Ik wordt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Ik wordt niet goed van eric. zet ze maar uit.
IK zou blij zijn met élk nummer dat me ogenblikkelijk 4 streams kon bewerkstelligenquote:
Hihihi Ook niet betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
Nu ook geen Jaap meer, alles weer op zwart
[afbeelding]
Likke moet hij niet vertrouwen, maar vrees dat hij dat wel gaat doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
Lieke valt Huub af als hij even weg is.
Nou moeten we weer verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
Nu ook geen Jaap meer, alles weer op zwart
[afbeelding]
Jij ook al.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Lieke en Eric nu doen staat me weinig aan. Hele nare bijsmaak.
Lieke is een lafzakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
Lieke valt Huub af als hij even weg is.
en eric begint weer.![]()
hij krijgt heus wel info van buiten op een gegeven moment. Joris.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Likke moet hij niet vertrouwen, maar vrees dat hij dat wel gaat doen.
volgens mij doen ze dit allemaal expres.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal toneelspel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Spel of niet, ik mag hem wel .Heb een zwak voor homosexuelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Kan Eric eruit gestemd worden. Ik b en die jongen echt zat. Dit is geen spel meer. Dat is aan alles te merken.
Dat van Lieke is nog wel duidelijk. Ze wil de groep laten denken dat ze niet heel erg close met Huub is en dat ze niet alles van hem zomaar okee vindt. Maar wat Eric doet kan ik zo langzamerhand niet meer verklaren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Likke moet hij niet vertrouwen, maar vrees dat hij dat wel gaat doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef Judah het volgende:
Huub en Jaap lieten weten een pact te hebben waarbij ze doen alsof ze elkaars vijanden zijn?
aan Huub.... heb je die pisredenen van Eric gehoord.... de groep..de groep... bahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:51 schreef easysatellite het volgende:
krijg steeds meer hekel aan huub behhh
Dat van Lieke wel ja, maar Eric draait echt door. Dit is geen spel meer.quote:
Jemig geen last hier .. Ruk als er geld in het spel isquote:
Heb het gesprek tussen Huub, Eric en Lieke gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is nog wel duidelijk. Ze wil de groep laten denken dat ze niet heel erg close met Huub is en dat ze niet alles van hem zomaar okee vindt. Maar wat Eric doet kan ik zo langzamerhand niet meer verklaren.
Nou dan noemen we dr sneakequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
[..]
nee vind dat niet laf maar vuil en sneaky.![]()
En zo lult Eric alle asociale dingen die hij zegt/flikt goed ja. Maar je kunt tijdens dit soort moment duidelijk merken dat de dikke vriendschap al lang over is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef Judah het volgende:
Huub en Jaap lieten weten een pact te hebben waarbij ze doen alsof ze elkaars vijanden zijn?
precies. Had huub niets mee te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef the_undertaker het volgende:
Beetje lullig.. omdat Brainless en Inlikke Jaap en Nicolaas hebben genaaid is Huub nu de dupe in deze stemming
Waar kijk je naar dan dit werkt primaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het werkt allemaal niet zo
Eric is gewoon een irritante achterbakse rat en niet nu per sé omdat hij Huub afvalt. Die is bij mij gedaald tot het Brian-niveau, puur enkel en alleen door al het irritante gezeik van 'm.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo lult Eric alle asociale dingen die hij zegt/flikt goed ja. Maar je kunt tijdens dit soort moment duidelijk merken dat de dikke vriendschap al lang over is.
Had hij dan geen brief gehad?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Mika25 het volgende:
Huub gaat effe naar "achter" en plotseling heeft hij behoefte om Hedda te bellen
Ze is in mijn popu vreselijk gestegen sinds de brief van para mamma ... Ze was briliantquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
In mijn nwe popu lijstje staat Amanda inmiddels op nr 2
Het is een schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |