Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit via jouw site
[afbeelding]
Ja, hier is ie goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik heb op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Ik hetzelfde Pietje, blonT momentje van mij 3 streams werken 1 niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit via jouw site
[afbeelding]
Hier ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik heb op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Je bent opgelichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
k heb net via 0900 betaald, maar ik krijg geen beeld
weet iemand wat er aan de hand is?
Klopt, ik heb op jouw site stream 1 wel, maar stream 2 blijft dan weer op buffer staan (al hele avond). S3 en 4 doen het wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Nee sorry geen idquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
een heel klein beetjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon een beetje blij zijn dat ik niet kan kijken![]()
Streams opnieuw inladen? Als je via je browser kijkt doe dan eens een refresh?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
Klopt heb ik ook......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan heb ik op stream 1 dat suffe mozaiek-beeld.![]()
Ik hou wel van de zilte zoute zeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je met Jaap knuffelt word je zeeziek, tegen al dat vet aan![]()
Ik ook en 2 doet het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
F5quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt, ik heb op jouw site stream 1 wel, maar stream 2 blijft dan weer op buffer staan (al hele avond). S3 en 4 doen het wel goed.
Dan hebbie meer dan mij, ik heb zwartquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel de échtequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik hou wel van de zilte zoute zee.
Hoe zit dat dan heb jij betaald of zit je met de gratis maand ?quote:
De gratis maandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan heb jij betaald of zit je met de gratis maand ?![]()
F5 of refresh al gedaan ?quote:
is dat zo??? graag gedaan!! Morgen zal ik m'n best doen, maar wordt wel 's avonds denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je d'r morgen ook? Want je hebt me vandaag erg gesteund![]()
![]()
Oh ok. Ik ben zo'n sukkel die er euries voorover heeftquote:
Jij hebt wel 4 streams ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben zo'n sukkel die er euries voorover heeftMisschien is dat ut verschil
Jaquote:
Ik heb na een F5 weer het mozaiek-beeld op 1. Rest is nog steeds ok.quote:
er is ons dus een soort gratis tweede handsje in de maag gesplitstquote:
Ok, Braains lijf is mooi, alleen jammer dat er zo'n rotkopquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.
huub is natuurlijk toch meer een kind
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Hij blijft hem nu in buffer opslaan, maar verder niets.
Zelfs het lijf van Brianles vind ik niet mooi en dat verrotte karakter al helemaal niet en die kop die zou ik er het liefst afhakken.
Pokerenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Mooie pokershots dankzij Tien.tv![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was in de race (top 100) voor een maand gratis maar ik was te laat : {quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
er is ons dus een soort gratis tweede handsje in de maag gesplitst![]()
langer dan ie zijn eikel poetst.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Hoelang poetst die eikel zijn tanden.
Me too, maar heb ook maar 3 streams waarvan 1 mozaiek dus was de eerste en laatste keer dat ik betaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Was in de race (top 100) voor een maand gratis maar ik was te laat : {
Ik heb uiteindelijk als verslaafde (hield het niet meer : -o ) betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |