Op Talpa zijn er ook 2 zwart, dus het zal niet aan mijn PC liggen hoop ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Ik kijk gratis dus ik zal niet klagen met maar 2 streams, alhoewel![]()
1 stream zwart, 1 stream pokertafel, 2 lieke-zonder-geluidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
correctie: 2 streams zwart, 2 lieke-zonder-geluid
Heb je een zwembad ?quote:
Bij mij doet stream 1 het juist niet. De rest wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Stream 1 doet ut !!!!!! Enne ik heb ff wat cossen teruggelezen, maar ik weet zeker dat Lieke voor Brian gaat. Ze is trouwens wel stom als ze dat doet, want ze weet hoe er over Brian wordt gesproken in de buitenwereld en aangezien ze dit als opstapje wil gebruiken zou het wel MEGA dom zijn.
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Stream 1 doet ut !!!!!! Enne ik heb ff wat cossen teruggelezen, maar ik weet zeker dat Lieke voor Brian gaat. Ze is trouwens wel stom als ze dat doet, want ze weet hoe er over Brian wordt gesproken in de buitenwereld en aangezien ze dit als opstapje wil gebruiken zou het wel MEGA dom zijn.
dan werd ik wel een soort van pedofiel, alles beter dan brianquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.
huub is natuurlijk toch meer een kind
ja da's ook waar.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweest
Jouw usericonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is me niet echt bijgebleven.
block ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een block als ik jou streams wil kijken?![]()
dus ik moet gewoon een beetje blij zijn dat ik niet kan kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweest
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bij mij doet stream 1 het juist niet. De rest wel.
Via welke site kijk jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |