Nog wat leuks tegengekomen?quote:
Ik ook. Me ook al 2 keer omgekleed.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vandaag al drie keer door de regen gefietst, en moet zo weer
Al weken een nieuwe dvd-speler en nog niet getest??quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
Film kijken. Dat staat echt al weken op m'n programma. Nog steeds testen of m'n nieuwe dvd-speler wel goed werkt
.
En hem gewoon nog niet uitgeprobeerd hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Mikkie het volgende:
Film kijken. Dat staat echt al weken op m'n programma. Nog steeds testen of m'n nieuwe dvd-speler wel goed werkt
.
Als we de meet een week later deden kon B.ertha ook, wat mij betreft kan het... heb je nog antwoord gehad van Neleos?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Tim of neleos is er al meer bekend over de meet?
Wie spät enzo
Goh, ik wist niet dat je van plan was om te komen. Meet is wel in Enschede he?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef SaskiaR het volgende:
hm... ikke heb liever wel de 26e, maargoed... de tijd maakt me in elk geval niks uit.
sorry dat ik je wakker heb gemaaktquote:
die ligt vast bij een vriend op de bankquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Soempie is er niet
Net thuis van m'n bestuursvergadering... nu nog genieten van een heerlijke finale van 't WK Snooker
En vervolgens weer zeuren dat ze zo verot wakker wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Weer snurkend in slaap gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu ook laatste stuk nog te kijken. Higgins doet er een schepje bovenop en pakt 'm, denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Soempie is er niet
Net thuis van m'n bestuursvergadering... nu nog genieten van een heerlijke finale van 't WK Snooker
Ah jij kijkt vaker lees ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Denk 't ook. Verzet van Selby heel eind gebroken, tafel ligt er te mooi bij voor Higgins.
Selby maakt hele mooie pots soms, maar laat het liggen bij het uitkomen. Vaak net geen goede positie, beetje pech soms ook... en dan wordt het in een finale al gauw lastig.
Was op m'n eigen bank in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
die ligt vast bij een vriend op de bank![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, mijn kat zit naast me op de bank, gebiologeerd naar de avatar van Etcetera te staren
Als ik er ben is het ook rustig.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo waar.![]()
't Mooie was eigenlijk hoe het ging. We waren buiten aan het voetballen en opeens staat de oudste stil, kijkt verschrikt mijn kant op: 'UHOOOH!!!'Ik gevraagd wat er aan de hand was. Roept ie terwijl hij richting huis rent: 'ik moet poeeeepeeeeeen!!!!'
Mij zo achterlatend:
![]()
![]()
Vervolgens ik erachteraan. Kom ik bij de wc. Stapt hij net de wc uit: 'ik hoef al niet meer'![]()
![]()
Nee, me dunkt.![]()
![]()
niet zo vrolijk doen op de veel te vroege ochtend goedquote:
Griep denk ik. Of goed verkouden. Overgeven, buikpijn, neus verstopt, hoofdpijn... en ongesteldquote:
ahh neee..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet zo vrolijk doen op de veel te vroege ochtend goed![]()
moet zo alweer weg
bus van 7uquote:
Ja, alleen even op een neer naar de supermarkt en een dekbed regelen, maar misschien kan ik iemand zo gek krijgen dat allemaal te brengen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:39 schreef Etcetera het volgende:
ik denk griep
ik ben snotjesnotjeverkouden (incl harde stukjes slijm uit m'n keel als ik moet hoesten, heel plezant)
lekkere kleren aan doen, en thee drinken en het huis niet uit gaan
Ohhw, dan zie ik je zo weer.quote:
Darts. Voor snooker werd het te laat. En tsja, ik moest kiezen, helaas.quote:
Ja en ik heb 1 dag om beter te worden. Tot 30 mei heb ik geen tijd voor dit soort ongein.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:58 schreef dartfanaat het volgende:
Darts. Voor snooker werd het te laat. En tsja, ik moest kiezen, helaas.
Maarre..wat lees ik: ziek?
Beterschap
Ehm....wel goed uitzieken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en ik heb 1 dag om beter te worden. Tot 30 mei heb ik geen tijd voor dit soort ongein.![]()
Nou, tot 30 mei doe ik vrijwel niks aan m'n studie. Tentamenperiode is in juni en dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ehm....wel goed uitzieken.
Zo druk met studie en examens en wat al niet meer?
(ziek zijn komt áltijd ongelegen en niet goed uit, maar dat terzijde)
Zo, druk dametje dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, tot 30 mei doe ik vrijwel niks aan m'n studie. Tentamenperiode is in juni en dat zien we dan wel weer.Vanaf morgen tot 30 mei staat m'n agenda vol met leuke, sociale dingen.
![]()
Maar hoe is't met jou?![]()
Is goed. Altijd leuk om mailtjes te krijgen. Iets terugsturen is een tweedequote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:15 schreef dartfanaat het volgende:
Zo, druk dametje dus
Hier gaat het heel goed. Met vanalles bezig
(mail je in de loop van vandaag even. Praat je dan even bij)
goedemorgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:mogguh
Wat een vroege drukte hier
ik was om half 4, half 6 en half 7 al wakker en mn wekker gaat kwart over pas
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:mogguh
Wat een vroege drukte hier
ik was om half 4, half 6 en half 7 al wakker en mn wekker gaat kwart over pas
Goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |