Ik sluit me helemaal bij je aan, mazaru!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik mis ze nu al, maar ik wacht nog een paar dagen af of er iemand slimmer is dan 10.
Ik wil niet meebetalen aan Natasia's nieuwe tieten![]()
OK OK maar vind haar gewoon eng...en zoals ze om brian heen hangt....heel groupie...en brrrr....zou jij om brain heen hangen...hihiiquote:
Bedankt voor de reminder. Af en toe vergeet ik het, in the heath of the moment.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef FdW het volgende:
Lieve FOK!kers, vergeet niet dat achter alles regelt en bepaalt.
Opdrachten van de Febo tegen haar zin moeten uitvoeren!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef SIRA het volgende:
Lieke ziet er vanavond echt niet goed uit zeg,
wat heeft ze gedaan ?
Nou das onzin....zeker niet alles....beinvloeden ok...maar er zijn grenzen...ook vast bij die bobootjes in de villa...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder. Af en toe vergeet ik het, in the heath of the moment.![]()
Wat mij betreft mag hij nog blijven en mag Japio oprottenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Liess het volgende:
Nicolaas dreigt weer om alle stemmingen te blokkeren, wees gerust jongen, over 2 weken pleur je op.
Jaap heeft er 50, Nico niksquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap en Nicolaas hebben niks gekregen?
(mijn internet vloog eruit)
400 CP voor Brian óf Liekequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Dus Jaap en Nicolaas hebben niks gekregen?
(mijn internet vloog eruit)
En profile ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
En face wil Lieke niet echt lekker plakken op camera, wel?
Op http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html kun je ook meekijken, je moet alleen wel je bril bij de hand houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Leuk dat we mee kunnen lezen, helaas komt er weinig informatie hier binnen .
Ja ik ben wat zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |