Day heeft tot kwart voor 2 lopen leuren !!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
maar ik was te laat : {
Meezingenquote:
Kijk je via de tien site? Ikke kijk hier en no problemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, maar heb ook maar 3 streams waarvan 1 mozaiek dus was de eerste en laatste keer dat ik betaal![]()
![]()
Poker en gitaar, ik mis dus nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Brian ligt weer eens te tokkelen op z'n gitaar. Daar mag hij nu mee kappen.
Ja weet ik dank je ...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Day heeft tot kwart voor 2 lopen leuren !!!!![]()
Heb jij stream 1 dan wel op normale kwaliteit?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je via de tien site? Ikke kijk hier en no problem
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ik kijk het ff een paar dagen aanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat ze hier geld voor durven vragen zeg![]()
Dat snapt niemand, ik vind nog steeds en alweer dat wij mogen eisen dat we geen Brian meer op de streams krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat ze hier geld voor durven vragen zeg![]()
Yep me too maar dat zal wel weer eens verholpen worden... Tis nog altijd beter van kwaliteit dan het gitaar"spel" van Brianquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb jij stream 1 dan wel op normale kwaliteit?
Ik blijf maar dat lego-beeld houden op 1.![]()
Als stream 1 het goed doet haal ik lego weer weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook lego-beeld op 1quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's een waarheid als eenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep me too maar dat zal wel weer eens verholpen worden... Tis nog altijd beter van kwaliteit dan het gitaar"spel" van Brian
.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als stream 1 het goed doet haal ik lego weer weg.
Braaain moet afgevoerd worden in een dwangbuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snapt niemand, ik vind nog steeds en alweer dat wij mogen eisen dat we geen Brian meer op de streams krijgen.![]()
![]()
Is het mogelijk dat je Brian ook wegfiltert ?????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt het dat op S1 ook het geluid weg is?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent liev..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je Brian ook wegfiltert ?????![]()
jep. Stream 1 en 2 zwart en zonder geluid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt het dat op S1 ook het geluid weg is?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
Doet het hier goed
lego streams hebben geen geluidquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt het dat op S1 ook het geluid weg is?
Die speelt nu wel af, maar het scherm blijft zwart.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
Doet het hier goed
precies is NIET netjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, ik zie nu pas het mailtje van Loes van Talpa, niet zo netjes dat ze alle e-mailadressen zomaar meestuurd. Kan mijn niet zoveel schelen maar ik kan me voorstellen dat sommige dat liever niet hebben.
Vaag allemaal, hier gaat het allemaal prima?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die speelt nu wel af, maar het scherm blijft zwart.
De foto's die ze tijdens de foto cursus hebben genomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:34 schreef ruby het volgende:
wat zijn die beelden op de tv??
Het zijn gewoon een stelletje Amateurs, daar bij Tien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:35 schreef easysatellite het volgende:
en hier betaal je dan voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |