Ja heeeeel duidelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef Sug4r het volgende:
Eric kruipt in de reet van Amanda door haar de punten te geven, hij is niet zeker meer van Huub en wilt Amanda zeker voor haar winnen![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:15 schreef Bridale het volgende:
[..]
Bij mij komt er wel een "gratis" stream door, hoop alleen niet dat het eenmailig is
Ik ook!quote:
als ze dat waagt, ga ik persoonlijk naar de kooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe ze met die wifebeater bezig is. Die gaan echt wel neuken dit weekend.
Netjes met verloofde Huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe ze met die wifebeater bezig is. Die gaan echt wel neuken dit weekend.
En nog iets besproken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
LIeke en Huub in de tuin.... dat wil ik zien....
Hadden ze niet eerst even kunnen oefenen ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook!Alleen stream 1, stream 2 begint leven in te komen (verbinding maken met media / buffering) en stream 3 en 4 'downloaden de mediarechten'
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme Wilco...zelfs Arme Brian...gadver...die tepels van haar hangen op der navel....ook na de operatie zou ik de straie niet willen zien op der vieze lijf...dat wilco niet is afgeknapt na het zien van de gore foto's op Fokquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Natasja is zo geil als boter. Hyper als een gek, en ze probeer Brainless te bewerkstelligen.
Zoek de verschillenquote:
gespeeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaat niet zo lekker meer he tussen Hupert en Eric...
Leest hier iemand elkaar wel is....waarom dit plaatsen en gelukkig niet al inmiddels 10 keer ofzo..nog effe en dan zijn die ook weg die streams...dus shhhhhh....geowon de link plaatsen en zeg...jongens leuk linkje...klaar..en jah dat valt op zijn minst al minder op toch? of gewoon betalen...werkt ook wel...was nou 3.95 per maand...als je gemiddeld 20 euro per maand alleen al uitgeeft aan het woord: Hallo zodra je belt...dus..lekker Bquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef schizolientje het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Gratis stream, wel maar 1 maar dat maakt niet uit
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Stream 1 doet het toch gewoon overal!?
Hier alle gratis 4 ( HiDiHo ) vanaf vanm iddag, met slechts een korte onderbreking op 1.quote:
Hahahaha Dat Lieke eergistermiddag al vollop op de 10 site stond.. Lekkere systeem beheerderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hadden ze niet eerst even kunnen oefenen ofzo?
Wat een KUTsysteem.
Mediageil denk ik.. ze speelt iig voor buttler (wat ze niet kan overigens)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
Wat doet dat wijf van Temptation Eiland in DGK? (Ja ik kijk niet zovaak de streams)
Ja redactie! stream 1 doet het nog zonder te betalen ( maar hopen dat dit snel opgelost isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
yep bij mij wel....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is gespeeeeeeeheeeld... ff Brian mindfuckenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
zucht Erik.... wat loop je te zeiken zeg
Laat Huub Hedda bellen en Joris uitnodigen
Dat kán Huub niet want hij heeft verder ook geen één betrouwbare back-up.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dus NU dat Huub Eric voorgoed laat vallen.
Nee, daar trappen we nu niet meer in. Hij naait hem nu CP, dus dat is zwaar negatief. Heeft niets meer met het spel te maken, want dat kunnen ze ook op andere manieren doen.quote:
Laat staan Heddaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:38 schreef Sug4r het volgende:
Waarom moet Huub dat allemaal uitleggen aan Eric??? Daar heeft hij toch geen zak mee te maken![]()
Van Stream 3quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk het wel. Eric en Huub hebben echt een pa(h)t.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
Is dit nog steeds toneelspel tussen Huub en Eric?![]()
Dat denk ik van nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
Ja, irritant kindquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:40 schreef itsme het volgende:
Lieke is niet bepaald een verlegen meisje zeg. Ze doet alsof ze er al jaren zit![]()
Hallo, hij heeft Lieke nu in de villa!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat kán Huub niet want hij heeft verder ook geen één betrouwbare back-up.
Hij wint het meeste met de Popipoll en wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Ik gun het Huub echt wel.
Maanden heeft hij niemand kunnen zien of bellen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:38 schreef itsme het volgende:
Moet je die eric nu zien zitten. Heel close bij brian en heel arrogant.![]()
Hebben ze het vandaag over gehad, is om Brian om de tuin te leidenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Eric en Huub hebben echt een pa(h)t.
dat denk ik dus ook. Aan de andere kant eric wist dat Huub Jaap er in ging houden dus dat is weer wel spel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar trappen we nu niet meer in. Hij naait hem nu CP, dus dat is zwaar negatief. Heeft niets meer met het spel te maken, want dat kunnen ze ook op andere manieren doen.
Langzaam maar zeker begin ik me ook wat aan haar te storen.quote:
jepquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef maril het volgende:
Mogen ze weer roken?(ben net terug van weggeweest.)
Als het geen fake is gaat het alleen maar in Huubs nadeel werken, stelletjes worden voor de kijker snel saaiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Hallo, hij heeft Lieke nu in de villa!!!!!
Oh wacht even... 90% van FOK denkt dat Lieke fake is hè... Was ik even vergeten![]()
Ik weet het niet..... het klinkt iig niet echt gezellig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
We missen weer alle actie vandaagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen! Mijn enige stream gaat op Jaap!
Bofkontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
anyone?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:40 schreef BuffyJan het volgende:
Maar Huub heeft toch uitgelegd aan Eric waarom hij Japio erin heeft gehouden? Of heb ik dat gemist![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Die heeft iedereeheeen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:44 schreef RTM1988 het volgende:
heb ik graties stream!
Vreemd hoor en dat terwijl je betaald hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Scan tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik me ook wat aan haar te storen.
Heeft ie een zwarte broek aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[censuur]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vreemd hoor en dat terwijl je betaald hebt![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
Brian masseert Erics schouder.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub wil CP's voor het uitnodigen van zijn broertje en bellen naar Heddaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Waar gaat de stemming eigenlijk over?
Aardig van Ericquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef the_undertaker het volgende:
Eric geeft de punten vol liefde aan Del
[afbeelding]
van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
Oh getver.. Brian zit ook steeds aan Eric.. ik krijg er helemaal de kriebels van.
Eric bewerkstelligt Brian en Brian trapt er met open ogen in. En hij niet alleen, volgens mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Zit Brian nou Eric's schouder te masseren? Ik wor nie goe...
ja zag ik ook, ik sta elke dag meer versteldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Zit Brian nou Eric's schouder te masseren? Ik wor nie goe...
er was toch een brief of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub wil CP's voor het uitnodigen van zijn broertje en bellen naar Hedda
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eric bewerkstelligt Brian en Brian trapt er met open ogen in. En hij niet alleen, volgens mij.
Ja, hij heeft een brief van Hedda gehad waarin ze vraagt of hij haar wil bellen. Dat gaat hij zo ook doen, hij heeft 50 cp's.quote:
Ze is overduidelijk met het spel bezig en wil niet haar gevoel voor Huub laten blijken, maar ze doet dat wat mij betreft op de verkeerde manier.quote:
Okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef itsme het volgende:
[..]
yep is helemaal besproken met eric en lieke
Zegt veel over de mensen waarmee hij in het huis zit. Respect hoe hij er mee omgaat.. Alle andere bewoners waren allang gaan schreeuwen of hadden op een andere asociale manier tekeer gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Zogauw huub eens iets wil,is het altijd blokkeren.
Terwijl Huub iedereen alles gunt.
tja dit keer is het Nicolaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
idd..... ik baal hiervan....... geef Huub die stemmingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Of het is een zoomin op zn hoedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
Nu ook geen Jaap meer, alles weer op zwart
[afbeelding]
Daarbij heeft ze ook nog een irritante stem ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is overduidelijk met het spel bezig en wil niet haar gevoel voor Huub laten blijken, maar ze doet dat wat mij betreft op de verkeerde manier.
dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een brief van Hedda gehad waarin ze vraagt of hij haar wil bellen. Dat gaat hij zo ook doen, hij heeft 50 cp's.
Ik wordt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Ik wordt niet goed van eric. zet ze maar uit.
IK zou blij zijn met élk nummer dat me ogenblikkelijk 4 streams kon bewerkstelligenquote:
Hihihi Ook niet betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Likke moet hij niet vertrouwen, maar vrees dat hij dat wel gaat doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
Lieke valt Huub af als hij even weg is.
Nou moeten we weer verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jij ook al.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Lieke en Eric nu doen staat me weinig aan. Hele nare bijsmaak.
Lieke is een lafzakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
Lieke valt Huub af als hij even weg is.
en eric begint weer.![]()
hij krijgt heus wel info van buiten op een gegeven moment. Joris.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Likke moet hij niet vertrouwen, maar vrees dat hij dat wel gaat doen.
volgens mij doen ze dit allemaal expres.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal toneelspel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Spel of niet, ik mag hem wel .Heb een zwak voor homosexuelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Kan Eric eruit gestemd worden. Ik b en die jongen echt zat. Dit is geen spel meer. Dat is aan alles te merken.
Dat van Lieke is nog wel duidelijk. Ze wil de groep laten denken dat ze niet heel erg close met Huub is en dat ze niet alles van hem zomaar okee vindt. Maar wat Eric doet kan ik zo langzamerhand niet meer verklaren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Likke moet hij niet vertrouwen, maar vrees dat hij dat wel gaat doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef Judah het volgende:
Huub en Jaap lieten weten een pact te hebben waarbij ze doen alsof ze elkaars vijanden zijn?
aan Huub.... heb je die pisredenen van Eric gehoord.... de groep..de groep... bahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:51 schreef easysatellite het volgende:
krijg steeds meer hekel aan huub behhh
Dat van Lieke wel ja, maar Eric draait echt door. Dit is geen spel meer.quote:
Jemig geen last hier .. Ruk als er geld in het spel isquote:
Heb het gesprek tussen Huub, Eric en Lieke gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is nog wel duidelijk. Ze wil de groep laten denken dat ze niet heel erg close met Huub is en dat ze niet alles van hem zomaar okee vindt. Maar wat Eric doet kan ik zo langzamerhand niet meer verklaren.
Nou dan noemen we dr sneakequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
[..]
nee vind dat niet laf maar vuil en sneaky.![]()
En zo lult Eric alle asociale dingen die hij zegt/flikt goed ja. Maar je kunt tijdens dit soort moment duidelijk merken dat de dikke vriendschap al lang over is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:53 schreef Judah het volgende:
Huub en Jaap lieten weten een pact te hebben waarbij ze doen alsof ze elkaars vijanden zijn?
precies. Had huub niets mee te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef the_undertaker het volgende:
Beetje lullig.. omdat Brainless en Inlikke Jaap en Nicolaas hebben genaaid is Huub nu de dupe in deze stemming
Waar kijk je naar dan dit werkt primaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het werkt allemaal niet zo
Eric is gewoon een irritante achterbakse rat en niet nu per sé omdat hij Huub afvalt. Die is bij mij gedaald tot het Brian-niveau, puur enkel en alleen door al het irritante gezeik van 'm.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo lult Eric alle asociale dingen die hij zegt/flikt goed ja. Maar je kunt tijdens dit soort moment duidelijk merken dat de dikke vriendschap al lang over is.
Had hij dan geen brief gehad?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Mika25 het volgende:
Huub gaat effe naar "achter" en plotseling heeft hij behoefte om Hedda te bellen
Ze is in mijn popu vreselijk gestegen sinds de brief van para mamma ... Ze was briliantquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
In mijn nwe popu lijstje staat Amanda inmiddels op nr 2
Het is een schatje
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar kijk je naar dan dit werkt prima
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Eric kan gewoon heel goed toneelspelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo lult Eric alle asociale dingen die hij zegt/flikt goed ja. Maar je kunt tijdens dit soort moment duidelijk merken dat de dikke vriendschap al lang over is.
Bij mij alleen 1.quote:
Ik heb lekker drie werkende streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:01 schreef Liess het volgende:
Ik wil het telefoongesprek van Huub aub op 1 van de 2 WERKENDE streams
Irritant iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:01 schreef Liess het volgende:
Ik wil het telefoongesprek van Huub aub op 1 van de 2 WERKENDE streams
Niet sorry Meisquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
Ik vind Hedda heeeel lief klinken
Ik vind haar ook lief.quote:
En heeft Huub uiteindelijk die 65 punten gekregen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
Wat zeggen Huub en Hedda?
Dat ze elkaar missen en nog wat voor elkaar voelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
Wat zeggen Huub en Hedda?
jemig Hedda ....Dump die zakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef itsme het volgende:
Over lieke wil ze het niet hebben?
Schat het is een spel. ik heb 1 grote liefde in mijn leven
Huub weet allang dat Lieke bij Brian aanpapt. Niks vreemds aan dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Lieke weer bij Brian. Het kan best zo zijn dat ze geen moeite met hem heeft, maar ze weet ook dat hij Huub's grootste vijand is. Beetje vreemde reactie dus van Lieke, vind ik.
Zeker opgedragen door "achter"?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Lieke weer bij Brian. Het kan best zo zijn dat ze geen moeite met hem heeft, maar ze weet ook dat hij Huub's grootste vijand is. Beetje vreemde reactie dus van Lieke, vind ik.
Heb ik wel schat, S1 en 2 liggen eruit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze elkaar missen en nog wat voor elkaar voelen.
Waarom heb jij geen gratis streams?
nu zeker weten dat het zo was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef BuffyJan het volgende:
Ah toch spel tussen Eric en Huub tijdens de stemming
Support jij ook http://www.kingjaap.nl/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat Nico gelijk heeft.
Elkaar een peetje punten toestoppen voor allerlei pret-bezoekjes.![]()
TERROR!![]()
hahahaha Goed hoor. petje af.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... het was dus echt allemaal nep
van mij mogen ze. Huub met heddaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Brian en Lieke passen wel bij elkaar.
Tenminste, als je de kliko goed aanstampt.![]()
Spelen met gevoelens is tamelijk zwakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef itsme het volgende:
dus lieke is toch een spel. Huub is slimmer dan ik dacht?
Nee hij had zelf nog 60 punten en daarvan heeft hij Hedda gebeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En heeft Huub uiteindelijk die 65 punten gekregen?
Zeg wil je die troep niet teveel spammen aubquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Support jij ook http://www.kingjaap.nl/
Ik ben het helemaal met je eens! Hedda is lief!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef itsme het volgende:
of ze hem schrijft.
Klinkt echt als ene leuke meid.![]()
slip off the fingerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zeg wil je die troep niet teveel spammen aub![]()
Ze zouden zo in bijv GTST kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Marelle het volgende:
Geweldig toneelspel van H&E, echt heel knap![]()
En ver weg. Er moet in de kooi worden geneukt, en rapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Hedda is lief!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Brian en Lieke passen wel bij elkaar.
Tenminste, als je de kliko goed aanstampt.![]()
ik hoop het. Dan krijgen we mot met amanda.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
kutstreams, ik kap ermee
Dus als Huub en Lieke de hele tijd spel is geweest (wat ik altijd al dacht) kan het dus best zo zijn dat Lieke Brian echt leuk vindt
Hoe kom je erbij dat dit allemaal spel is geweest? Dat heeft Huub niet gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
kutstreams, ik kap ermee
Dus als Huub en Lieke de hele tijd spel is geweest (wat ik altijd al dacht) kan het dus best zo zijn dat Lieke Brian echt leuk vindt
Ja ik walg er vanquote:
Had gehoopt dat de streams juist beter van kwaliteit zouden zijn nu je er voor moet betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik walg er van
![]()
Heb wel betaald voor de streams
![]()
Dat vind ik ook de grote Manco van Huub, en als het werkelijk gespeeld is dat aanpappen van Lieke, dan is zij ook een slettebak, (verwacht binnenkort weer een brief van Nettiequote:
ja wel dat het een groot spel is volgens mij doelde hij op lieke.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit allemaal spel is geweest? Dat heeft Huub niet gezegd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat Lieke nu ook al uithoren over Hupert en Amanda
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel dat het een groot spel is volgens mij doelde hij op lieke.
Nou fijne avond nog.![]()
Ik heb toch het idee dat als Lieke met Brian gaat konijnen, dat Huub gewoon dat maskermeisje weer uitnodigtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
ik hoop het. Dan krijgen we mot met amanda.
Maar dan wil ik geen jaloerse Huub zien.
hoe dom, binnenkort komen de zussen van natas, die zullen het vertellen over het toneelspelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Marelle het volgende:
Geweldig toneelspel van H&E, echt heel knap![]()
Ja en toen draaiden ze de streams wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat Lieke nu ook al uithoren over Hupert en Amanda
Wedden voor 100 contactpunten dat het spel tussen Huub en Lieke géén spel is?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel dat het een groot spel is volgens mij doelde hij op lieke.
Nou fijne avond nog.![]()
huub houdt van schoolmeisjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Damn, Amanda is ouder dan Hedda.
Ik vond Hedda vrij volwassen overkomen overigens.
alleen stream 1 is dood bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef ToughLove het volgende:
Werken de eerste 2 streams bij iedereen niet of alleen weer bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |