nu zeker weten dat het zo was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef BuffyJan het volgende:
Ah toch spel tussen Eric en Huub tijdens de stemming
Support jij ook http://www.kingjaap.nl/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat Nico gelijk heeft.
Elkaar een peetje punten toestoppen voor allerlei pret-bezoekjes.![]()
TERROR!![]()
hahahaha Goed hoor. petje af.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... het was dus echt allemaal nep
van mij mogen ze. Huub met heddaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Brian en Lieke passen wel bij elkaar.
Tenminste, als je de kliko goed aanstampt.![]()
Spelen met gevoelens is tamelijk zwakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef itsme het volgende:
dus lieke is toch een spel. Huub is slimmer dan ik dacht?
Nee hij had zelf nog 60 punten en daarvan heeft hij Hedda gebeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En heeft Huub uiteindelijk die 65 punten gekregen?
Zeg wil je die troep niet teveel spammen aubquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Support jij ook http://www.kingjaap.nl/
Ik ben het helemaal met je eens! Hedda is lief!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef itsme het volgende:
of ze hem schrijft.
Klinkt echt als ene leuke meid.![]()
slip off the fingerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zeg wil je die troep niet teveel spammen aub![]()
Ze zouden zo in bijv GTST kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Marelle het volgende:
Geweldig toneelspel van H&E, echt heel knap![]()
En ver weg. Er moet in de kooi worden geneukt, en rapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Hedda is lief!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Brian en Lieke passen wel bij elkaar.
Tenminste, als je de kliko goed aanstampt.![]()
ik hoop het. Dan krijgen we mot met amanda.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
kutstreams, ik kap ermee
Dus als Huub en Lieke de hele tijd spel is geweest (wat ik altijd al dacht) kan het dus best zo zijn dat Lieke Brian echt leuk vindt
Hoe kom je erbij dat dit allemaal spel is geweest? Dat heeft Huub niet gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
kutstreams, ik kap ermee
Dus als Huub en Lieke de hele tijd spel is geweest (wat ik altijd al dacht) kan het dus best zo zijn dat Lieke Brian echt leuk vindt
Ja ik walg er vanquote:
Had gehoopt dat de streams juist beter van kwaliteit zouden zijn nu je er voor moet betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik walg er van
![]()
Heb wel betaald voor de streams
![]()
Dat vind ik ook de grote Manco van Huub, en als het werkelijk gespeeld is dat aanpappen van Lieke, dan is zij ook een slettebak, (verwacht binnenkort weer een brief van Nettiequote:
ja wel dat het een groot spel is volgens mij doelde hij op lieke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit allemaal spel is geweest? Dat heeft Huub niet gezegd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat Lieke nu ook al uithoren over Hupert en Amanda
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel dat het een groot spel is volgens mij doelde hij op lieke.
Nou fijne avond nog.![]()
Ik heb toch het idee dat als Lieke met Brian gaat konijnen, dat Huub gewoon dat maskermeisje weer uitnodigtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
ik hoop het. Dan krijgen we mot met amanda.
Maar dan wil ik geen jaloerse Huub zien.
hoe dom, binnenkort komen de zussen van natas, die zullen het vertellen over het toneelspelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Marelle het volgende:
Geweldig toneelspel van H&E, echt heel knap![]()
Ja en toen draaiden ze de streams wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat Lieke nu ook al uithoren over Hupert en Amanda
Wedden voor 100 contactpunten dat het spel tussen Huub en Lieke géén spel is?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel dat het een groot spel is volgens mij doelde hij op lieke.
Nou fijne avond nog.![]()
huub houdt van schoolmeisjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Damn, Amanda is ouder dan Hedda.
Ik vond Hedda vrij volwassen overkomen overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |