Hier wel, waarom geen idee maar het werktquote:
zit je op de Tien site?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier wel, waarom geen idee maar het werkt![]()
Doe voor mij eens een screenshotjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier wel, waarom geen idee maar het werkt![]()
Nee gewoon in WMP via deze link http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.aspquote:
Heej kleintje doe us lievvvvv.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
als iemand me zo noemde dan had ik m n knal voor ze harses gegeven
Vreemd zeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef easysatellite het volgende:
bij mij doet stream 1 heel gek met grote pixels
heb ik ook geprobeerd maar werkte ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee gewoon in WMP via deze link http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
Ik vind het heel vaag idd, maargoed mss moet het zo zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
heb ik ook geprobeerd maar werkte ook nietjij bent gewoon een bofkont
![]()
Moet jij niet WII'en??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vaag idd, maargoed mss moet het zo zijn
GA jij eens ff lekker in de Hooligans tegen mij slaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heej fietsendief, niet mijn tekst jatten!![]()
Ah jij kan dus ook S1+2 zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moet jij niet WII'en??
Huub en Lieke wandelen door de tuin en hebben het over kikkers
Nou Bong dan moet jij ons maar op de hoogte houden wat Sneake en Huub elkaar vertellenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vaag idd, maargoed mss moet het zo zijn
Mootie!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Moet jij niet WII'en??
Huub en Lieke wandelen door de tuin en hebben het over kikkers
Ik weet wel dat je dat lekker vindt, maar dat parkeer ik ff...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
[..]
GA jij eens ff lekker in de Hooligans tegen mij slaan.
Ik zag nie eens dat jij die tekst had geplaatst
precies dezelfde waarden heb ik op jouw site bij stream 2.quote:
huh??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Lieke vindt het echt gezellig met BRian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |