugrijden, terwijl ik makkelijk nog met de trein had gekundquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Kun jij trouwens nog thuiskomen vanuit Utrecht na een concert? Ik ga even uitzoeken hoe laat mijn trein dan gaat.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
Wij gaan in Juni erheen
wiewatwaar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
Wij gaan in Juni erheen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Op www.fabchannel.com kun je trouwens een heel concert van Ane Brun zien
Fabchannel heeft altijd goed materiaal
quote:
21 Juni in Tivoliquote:
Die had ik nog niet eens gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is geweldig!
22 Juni, schat.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ramp
We hadden 17 punten op het einde en we hebben echt veel vragen waarbij we 2 antwoorden hadden bedacht en het foute hadden opgeschreven hoewel we eigenlijk beter wisten
En tijdens de laatste ronde kwamen Asmo en Iamredleader nog binnenlopen die zo'n beetje alles wisten(natuurlijk). Dus volgende keer beter.
Ook geen bonusprijzen deze keer
Nuh-uh lieverdquote:
Ga je ook mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gehoord
Wel ongeveer een jaartje geleden deze (en deel 2 of direct via 3voor12) voor het eerst gezien en een aantal keer terug geluisterd. Ook erg mooi
Oh, excuses...dit was met de SM alhoewel volgens mij alleen MaJo en Tuniviel "oer-Monkeys" warenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En de sneaky monkeys waren er ook niet of nauwelijks?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuh-uh lieverd
Volgens mij hebben ze de datum verandert. Want er stond inderdaad echt de 22e voorheen
Ik ziet het ook pas netquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Goed dat je het even zegt, want dan moet ik vrij vragen.![]()
er waren verder helemaal geen ondode biertjes? Wat een verschraling..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, excuses...dit was met de SM alhoewel volgens mij alleen MaJo en Tuniviel "oer-Monkeys" waren
Sterkte bij B.R.quote:
Neen, just me.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
er waren verder helemaal geen ondode biertjes? Wat een verschraling..
Ik geef niet meer over, maar er zit ook niks meer in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Supersheep het volgende:
Hoe ziek is Soempie momenteel trouwens nog?
Ik wist helemaal niet dat je ziek wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geef niet meer over, maar er zit ook niks meer in.![]()
Gaat wel redelijk. Beetje snotterig nog en misselijk. Maar m'n hoofdpijn is in elk geval weg.![]()
Jaquote:
Wat kan die Martin Buitenhuis valszingen zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ziek was
Trouwens..VDH viel me live vies tegen
nouja, jamaar, jamaar...laat het los, alles of niet, stil in mij..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ziek was
Trouwens..VDH viel me live vies tegen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat kan die Martin Buitenhuis valszingen zeg.Daar verbleekt Anthony Kiedis bij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |