Hoe gaat het dan met de verdere verdeling?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
hahaha maar eentje van de 2 brian en lieke krijgen 400.
en nog meer. andere paren 1 350 en ander 50 en 1 duo samen 150?
Lieke wil graag die 400 pt hebben omdat ze er 0 heeft en geen afscheid heeft kunnen nemen van haar broertje.
correctquote:
correctquote:wist al anderhalve week dat ze de kooi in ging
correctquote:![]()
quote:
Idioot, je hebt toch al wel een hele boze mail naar tien gestuurd??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jank niet, ik heb betaald en helemaal geen enkele stream![]()
J hoort het, zodra die mediageile snol eruit is , samen met wifebeater Brainlees.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:00 schreef dmiltenburg het volgende:
Kan iemand de punten even doorgeven , mijn streams werken niet
Jah zelfs ik heb betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:00 schreef SIRA het volgende:
en mijn eerste betaalde buffer
(in)Likke "je bent ons moedertje"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
natasja 350 en Huub 50 wed ik
Van wie? Brian met Lieke?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Camera zoomt flink in op body language, dus dit komt op TV
En ze heeft een overdreven zelfverzekerde, haast arrogante grote bek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
dat vond ik ook al zeker vergeleken met gisteren maar wat mij opvalt is dat ze heel close tegen brian aan zit de hele tijd. hem even aanraakt?
huh?![]()
Omdat ze zo'n lieve moeder is en zo zorgzaamquote:
Geen kop voor niks Gewoon een Vissekop...met een dikke VISLIP...om in japio zijn termen te blijven...vind Lieke totaal geen toevoeging aan de kooi jah een irritante toevoeging...echt.maar die klapt nog wel flink op der bek..met der niet intelligente brain..quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
En ze heeft een overdreven zelfverzekerde, haast arrogante grote bek.
Met dat haarbansje, en die jruk. Nog even los van die schele rattekop.
Oh, ze overleggen nog!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
J hoort het, zodra die mediageile snol eruit is , samen met wifebeater Brainlees.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n lieve moeder is en zo zorgzaam![]()
I wishquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, ze overleggen nog!!!!
Ik dacht dat je het pas zou vertellen als ze helemaal opgerot waren.![]()
Tja tis boven de 18 jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
Het is net of ik mijn de streams te heet gewassen heb![]()
[afbeelding]
Topquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:06 schreef Copycat het volgende:
Eric geeft Amanda de volledige 150 cp's.
Ja.quote:
nou nou nou.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Lekker belangrijk.....alles komt goed...even tussen door....gorehoerlieke heeft wifebeater al flink ingepakt he!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |