Ik heb ooit een mier in m'n oor gehad. Dat krakende is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Krakend geluid in oor blijken spinnen
Bij ons riepen ze dan altijd: "Je bent toch niet van suiker?!?!"quote:
inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons riepen ze dan altijd: "Je bent toch niet van suiker?!?!"
We hebben een 3e Ane Brun gangerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een mier in m'n oor gehad. Dat krakende is echt verschrikkelijkPIJN!!
![]()
Helemaal in paniek en niemand wist natuurlijk wat er in hemelsnaam met m'n oor aan de hand was.
Je broer gaat mee?quote:
Wat? Nu al uitgekeken?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef Soempie het volgende:
Tevens hoi
Help even onthouden dat ik later geen kinderen wil.![]()
![]()
Doen ze bij ons ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons riepen ze dan altijd: "Je bent toch niet van suiker?!?!"
De oudste haalde de wc niet en had in z'n broek gepoept.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Nu al uitgekeken?
Of hebben ze alles ondergekotst?
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
De oudste haalde de wc niet en had in z'n broek gepoept.![]()
quote:En de jongste kreeg een driftbui toen het begon te regenen.
Zo waar.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..maar dat lijkt me minder erg dan zijn schijtluier
kan gebeuren.quote:
Niet eens tekeningen gemaakt in paint?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op school gezeten maar heb eignelijk niks gedaan![]()
Nog wat leuks tegengekomen?quote:
Ik ook. Me ook al 2 keer omgekleed.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vandaag al drie keer door de regen gefietst, en moet zo weer
Al weken een nieuwe dvd-speler en nog niet getest??quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
Film kijken. Dat staat echt al weken op m'n programma. Nog steeds testen of m'n nieuwe dvd-speler wel goed werkt
.
En hem gewoon nog niet uitgeprobeerd hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
Film kijken. Dat staat echt al weken op m'n programma. Nog steeds testen of m'n nieuwe dvd-speler wel goed werkt
.
Als we de meet een week later deden kon B.ertha ook, wat mij betreft kan het... heb je nog antwoord gehad van Neleos?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Tim of neleos is er al meer bekend over de meet?
Wie spät enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |