Ik sluit me helemaal bij je aan, mazaru!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik mis ze nu al, maar ik wacht nog een paar dagen af of er iemand slimmer is dan 10.
Ik wil niet meebetalen aan Natasia's nieuwe tieten![]()
OK OK maar vind haar gewoon eng...en zoals ze om brian heen hangt....heel groupie...en brrrr....zou jij om brain heen hangen...hihiiquote:
Bedankt voor de reminder. Af en toe vergeet ik het, in the heath of the moment.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef FdW het volgende:
Lieve FOK!kers, vergeet niet dat achter alles regelt en bepaalt.
Opdrachten van de Febo tegen haar zin moeten uitvoeren!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef SIRA het volgende:
Lieke ziet er vanavond echt niet goed uit zeg,
wat heeft ze gedaan ?
Nou das onzin....zeker niet alles....beinvloeden ok...maar er zijn grenzen...ook vast bij die bobootjes in de villa...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder. Af en toe vergeet ik het, in the heath of the moment.![]()
Wat mij betreft mag hij nog blijven en mag Japio oprottenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Nicolaas dreigt weer om alle stemmingen te blokkeren, wees gerust jongen, over 2 weken pleur je op.
Jaap heeft er 50, Nico niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap en Nicolaas hebben niks gekregen?
(mijn internet vloog eruit)
400 CP voor Brian óf Liekequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap en Nicolaas hebben niks gekregen?
(mijn internet vloog eruit)
En profile ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
En face wil Lieke niet echt lekker plakken op camera, wel?
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Leuk dat we mee kunnen lezen, helaas komt er weinig informatie hier binnen .
Ja ik ben wat zuur.
ondanks dat, ik moet Lieke niet darlingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Opdrachten van de Febo tegen haar zin moeten uitvoeren!!!![]()
![]()
En kunnen liplezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houden![]()
En wat gebeurt er als je met rechts op zo'n windoowtje klikt en de locatie kopieers in je Media Player?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houden![]()
Dat mens zit er net in :Squote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
400 CP voor Brian óf Lieke
Ze gaan naar Lieke beslist Brian want Brian heeft nog 120 punten en Lieke wilt heel graag haar broer zien.
350 CP - 50 CP gaan naar Natasia (350) en Huub (50)
150 CP gaan naar Amanda (75) en Eric (75)
Eric geeft echter alle punten aan Amanda (150).
50 CP gaan naar Jaap
Nicolaas krijgt niks (net als Brian dus)
Ook, maar en face is het net een recentelijk k.o. geslagen bokserin.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
En profile ook niet.
Nicolaas heeft alles in de gatenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Nicolaas: "Dat schijtwijf van een Lieke met d'r grote bek".
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Leuk dat we mee kunnen lezen, helaas komt er weinig informatie hier binnen .
Ja ik ben wat zuur.
Volgens mij was ik de eerste die 100 euro zet op Brian en lieke neuken voor een van de 2 de villa verlaat...wel goor even een stamboompje...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef OudFruit het volgende:
Ik zet mijn acount in op het zoenennnn van Brian en Lieke vanavond
No way. Vooral als je zo veel weet en je gaat mij niet vertellen dat ze niets weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
OK OK maar vind haar gewoon eng...en zoals ze om brian heen hangt....heel groupie...en brrrr....zou jij om brain heen hangen...hihii
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
En face wil Lieke niet echt lekker plakken op camera, wel?
Ze mogen elkaar toch geen punten geven???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk die Brian zit gewoon te bedelen om punten....
Je mag best stellen dat het er niet uit ziet hoor..jeetje ze loenst behoorlijk....en dan in combinatie met dat jurkje....lijkt ze helemaal een halvequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef SIRA het volgende:
Lieke ziet er vanavond echt niet goed uit zeg,
wat heeft ze gedaan ?
Moeten Lieke en hij ze nog onderling verdelen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk die Brian zit gewoon te bedelen om punten....
Bij mij komt er wel een "gratis" stream door, hoop alleen niet dat het eenmailig isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oww Piet toch, ik huil voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
De Winnares van vanavond (en van DGK!)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |