Ik snap niet dat Jaap ze krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
400 CP voor Brian óf Lieke
Ze gaan naar Lieke beslist Brian want Brian heeft nog 120 punten en Lieke wilt heel graag haar broer zien.
350 CP - 50 CP gaan naar Natasia (350) en Huub (50)
150 CP gaan naar Amanda (75) en Eric (75)
Eric geeft echter alle punten aan Amanda (150).
50 CP gaan naar Jaap
Nicolaas krijgt niks (net als Brian dus)
Nou dan kunnen de streams weer uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Gaan ze pokeren? KUT
Zolang er geen doden vallen mogen zowel Wifebeater B als Huub blijven, dus Lieke hoeft zich geen zorgen te maken dat ze haar backups kwijtraakt...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:06 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer Lieke gaat lopen klooien met Brian (sexen, funzen etc...) dan heb je een probleem.
Brian en Huub vechten elkaar letterlijk en figuurlijk de tent uit. Dan heeft Lieke dus geen enkele back-up aangezien Eric kwaad is omdat Huub eruit is, Amanda en Natasia kwaad zijn dat Brian weg is.
vind het ook heel raar. heb ook niet de redenatie gehoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap ze krijgt.
Die heeft toch ook alle punten uit de noodpot in de echte pot geflikkert .
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Winnares van vanavond (en van DGK!)
[afbeelding]
In your dreamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Ik betaal die gasten voor amusementquote:
Ik zie nu dat ze paarse schoenen heeft onder het blauwe jurkjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Je mag best stellen dat het er niet uit ziet hoor..jeetje ze loenst behoorlijk....en dan in combinatie met dat jurkje....lijkt ze helemaal een halve![]()
![]()
Soms moet je niet alles aan willen trekken......![]()
![]()
Is ook een verslaving...arme stakkers,.....voor lul staan ter ons genot en ook nog verslaafd worden...niet te vergeten skietzofreen in sommige gevallequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Gaan ze pokeren? KUT
Ze zegt dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broer, terwijl ze al weken wist dat ze in DGK zou stappenquote:
In je onderbroekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!? Ik heb een stream?!
Owww sorry nee dat mogen ze niet. Maar Brian bedelt om een weddenschap.... Lieke mag zelf bepalen wat voor weddenschap en stelt een stormbaan voor.... (geplant waarschijnlijk omdar ze meteen ook voorstelde dat er 4 dagen getraint moet worden)....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeten Lieke en hij ze nog onderling verdelen?
Ja, dat zag ik al eerder vanavond. Het is echt verschrikkelijk om te kotsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
aargh zag je dat? Brian loopt langs lieke en doet even zijn hand op haar zij.![]()
haha, niet en nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik ook. Het is allemaal nog niet waterdicht bij tien. Gelukkig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef agter het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je met rechts op zo'n windoowtje klikt en de locatie kopieers in je Media Player?
Altijd oog voor detailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze paarse schoenen heeft onder het blauwe jurkje![]()
nee toch? erger... rozequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub geeft niks om lieke joh...trust me....hij is geen Brian die flipt om zijn niet bestaande vriendin amandaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zolang er geen doden vallen mogen zowel Wifebeater B als Huub blijven, dus Lieke hoeft zich geen zorgen te maken dat ze haar backups kwijtraakt...
Vrees van niet Zie amanda hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef itsme het volgende:
[..]
nee toch? erger... roze
is dit de nieuwe look voor haar van DGK?
Nou morgen beter misschien?
OMDAT LIEKE EEN VERAAIER ISquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt Huub er weer zo weinig.
okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
3 weken inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broer, terwijl ze al weken wist dat ze in DGK zou stappen![]()
Ik heb betaald,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Bridale het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het is allemaal nog niet waterdicht bij tien. Gelukkig!
Heeft ze advies van Amanda opgevolgd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja , enquote:
Nee, volgens mij spelen Huub en Lieke onder 1 hoedje..quote:
Dat is nog zacht uitgedrukt. Misselijkmakend is het.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef Donnie29 het volgende:
Dat zei Nico ook net, slijmerig hoe je zo om Brian hangt haha
Om weer de nodige kunstjes voorgekauwd te krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef the_undertaker het volgende:
Huub moet naar achter
LOL!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Bridale het volgende:
[..]
Bij mij komt er wel een "gratis" stream door, hoop alleen niet dat het eenmailig is
Ik vind het een vreselijk kutwijf maar het zou natuurlijk kunnen dat haar broer net op vakantie was toen zij haar intrek nam...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broer, terwijl ze al weken wist dat ze in DGK zou stappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |