quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar kijk je naar dan dit werkt prima
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Eric kan gewoon heel goed toneelspelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo lult Eric alle asociale dingen die hij zegt/flikt goed ja. Maar je kunt tijdens dit soort moment duidelijk merken dat de dikke vriendschap al lang over is.
Bij mij alleen 1.quote:
Ik heb lekker drie werkende streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:01 schreef Liess het volgende:
Ik wil het telefoongesprek van Huub aub op 1 van de 2 WERKENDE streams
Irritant iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:01 schreef Liess het volgende:
Ik wil het telefoongesprek van Huub aub op 1 van de 2 WERKENDE streams
Niet sorry Meisquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
Ik vind Hedda heeeel lief klinken
Ik vind haar ook lief.quote:
En heeft Huub uiteindelijk die 65 punten gekregen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
Wat zeggen Huub en Hedda?
Dat ze elkaar missen en nog wat voor elkaar voelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
Wat zeggen Huub en Hedda?
jemig Hedda ....Dump die zakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef itsme het volgende:
Over lieke wil ze het niet hebben?
Schat het is een spel. ik heb 1 grote liefde in mijn leven
Huub weet allang dat Lieke bij Brian aanpapt. Niks vreemds aan dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Lieke weer bij Brian. Het kan best zo zijn dat ze geen moeite met hem heeft, maar ze weet ook dat hij Huub's grootste vijand is. Beetje vreemde reactie dus van Lieke, vind ik.
Zeker opgedragen door "achter"?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Lieke weer bij Brian. Het kan best zo zijn dat ze geen moeite met hem heeft, maar ze weet ook dat hij Huub's grootste vijand is. Beetje vreemde reactie dus van Lieke, vind ik.
Heb ik wel schat, S1 en 2 liggen eruit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze elkaar missen en nog wat voor elkaar voelen.
Waarom heb jij geen gratis streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |