quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Hij blijft hem nu in buffer opslaan, maar verder niets.
Zelfs het lijf van Brianles vind ik niet mooi en dat verrotte karakter al helemaal niet en die kop die zou ik er het liefst afhakken.
Pokerenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Mooie pokershots dankzij Tien.tv![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Was in de race (top 100) voor een maand gratis maar ik was te laat : {quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
er is ons dus een soort gratis tweede handsje in de maag gesplitst![]()
langer dan ie zijn eikel poetst.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Hoelang poetst die eikel zijn tanden.
Me too, maar heb ook maar 3 streams waarvan 1 mozaiek dus was de eerste en laatste keer dat ik betaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Was in de race (top 100) voor een maand gratis maar ik was te laat : {
Ik heb uiteindelijk als verslaafde (hield het niet meer : -o ) betaald
Day heeft tot kwart voor 2 lopen leuren !!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
maar ik was te laat : {
Meezingenquote:
Kijk je via de tien site? Ikke kijk hier en no problemquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, maar heb ook maar 3 streams waarvan 1 mozaiek dus was de eerste en laatste keer dat ik betaal![]()
![]()
Poker en gitaar, ik mis dus nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Brian ligt weer eens te tokkelen op z'n gitaar. Daar mag hij nu mee kappen.
Ja weet ik dank je ...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Day heeft tot kwart voor 2 lopen leuren !!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |