nu zeker weten dat het zo was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef BuffyJan het volgende:
Ah toch spel tussen Eric en Huub tijdens de stemming
Support jij ook http://www.kingjaap.nl/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat Nico gelijk heeft.
Elkaar een peetje punten toestoppen voor allerlei pret-bezoekjes.![]()
TERROR!![]()
hahahaha Goed hoor. petje af.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... het was dus echt allemaal nep
van mij mogen ze. Huub met heddaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Brian en Lieke passen wel bij elkaar.
Tenminste, als je de kliko goed aanstampt.![]()
Spelen met gevoelens is tamelijk zwakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef itsme het volgende:
dus lieke is toch een spel. Huub is slimmer dan ik dacht?
Nee hij had zelf nog 60 punten en daarvan heeft hij Hedda gebeldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En heeft Huub uiteindelijk die 65 punten gekregen?
Zeg wil je die troep niet teveel spammen aubquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Support jij ook http://www.kingjaap.nl/
Ik ben het helemaal met je eens! Hedda is lief!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef itsme het volgende:
of ze hem schrijft.
Klinkt echt als ene leuke meid.![]()
slip off the fingerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zeg wil je die troep niet teveel spammen aub![]()
Ze zouden zo in bijv GTST kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Marelle het volgende:
Geweldig toneelspel van H&E, echt heel knap![]()
En ver weg. Er moet in de kooi worden geneukt, en rapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Hedda is lief!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
Brian en Lieke passen wel bij elkaar.
Tenminste, als je de kliko goed aanstampt.![]()
ik hoop het. Dan krijgen we mot met amanda.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
kutstreams, ik kap ermee
Dus als Huub en Lieke de hele tijd spel is geweest (wat ik altijd al dacht) kan het dus best zo zijn dat Lieke Brian echt leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |