bij mij doet alles het goed.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef ToughLove het volgende:
Werken de eerste 2 streams bij iedereen niet of alleen weer bij mij?
ik kijk via de site van Hidiho, op Tien zelf doen 1 en 2 het niet, maar ja daar is nu toch pokerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu niet meer (althans op http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp)
ook hartstikke zwartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu niet meer (althans op http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp )
Die is volgens mij in de sauna aan t schijtenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef fredfik het volgende:
wat is jaapie allemaal aan het doen???
Vreemdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ook hartstikke zwart
Face it, een groot aantal mensen hebben alleen stream 3 en 4. Oorzaak onbekend.
Krijgen julllie dan de helft van het geld terug ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ook hartstikke zwart
Face it, een groot aantal mensen hebben alleen stream 3 en 4. Oorzaak onbekend.
Dankje, jij ook veel plezier morgen en slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef Liess het volgende:
Streams off.
@ Iedereen die 5 mei viert, fijne dag! en alvast welterusten allen.
Je gebruikt de mozaik streamquote:
moderne kunst??quote:
Oh gelukkig, dan ben ik niet de enige uitverkorene.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Marelle het volgende:
bij mij werken 1 en 2 nu ook niet...
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.aspquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is van HiDiHo's site.
Welke doet het dan wel normaal?
bij mij ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Marelle het volgende:
bij mij werken 1 en 2 nu ook niet...
Ik straks de Wiiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef BuffyJan het volgende:
Ik sluit m ook af, ik zet de xbox360 maar ns aan. Kutpoker![]()
Hier welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
[afbeelding]
Stream 1 en 2 doen het geeneens![]()
Ik heb het licht gezien (of eigenlijk gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
Pietje je onderschrift....... Hedda is lief (ben het trouwens helemaal met je eens..... volgens mij gaat ze helemaal niet naar Nw Zeeland.... ze komt gewoon de kooi in
)
volgens mij gaat ie de boel slopenquote:
idd.... als ik haar zo hoorde begrijp ik dat tie zegt dat zij een speciaal plekje in zijn hart heeft.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien (of eigenlijk gehoord)
Het heldere licht dat Hedda heet.
[offtopic] Zelda is masterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
[geheel offtopic]
Oeh ook leukZelda is tof[/geheel offtopic]
Veel plezier allemaal nog![]()
Jaap wil gewoon weer wat zendtijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
Is het julie wel eens opgevallen dat, wanneer Jaap iets niet voor elkaar krijgt, hij heel kwaad wordt??
Nu gaat ie eten en maakt idote geluiden, nog erger dan een klein kind![]()
Heerlijk toch, zo'n lekker mollig lijf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je zelfmoordgedachtes? Ik weet niet of je daar levend uitkomt...![]()
van mij mag je, als ik het maar niet hoefquote:
heerlijk ranzig, dikke vetrollen met daartussen enorme zweetplekken, maar dat glijdt en plakt natuurlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n lekker mollig lijf.
Poker schijnt de laatste tijd nogal in populariteit toe te nemen mss ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
Weer poker? Vraag me af hoeveel DGK betaald krijgt om pokeren te promoten...
Wat zal hij veel eten tijdens de huwelijksnacht dan......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
Is het julie wel eens opgevallen dat, wanneer Jaap iets niet voor elkaar krijgt, hij heel kwaad wordt??
Nu gaat ie eten en maakt idote geluiden, nog erger dan een klein kind![]()
10 is zelf met een pokerprogramma begonnen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
Weer poker? Vraag me af hoeveel DGK betaald krijgt om pokeren te promoten...
op welke streams kijk jij??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef ruby het volgende:
Wat maakt Jaap in godesnaam?
In America ja. In nederland lijkt het maar zo vanwege al die poker-programmas op TV. Maar die programmas bestaan alleen maar vanwege de "poker lobby", die lobby probeert het pokeren als "sport" te promoten in plaats van een kansspel...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
Poker schijnt de laatste tijd nogal in populariteit toe te nemen mss ligt het daaraan?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Wat zal hij veel eten tijdens de huwelijksnacht dan......
Ik dacht dat Jaap iets stond te roeren omdat ie het over eten had. Maar het zijn hysterische typgeluiden.quote:
Ja ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Marelle het volgende:
[..]
heerlijk ranzig, dikke vetrollen met daartussen enorme zweetplekken, maar dat glijdt en plakt natuurlijk wel lekker![]()
correctie: 2 streams zwart, 2 lieke-zonder-geluidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef Varen het volgende:
2 streams zwart , 2 lieke
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Ik kijk gratis dus ik zal niet klagen met maar 2 streams, alhoewel![]()
Op Talpa zijn er ook 2 zwart, dus het zal niet aan mijn PC liggen hoop ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Ik kijk gratis dus ik zal niet klagen met maar 2 streams, alhoewel![]()
1 stream zwart, 1 stream pokertafel, 2 lieke-zonder-geluidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
correctie: 2 streams zwart, 2 lieke-zonder-geluid
Heb je een zwembad ?quote:
Bij mij doet stream 1 het juist niet. De rest wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Stream 1 doet ut !!!!!! Enne ik heb ff wat cossen teruggelezen, maar ik weet zeker dat Lieke voor Brian gaat. Ze is trouwens wel stom als ze dat doet, want ze weet hoe er over Brian wordt gesproken in de buitenwereld en aangezien ze dit als opstapje wil gebruiken zou het wel MEGA dom zijn.
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Stream 1 doet ut !!!!!! Enne ik heb ff wat cossen teruggelezen, maar ik weet zeker dat Lieke voor Brian gaat. Ze is trouwens wel stom als ze dat doet, want ze weet hoe er over Brian wordt gesproken in de buitenwereld en aangezien ze dit als opstapje wil gebruiken zou het wel MEGA dom zijn.
dan werd ik wel een soort van pedofiel, alles beter dan brianquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.
huub is natuurlijk toch meer een kind
ja da's ook waar.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweest
Jouw usericonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is me niet echt bijgebleven.
block ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een block als ik jou streams wil kijken?![]()
dus ik moet gewoon een beetje blij zijn dat ik niet kan kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweest
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bij mij doet stream 1 het juist niet. De rest wel.
Via welke site kijk jij dan?
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit via jouw site
[afbeelding]
Ja, hier is ie goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik heb op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Ik hetzelfde Pietje, blonT momentje van mij 3 streams werken 1 niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit via jouw site
[afbeelding]
Hier ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik heb op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Je bent opgelichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
k heb net via 0900 betaald, maar ik krijg geen beeld
weet iemand wat er aan de hand is?
Klopt, ik heb op jouw site stream 1 wel, maar stream 2 blijft dan weer op buffer staan (al hele avond). S3 en 4 doen het wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Nee sorry geen idquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
een heel klein beetjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon een beetje blij zijn dat ik niet kan kijken![]()
Streams opnieuw inladen? Als je via je browser kijkt doe dan eens een refresh?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
Klopt heb ik ook......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan heb ik op stream 1 dat suffe mozaiek-beeld.![]()
Ik hou wel van de zilte zoute zeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je met Jaap knuffelt word je zeeziek, tegen al dat vet aan![]()
Ik ook en 2 doet het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
F5quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt, ik heb op jouw site stream 1 wel, maar stream 2 blijft dan weer op buffer staan (al hele avond). S3 en 4 doen het wel goed.
Dan hebbie meer dan mij, ik heb zwartquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel de échtequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik hou wel van de zilte zoute zee.
Hoe zit dat dan heb jij betaald of zit je met de gratis maand ?quote:
De gratis maandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan heb jij betaald of zit je met de gratis maand ?![]()
F5 of refresh al gedaan ?quote:
is dat zo??? graag gedaan!! Morgen zal ik m'n best doen, maar wordt wel 's avonds denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je d'r morgen ook? Want je hebt me vandaag erg gesteund![]()
![]()
Oh ok. Ik ben zo'n sukkel die er euries voorover heeftquote:
Jij hebt wel 4 streams ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben zo'n sukkel die er euries voorover heeftMisschien is dat ut verschil
Jaquote:
Ik heb na een F5 weer het mozaiek-beeld op 1. Rest is nog steeds ok.quote:
er is ons dus een soort gratis tweede handsje in de maag gesplitstquote:
Ok, Braains lijf is mooi, alleen jammer dat er zo'n rotkopquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.
huub is natuurlijk toch meer een kind
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Hij blijft hem nu in buffer opslaan, maar verder niets.
Zelfs het lijf van Brianles vind ik niet mooi en dat verrotte karakter al helemaal niet en die kop die zou ik er het liefst afhakken.
Pokerenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Mooie pokershots dankzij Tien.tv![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was in de race (top 100) voor een maand gratis maar ik was te laat : {quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
er is ons dus een soort gratis tweede handsje in de maag gesplitst![]()
langer dan ie zijn eikel poetst.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Hoelang poetst die eikel zijn tanden.
Me too, maar heb ook maar 3 streams waarvan 1 mozaiek dus was de eerste en laatste keer dat ik betaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Was in de race (top 100) voor een maand gratis maar ik was te laat : {
Ik heb uiteindelijk als verslaafde (hield het niet meer : -o ) betaald
Day heeft tot kwart voor 2 lopen leuren !!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
maar ik was te laat : {
Meezingenquote:
Kijk je via de tien site? Ikke kijk hier en no problemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, maar heb ook maar 3 streams waarvan 1 mozaiek dus was de eerste en laatste keer dat ik betaal![]()
![]()
Poker en gitaar, ik mis dus nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Brian ligt weer eens te tokkelen op z'n gitaar. Daar mag hij nu mee kappen.
Ja weet ik dank je ...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Day heeft tot kwart voor 2 lopen leuren !!!!![]()
Heb jij stream 1 dan wel op normale kwaliteit?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je via de tien site? Ikke kijk hier en no problem
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ik kijk het ff een paar dagen aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat ze hier geld voor durven vragen zeg![]()
Dat snapt niemand, ik vind nog steeds en alweer dat wij mogen eisen dat we geen Brian meer op de streams krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat ze hier geld voor durven vragen zeg![]()
Yep me too maar dat zal wel weer eens verholpen worden... Tis nog altijd beter van kwaliteit dan het gitaar"spel" van Brianquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb jij stream 1 dan wel op normale kwaliteit?
Ik blijf maar dat lego-beeld houden op 1.![]()
Als stream 1 het goed doet haal ik lego weer weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook lego-beeld op 1quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's een waarheid als eenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep me too maar dat zal wel weer eens verholpen worden... Tis nog altijd beter van kwaliteit dan het gitaar"spel" van Brian
.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als stream 1 het goed doet haal ik lego weer weg.
Braaain moet afgevoerd worden in een dwangbuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snapt niemand, ik vind nog steeds en alweer dat wij mogen eisen dat we geen Brian meer op de streams krijgen.![]()
![]()
Is het mogelijk dat je Brian ook wegfiltert ?????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt het dat op S1 ook het geluid weg is?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent liev..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je Brian ook wegfiltert ?????![]()
jep. Stream 1 en 2 zwart en zonder geluid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt het dat op S1 ook het geluid weg is?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
Doet het hier goed
lego streams hebben geen geluidquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt het dat op S1 ook het geluid weg is?
Die speelt nu wel af, maar het scherm blijft zwart.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
Doet het hier goed
precies is NIET netjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, ik zie nu pas het mailtje van Loes van Talpa, niet zo netjes dat ze alle e-mailadressen zomaar meestuurd. Kan mijn niet zoveel schelen maar ik kan me voorstellen dat sommige dat liever niet hebben.
Vaag allemaal, hier gaat het allemaal prima?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die speelt nu wel af, maar het scherm blijft zwart.
De foto's die ze tijdens de foto cursus hebben genomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
wat zijn die beelden op de tv??
Het zijn gewoon een stelletje Amateurs, daar bij Tien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:35 schreef easysatellite het volgende:
en hier betaal je dan voor
Haha, ze ligt ernaast niet bovenop hemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Lieke ligt nu zo ongeveer bovenop Brian. Die vreselijk vals de gitaar misbruikt. P.s. Natas is er ook bij dus geen alarm ofzo.
Is ze ook weer gedichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
Lieke ligt al naast El Briano
Ah, oké. 't Zag er nogal dubieus uit op dat mozaiek-scherm.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:36 schreef kybe het volgende:
[..]
De foto's die ze tijdens de foto cursus hebben genomen.
Je bedoelt toch op pc?
Nooit van een liefkozend kleintje gehoord ???? Dan ben je werkelijk een droogklootquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt n dombo die noemt amanda 'kleintje' wat n sukkel , moet je kijke hoe hij was toen die de kooi in kwam, en dan nu dit , baaah
Zal je meemaken dat koppel Huub-Lieke straks allemaal info door gaat nemen op de streams 1 en 2quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef SiRojK het volgende:
Talpa moet er snel wat aan doen.. Nu je er voor moet betalen mag je er dus ook enige eisen aan stellen, dit is gewoon troep op deze manier
als iemand me zo noemde dan had ik m n knal voor ze harses gegevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nooit van een liefkozend kleintje gehoord ???? Dan ben je werkelijk een droogkloot
Daarom zit niet jij maar Amanda in dgkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
als iemand me zo noemde dan had ik m n knal voor ze harses gegeven
Hee kleintje, doe is lief!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Of dat ze morgenvroeg alleen 1 en 2 aanhebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal je meemaken dat koppel Huub-Lieke straks allemaal info door gaat nemen op de streams 1 en 2![]()
nou da's flink agressief lijkt mequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Nee.... hij had er nog 1 bewaard en Lieke ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef SiRojK het volgende:
Huub schenkt 2 alcoholische drankjes in.. En nu? Drankverbod?
Mwah, Ijs er in hé.. In longdrinks lijkt dat altijd al erg veelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:48 schreef Wopper1 het volgende:
Huub schenkt de glazen vast in met safari.
Half-om-Half![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:28 schreef AutumnTears het volgende:
Heb maar 2 streams die werken en die zijn in het zwart wit![]()
Hier wel, waarom geen idee maar het werktquote:
zit je op de Tien site?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier wel, waarom geen idee maar het werkt![]()
Doe voor mij eens een screenshotjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier wel, waarom geen idee maar het werkt![]()
Nee gewoon in WMP via deze link http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.aspquote:
Heej kleintje doe us lievvvvv.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Vreemd zeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef easysatellite het volgende:
bij mij doet stream 1 heel gek met grote pixels
heb ik ook geprobeerd maar werkte ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee gewoon in WMP via deze link http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
Ik vind het heel vaag idd, maargoed mss moet het zo zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
heb ik ook geprobeerd maar werkte ook nietjij bent gewoon een bofkont
![]()
Moet jij niet WII'en??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vaag idd, maargoed mss moet het zo zijn
GA jij eens ff lekker in de Hooligans tegen mij slaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heej fietsendief, niet mijn tekst jatten!![]()
Ah jij kan dus ook S1+2 zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moet jij niet WII'en??
Huub en Lieke wandelen door de tuin en hebben het over kikkers
Nou Bong dan moet jij ons maar op de hoogte houden wat Sneake en Huub elkaar vertellenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vaag idd, maargoed mss moet het zo zijn
Mootie!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moet jij niet WII'en??
Huub en Lieke wandelen door de tuin en hebben het over kikkers
Ik weet wel dat je dat lekker vindt, maar dat parkeer ik ff...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
[..]
GA jij eens ff lekker in de Hooligans tegen mij slaan.
Ik zag nie eens dat jij die tekst had geplaatst
precies dezelfde waarden heb ik op jouw site bij stream 2.quote:
huh??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Lieke vindt het echt gezellig met BRian.
Okee lieffie, tot zo!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Snap jij het???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Het valt me op dat Eric weer heel erg naar Huub toe trekt sinds Syl weg is. Hij mag nu zelf weer gaan rellen. Dat ontmoedigde hij toch nadat zijn beste vriend geweest was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snap jij het???
Eric is hyper en wil graag dat Huub (en Lieke) gaan terroriseren..
Bied jezelf aan, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:09 schreef Gigageil het volgende:
Echt....ik snap niet wat Huub met die idiote Lieke moet.......man man, je kunt zoveel beter krijgen dan datte......![]()
Ik vind hem ook oprecht leuk (als hij flipt) maar niet gezellig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef Clank het volgende:
Lieke vindt Brian oprecht leuk en gezellig.
klein wereldje in de villa en in t land der blinden is eenoog nou immers koning. of in dit geval koninginquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:09 schreef Gigageil het volgende:
Echt....ik snap niet wat Huub met die idiote Lieke moet.......man man, je kunt zoveel beter krijgen dan datte......![]()
Hedda klonk zoooo lief aan de telefoon, mijn hart smolt ervan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:12 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Pietje, ben je overgestapt van Lieke naar Hedda!!!
ik zie het al, net zo besluiteloos als Huubquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hedda klonk zoooo lief aan de telefoon, mijn hart smolt ervan.
Heb ik allemaal gemist door dat gekut met die DRM, maar ik weet dat je smaak hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hedda klonk zoooo lief aan de telefoon, mijn hart smolt ervan.
Gewoon weerloos tegen vrouwelijke charme.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zie het al, net zo besluiteloos als Huub
je hoeft je niet te schamen, is wel charmantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon weerloos tegen vrouwelijke charme.![]()
That's me, baby!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:17 schreef 2live het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen, is wel charmant![]()
Huub is in een serieus gesprek met Lieke over Hedda o.a. en het telefoongesprekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe eens een beetje cossen over stream 1 en 2, daar hoor ik niks van.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
That's me, baby!![]()
Maar ik wens jou en alle medeCOSsertjes een prettige nacht! Welterusten!![]()
![]()
Ze hebben het nu over het gekwaak van de kikkers dus echt bijzonder is het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Uw stream 3 en 4 reporter meldt zich
"alles is stil"
Nog wat op 1 en 2 te melden?
Huub was even een borrel halen volgens mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub moet naar achter?? Ik verstond de stem niet.
Nee, dat meen je niet?!?!?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Zo bezig geweest met updates/upgrades/instellingen dat ik niet zag dat de volumeknopjes nog dicht stonden. HiDiHo heef geluid op 4 streams. Lach maar APK, maar ik geef het in ieder geval toe.
![]()
Wat een rat he die Huubquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Lieke: In de buitenwereld was ik 100% voor je gegaan....
En tegen Eric zei Huub: In de buitenwereld zal ik 3 x met haar uit eten gaan, een keer sex en voor de rest niet.
Ach, wees blij dat het werkt!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Zo bezig geweest met updates/upgrades/instellingen dat ik niet zag dat de volumeknopjes nog dicht stonden. HiDiHo heef geluid op 4 streams. Lach maar APK, maar ik geef het in ieder geval toe.
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet?!?!?!![]()
Oeps, sorry ik zal niet meer lachen. Fijn dat het nu werkt!![]()
Er was een rare verdeelsleutel, waarbijquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik las net in de Update dat er bij de contactpuntenverdeling 350 punten voor Natasia-Huub waren, Tasia kreeg er 300 en Huub maar 50, hoe zit dat, waarom?
Ik denk dat Amanda echt bang is van Jaap.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
Ligt Amanda weer in Erics bed?
Ik heb het niet gehad (beta-pakket)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:37 schreef Day het volgende:
Huub is Lieke aan het overstelpen met zijn kennis en zijn (bekende) sterke verhalen.
Hij neemt het Natasia kwalijk dat ze niks over de 2e WO wist, hij weet dat nl. allemaal wel en hij heeft niet eens Geschiedenis gehad. (bij welke middelbare school-opleiding krijg je dat niet?). Lieke vindt het zelf ook niet zo interessant.
Ik werd er op de Havo echt mee dood gegooid, zoveel 1e en 2e WO, en koude oorlog shit.....Maar op Natasia's kouseband schooltje in Suri doen ze andere dingen zoals water halen bij de put 3 kilometer verder op.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:37 schreef Day het volgende:
Huub is Lieke aan het overstelpen met zijn kennis en zijn (bekende) sterke verhalen.
Hij neemt het Natasia kwalijk dat ze niks over de 2e WO wist, hij weet dat nl. allemaal wel en hij heeft niet eens Geschiedenis gehad. (bij welke middelbare school-opleiding krijg je dat niet?). Lieke vindt het zelf ook niet zo interessant.
Inderdaad. Nog 2 van dit soort weken en Huub gaat gillend gek worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gezeik dat ze het zo koud heeft... Ga dan naar binnen... Vrouwen![]()
Doe niet zo denigrerendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik werd er op de Havo echt mee dood gegooid, zoveel 1e en 2e WO, en koude oorlog shit.....Maar op Natasia's kouseband schooltje in Suri doen ze andere dingen zoals water halen bij de put 3 kilometer verder op.
daar waar natasia op zat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:37 schreef Day het volgende:
Hij neemt het Natasia kwalijk dat ze niks over de 2e WO wist, hij weet dat nl. allemaal wel en hij heeft niet eens Geschiedenis gehad. (bij welke middelbare school-opleiding krijg je dat niet?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |