Haha, ze ligt ernaast niet bovenop hemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Lieke ligt nu zo ongeveer bovenop Brian. Die vreselijk vals de gitaar misbruikt. P.s. Natas is er ook bij dus geen alarm ofzo.
Is ze ook weer gedichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
Lieke ligt al naast El Briano
Ah, oké. 't Zag er nogal dubieus uit op dat mozaiek-scherm.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:36 schreef kybe het volgende:
[..]
De foto's die ze tijdens de foto cursus hebben genomen.
Je bedoelt toch op pc?
Nooit van een liefkozend kleintje gehoord ???? Dan ben je werkelijk een droogklootquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt n dombo die noemt amanda 'kleintje' wat n sukkel , moet je kijke hoe hij was toen die de kooi in kwam, en dan nu dit , baaah
Zal je meemaken dat koppel Huub-Lieke straks allemaal info door gaat nemen op de streams 1 en 2quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef SiRojK het volgende:
Talpa moet er snel wat aan doen.. Nu je er voor moet betalen mag je er dus ook enige eisen aan stellen, dit is gewoon troep op deze manier
als iemand me zo noemde dan had ik m n knal voor ze harses gegevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nooit van een liefkozend kleintje gehoord ???? Dan ben je werkelijk een droogkloot
Daarom zit niet jij maar Amanda in dgkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
als iemand me zo noemde dan had ik m n knal voor ze harses gegeven
Hee kleintje, doe is lief!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
als iemand me zo noemde dan had ik m n knal voor ze harses gegeven
Of dat ze morgenvroeg alleen 1 en 2 aanhebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal je meemaken dat koppel Huub-Lieke straks allemaal info door gaat nemen op de streams 1 en 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |