Okee lieffie, tot zo!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Lieke vindt het echt gezellig met BRian.
Snap jij het???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Lieke vindt het echt gezellig met BRian.
Het valt me op dat Eric weer heel erg naar Huub toe trekt sinds Syl weg is. Hij mag nu zelf weer gaan rellen. Dat ontmoedigde hij toch nadat zijn beste vriend geweest was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snap jij het???
Eric is hyper en wil graag dat Huub (en Lieke) gaan terroriseren..
Bied jezelf aan, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:09 schreef Gigageil het volgende:
Echt....ik snap niet wat Huub met die idiote Lieke moet.......man man, je kunt zoveel beter krijgen dan datte......![]()
Ik vind hem ook oprecht leuk (als hij flipt) maar niet gezellig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:07 schreef Clank het volgende:
Lieke vindt Brian oprecht leuk en gezellig.
klein wereldje in de villa en in t land der blinden is eenoog nou immers koning. of in dit geval koninginquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:09 schreef Gigageil het volgende:
Echt....ik snap niet wat Huub met die idiote Lieke moet.......man man, je kunt zoveel beter krijgen dan datte......![]()
Hedda klonk zoooo lief aan de telefoon, mijn hart smolt ervan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:12 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Pietje, ben je overgestapt van Lieke naar Hedda!!!
ik zie het al, net zo besluiteloos als Huubquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hedda klonk zoooo lief aan de telefoon, mijn hart smolt ervan.
Heb ik allemaal gemist door dat gekut met die DRM, maar ik weet dat je smaak hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hedda klonk zoooo lief aan de telefoon, mijn hart smolt ervan.
Gewoon weerloos tegen vrouwelijke charme.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zie het al, net zo besluiteloos als Huub
je hoeft je niet te schamen, is wel charmantquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon weerloos tegen vrouwelijke charme.![]()
That's me, baby!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:17 schreef 2live het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen, is wel charmant![]()
Huub is in een serieus gesprek met Lieke over Hedda o.a. en het telefoongesprekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe eens een beetje cossen over stream 1 en 2, daar hoor ik niks van.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
That's me, baby!![]()
Maar ik wens jou en alle medeCOSsertjes een prettige nacht! Welterusten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |