Ik heb het al eens eerder gezegd, en het staat ook in de OP van de quiz... maar het hangt er een beetjevanaf hoeveel mensen er komen (ik wil jullie natuurlijk allemaal irl zien nuquote:Op maandag 7 mei 2007 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, ik wist niet dat je van plan was om te komen. Meet is wel in Enschede he?
is dat dat loituma preiwijf geval. of is dat niet van essent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:34 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben meteen weer weg ook, koffie, ontbijtje, brood smeren, krant lezen en dan naar m'n werk
Van wie is trouwens dat nummer dat op de achtergrond van die essent reclame op de radio speelt? zo'n soort kinderstem die geluid maakt zonder woorden te maken
preiwijfquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is dat dat loituma preiwijf geval. of is dat niet van essent?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:24 schreef iamredleader het volgende:
en
ben te moe voor woorden. Gisteren hele late avond, zondag was al laat, zaterdag was laat, de ochtenden waren ook al vroeg, dus ik ben helemaal op
![]()
en ik ga m'n best doen!
![]()
¿Qué tal?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hola!
Siiiii buenosquote:
Zou het aan het vak liggen? De mijne was ook al een eikelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is mijn informatica leraar een lul![]()
aan het Plan van Aanpak van het project werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Al wat leuks gevonden om de tijd te doden? De stad in is niet echt een optie he met dit weer![]()
volgens mij zijn alle leraren hufters vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is mijn informatica leraar een lul![]()
Hoe onredelijk die vent nakijktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle leraren hufters vandaag
waarom is de jouwe een lul?
Tuurlijk wel. Maar morgen komt er iemand logeren.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was niet van de boybands
Niet bepaald, nee. Dat leidt tot de vraag, mag je wel slowchatten in de AKQSC als je niet meedoet aan de AKQ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
De quiz is niet echt een afspiegeling van de sc.
Ik vind van niet maar ik ben (nog) geen mod dus wat doe je eraanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niet bepaald, nee. Dat leidt tot de vraag, mag je wel slowchatten in de AKQSC als je niet meedoet aan de AKQ?![]()
Misschien moeten we kijken naar hoeveel uur iemand in de AKQ heeft rondgehangen. Dat je een minimaal aantal uur erop moet hebben zitten. Dit is dan een soort ehhh toevluchtsoord voor AKQ-ers met AKQ-pensioen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet bepaald, nee. Dat leidt tot de vraag, mag je wel slowchatten in de AKQSC als je niet meedoet aan de AKQ?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind van niet maar ik ben (nog) geen mod dus wat doe je eraan
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind van niet maar ik ben (nog) geen mod dus wat doe je eraan
oh dan ben ik met AKQ pensioenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien moeten we kijken naar hoeveel uur iemand in de AKQ heeft rondgehangen. Dat je een minimaal aantal uur erop moet hebben zitten. Dit is dan een soort ehhh toevluchtsoord voor AKQ-ers met AKQ-pensioen.![]()
Ik ook, beetje genieten hier..quote:
vervroegd pensioen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 25 punten gehaald, mag ik dan ook hier blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |