Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit via jouw site
[afbeelding]
Ja, hier is ie goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik heb op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Ik hetzelfde Pietje, blonT momentje van mij 3 streams werken 1 niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit via jouw site
[afbeelding]
Hier ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik heb op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Je bent opgelichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
k heb net via 0900 betaald, maar ik krijg geen beeld
weet iemand wat er aan de hand is?
Klopt, ik heb op jouw site stream 1 wel, maar stream 2 blijft dan weer op buffer staan (al hele avond). S3 en 4 doen het wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream 1 blijft op bufferren staan bij mij, als ik hem op de lage kwaliteit zet doet ie het wel. Maar volgens mij zijn er wel mensen die stream 1 goed hebben, of niet ??
Nee sorry geen idquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
een heel klein beetjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon een beetje blij zijn dat ik niet kan kijken![]()
Streams opnieuw inladen? Als je via je browser kijkt doe dan eens een refresh?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Rotterdammert het volgende:
Klopt heb ik ook......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan heb ik op stream 1 dat suffe mozaiek-beeld.![]()
Ik hou wel van de zilte zoute zeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je met Jaap knuffelt word je zeeziek, tegen al dat vet aan![]()
Ik ook en 2 doet het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan heb ik op stream 1 dat suffe mozaiek-beeld.![]()
F5quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
Klopt, ik heb op jouw site stream 1 wel, maar stream 2 blijft dan weer op buffer staan (al hele avond). S3 en 4 doen het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |