Jaap wil gewoon weer wat zendtijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
Is het julie wel eens opgevallen dat, wanneer Jaap iets niet voor elkaar krijgt, hij heel kwaad wordt??
Nu gaat ie eten en maakt idote geluiden, nog erger dan een klein kind![]()
Heerlijk toch, zo'n lekker mollig lijf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je zelfmoordgedachtes? Ik weet niet of je daar levend uitkomt...![]()
van mij mag je, als ik het maar niet hoefquote:
heerlijk ranzig, dikke vetrollen met daartussen enorme zweetplekken, maar dat glijdt en plakt natuurlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n lekker mollig lijf.
Poker schijnt de laatste tijd nogal in populariteit toe te nemen mss ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
Weer poker? Vraag me af hoeveel DGK betaald krijgt om pokeren te promoten...
Wat zal hij veel eten tijdens de huwelijksnacht dan......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
Is het julie wel eens opgevallen dat, wanneer Jaap iets niet voor elkaar krijgt, hij heel kwaad wordt??
Nu gaat ie eten en maakt idote geluiden, nog erger dan een klein kind![]()
10 is zelf met een pokerprogramma begonnen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
Weer poker? Vraag me af hoeveel DGK betaald krijgt om pokeren te promoten...
op welke streams kijk jij??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:45 schreef ruby het volgende:
Wat maakt Jaap in godesnaam?
In America ja. In nederland lijkt het maar zo vanwege al die poker-programmas op TV. Maar die programmas bestaan alleen maar vanwege de "poker lobby", die lobby probeert het pokeren als "sport" te promoten in plaats van een kansspel...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
Poker schijnt de laatste tijd nogal in populariteit toe te nemen mss ligt het daaraan?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Wat zal hij veel eten tijdens de huwelijksnacht dan......
Ik dacht dat Jaap iets stond te roeren omdat ie het over eten had. Maar het zijn hysterische typgeluiden.quote:
Ja ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Marelle het volgende:
[..]
heerlijk ranzig, dikke vetrollen met daartussen enorme zweetplekken, maar dat glijdt en plakt natuurlijk wel lekker![]()
correctie: 2 streams zwart, 2 lieke-zonder-geluidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef Varen het volgende:
2 streams zwart , 2 lieke
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Ik kijk gratis dus ik zal niet klagen met maar 2 streams, alhoewel![]()
Op Talpa zijn er ook 2 zwart, dus het zal niet aan mijn PC liggen hoop ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef Marelle het volgende:
Ik kijk gratis dus ik zal niet klagen met maar 2 streams, alhoewel![]()
1 stream zwart, 1 stream pokertafel, 2 lieke-zonder-geluidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
correctie: 2 streams zwart, 2 lieke-zonder-geluid
Heb je een zwembad ?quote:
Bij mij doet stream 1 het juist niet. De rest wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Stream 1 doet ut !!!!!! Enne ik heb ff wat cossen teruggelezen, maar ik weet zeker dat Lieke voor Brian gaat. Ze is trouwens wel stom als ze dat doet, want ze weet hoe er over Brian wordt gesproken in de buitenwereld en aangezien ze dit als opstapje wil gebruiken zou het wel MEGA dom zijn.
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Stream 1 doet ut !!!!!! Enne ik heb ff wat cossen teruggelezen, maar ik weet zeker dat Lieke voor Brian gaat. Ze is trouwens wel stom als ze dat doet, want ze weet hoe er over Brian wordt gesproken in de buitenwereld en aangezien ze dit als opstapje wil gebruiken zou het wel MEGA dom zijn.
dan werd ik wel een soort van pedofiel, alles beter dan brianquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze vindt hem gewoon aantrekkelijker dan huub, schijnt dat veel dames kwa uiterlijk toch brian verkiezen boven huub.
huub is natuurlijk toch meer een kind
ja da's ook waar.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweest
Jouw usericonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is me niet echt bijgebleven.
block ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een block als ik jou streams wil kijken?![]()
dus ik moet gewoon een beetje blij zijn dat ik niet kan kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja duhh, stel dat je had betaald, dan was je mooi de klos geweest
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bij mij doet stream 1 het juist niet. De rest wel.
Via welke site kijk jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |