Vreemd hoor en dat terwijl je betaald hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen! Mijn enige stream gaat op Jaap!
Scan tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik me ook wat aan haar te storen.
Heeft ie een zwarte broek aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[censuur]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vreemd hoor en dat terwijl je betaald hebt![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
Brian masseert Erics schouder.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub wil CP's voor het uitnodigen van zijn broertje en bellen naar Heddaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Waar gaat de stemming eigenlijk over?
Aardig van Ericquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef the_undertaker het volgende:
Eric geeft de punten vol liefde aan Del
[afbeelding]
van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Oh getver.. Brian zit ook steeds aan Eric.. ik krijg er helemaal de kriebels van.
Eric bewerkstelligt Brian en Brian trapt er met open ogen in. En hij niet alleen, volgens mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Zit Brian nou Eric's schouder te masseren? Ik wor nie goe...
ja zag ik ook, ik sta elke dag meer versteldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Zit Brian nou Eric's schouder te masseren? Ik wor nie goe...
er was toch een brief of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub wil CP's voor het uitnodigen van zijn broertje en bellen naar Hedda
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eric bewerkstelligt Brian en Brian trapt er met open ogen in. En hij niet alleen, volgens mij.
Ja, hij heeft een brief van Hedda gehad waarin ze vraagt of hij haar wil bellen. Dat gaat hij zo ook doen, hij heeft 50 cp's.quote:
Ze is overduidelijk met het spel bezig en wil niet haar gevoel voor Huub laten blijken, maar ze doet dat wat mij betreft op de verkeerde manier.quote:
Okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef itsme het volgende:
[..]
yep is helemaal besproken met eric en lieke
Zegt veel over de mensen waarmee hij in het huis zit. Respect hoe hij er mee omgaat.. Alle andere bewoners waren allang gaan schreeuwen of hadden op een andere asociale manier tekeer gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Zogauw huub eens iets wil,is het altijd blokkeren.
Terwijl Huub iedereen alles gunt.
tja dit keer is het Nicolaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
idd..... ik baal hiervan....... geef Huub die stemmingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Of het is een zoomin op zn hoedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
Nu ook geen Jaap meer, alles weer op zwart
[afbeelding]
Daarbij heeft ze ook nog een irritante stem ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is overduidelijk met het spel bezig en wil niet haar gevoel voor Huub laten blijken, maar ze doet dat wat mij betreft op de verkeerde manier.
dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een brief van Hedda gehad waarin ze vraagt of hij haar wil bellen. Dat gaat hij zo ook doen, hij heeft 50 cp's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |