Kan ik wel gebruiken.quote:
Je weet wel, tandenpoetsen achter de oren ff droog maken enzooootquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou René fluagevallen zijn van de jacuzziluchten?
Neeeehquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:Vertoef ik nog maar in mn 1tj in het bad offe?
Sorry ik zat zo gefascineerd naar jullie borsten te staren dat ik helemaal stil wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:Vertoef ik nog maar in mn 1tj in het bad offe?
Aww *na snik*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh!!
* Renesite springt er weer in
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry ik zat zo gefascineerd naar jullie borsten te staren dat ik helemaal stil was
quote:My love is like...woah
My kiss is like...woah
My touch is like...woah
My sex is like...woah
My ass is like...woah
My body's like...woah
*opzienbarend kuchje slaakt*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry ik zat zo gefascineerd naar jullie borsten te staren dat ik helemaal stil was
Is dat kleurtje in je haar van jezelf? Of is het geverfd?quote:
Beiden nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat kleurtje in je haar van jezelf? Of is het geverfd?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja want Tangarine stootte die schuimfles om in het bad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry de rest is onder water, en daar zit schuim voor
Hoezoooo COCquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry de rest is onder water, en daar zit schuim voor
Ik heb de jets met toffe ledverlichting aangezetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef teigan het volgende:
is het eigenlijk een bubbelbad? Of komen er nog steeds bruine bonen gassen bovendrijven..
alleen met goede muziekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag er ook een beatbox bij? OF HOE ZIT DAT?
ik ga zelf wel beatboxenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag er ook een beatbox bij? OF HOE ZIT DAT?
Van de Hoornseplas krijg ik uitslagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef Tangarine het volgende:
Dit vraagt eigenlijk om een hoornseplasmeet ofzo als het weer iets wamer is
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga zelf wel beatboxen
OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF
Dan is het weer goedquote:
? wat opeten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
J amaar jij bent vegatariër dan mag ik m niet eens opeten
Die was voor Renéquote:
neeeeeeeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die was voor René
Dat was toch de beatboxer?
Dus moet je vlees gaan etenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:.
Ik mss nu eindelijk wel weer !![]()
(Nee, ik vond mezelf niet te dik, eerder te dun, maar kreeg het er zo moeilijk aan) .
geaccepteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohnee!
Het was wel jij alexxx !
Mijn excuus![]()
Ik kan er inderdaad niets van, thanx for asking.quote:
Alles begint nu te hangen.. En er is nog teveel van mij, dus mooier wordt het er even niet op vrees ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:20 schreef Tangarine het volgende:
ah teigan, ik hoor ook bij de afvallers, boeiend
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Alles begint nu te hangen.. En er is nog teveel van mij, dus mooier wordt het er even niet op vrees ik...
Aaaaw, ik vond dat best meevallen toen je bij de kassa stondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef teigan het volgende:
Ik ben niet badpakproof vind ik
Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor om aan te werken natuurlijk...
Ik dacht dat het van die pokemon gevallen waren (JA IK BEN OOK JONG GEWEESTquote:
Alleen als ik harder ga dan 100 kilometer per uurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Rammel je dan ook?
EEH!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van die pokemon gevallen waren (JA IK BEN OOK JONG GEWEEST!)
[afbeelding]
zeer interessante opmerking nietz...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef nietzman het volgende:
.
Vet!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef Tangarine het volgende:
hahaha nee hij komt van John and John... en hey!!!
ik heb de nieuwe pokemon Diamond
Doeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef teigan het volgende:
[..]
zeer interessante opmerking nietz...
Renesite, lief van je dat je dat zegt
Ik ga naar bedje toe, het was lekker badderen met jullie!
Hoi...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
EEH!
Pokémon is nog steeds oké !![]()
Er staat hier een MEGA Pikachu op de kast en een kleinere Psyduck (![]()
)
Pokémon is leuk!![]()
Die Swinenub is té tof.![]()
Nou enzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Pokemon is maar matig vergeleken met andere manga
Okequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef teigan het volgende:
[..]
zeer interessante opmerking nietz...
Renesite, lief van je dat je dat zegt
Ik ga naar bedje toe, het was lekker badderen met jullie!
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi...
Zet je beide benen eens op de grond please![]()
niks mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?![]()
!
Is er plek voor mij? Dan doe ik ff mijn ogen toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?![]()
!
Ja, ik schuif wel even op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er plek voor mij? Dan doe ik ff mijn ogen toe.
Mss is het hier ook leuk?quote:
Nah, ik bedoel, op een wolk dragend door de wind slaap je het fijnstequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef Tangarine het volgende:
Ogen dicht doen? Dan zie je niet de schoonheid van onze eigen wereld *zweeft ook wel een beetje
Wil je ook zon slaapmuts? Zo'n lange?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel, op een wolk dragend door de wind slaap je het fijnste![]()
Ga eerst eens van die zure regenwolk afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
is dit niet gewoon het badschuim wat is opgestegen door de scheetdampen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je ook zon slaapmuts? Zo'n lange?
Ik heb ze in de aanbieding!
*Neemt zelf de roze met gele sterren.
Ikheb alleen maar twee blauwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst eens van die zure regenwolk afDie moet ik nog sturen naar een of andere grijze citroen visa.
Die op de maan bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst eens van die zure regenwolk afDie moet ik nog sturen naar een of andere grijze citroen visa.
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem grijsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikheb alleen maar twee blauwe.
[afbeelding]
De grijze is van 929V6
Trustenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Tangarine het volgende:
ik ga ook richting bedje... trusten allemaal
Jawat!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Balen dat ik Jawat ga missen vanavond.
Stom werk.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef S-Two het volgende:
Alleen jammer dat je geen drank mee mag nemen.
Vorige jaren controleerden ze alleen de main stage geloof ik, maar nu alles (las ik zo'n boekje). Voor de veiligheid van de bandjes (quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb net een hele koelbox ingepakt.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb net een hele koelbox ingepakt.
Nu wel redelijk. Kan je daar trouwens pinnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:41 schreef skiczukie het volgende:
Schijnt de zon daarzo trouwens?
Ik ben aan het wachten tot ik zometeen naar werk magquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef teigan het volgende:
Jeetje, wat een stilte hier.. zit iedereen op het bevrijdingsfestival soms?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot ik zometeen naar werk mag
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot ik naar huis mocht
Laatste dag dat het nog kan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef teigan het volgende:
Aha, vandaar
Hier is net een nieuw speeltje aangekomen, een gps voor bij het skaten!
Morgen maar even uitproberen, nu heb ik al alcohol op..
zo maar even BBQ'en
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met het gevaar dat je tepels aan worden gezien voor radiotune-knoppen.
Nee, dat is niet fijn. Die dingen zijn gevoelig en zacht, en moeten met tederheid worden behandeld.quote:
Sandra had weinig te klagen over aandacht voor haar tepels in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fijn. Die dingen zijn gevoelig en zacht, en moeten met tederheid worden behandeld.
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra had weinig te klagen over aandacht voor haar tepels in ieder geval![]()
Euh.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Grulez het volgende:
Mooi onderwerp. Dan toch wel Groningse tepels neem ik aan?
Ik word er verlegen van joh... Jammergenoeg vind ik dat nog niet echt van mezelf, en de weegschaal en mijn BMI zijn ook nog niet zover...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Teigan, misschien denk je, waar bemoeit ze zich mee, maar ik vind je ook helemaal niet dik eigenlijk
Laat Miss_S maar praten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik word er verlegen van joh... Jammergenoeg vind ik dat nog niet echt van mezelf, en de weegschaal en mijn BMI zijn ook nog niet zover...
En volgens Miss_S kan het natuurlijk absoluut niet..
Gewoon meer naar mannen luisterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat Miss_S maar praten.
Jezelf goed voelen in je lichaam, daar gaat het om. Ik denk dat bijna geen enkele vrouw dat doet.
Het is de taak van jevriend jou de mooiste vrouw van de wereld te laten voelen, schop hem ff namens mij vanwege het verzaken van zn taak, wil je?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:40 schreef teigan het volgende:
Ja, de meeste mannen roepen toch wel dat ze de voorkeur geven aan een iets gevuldere vrouw...
Maarja, wat DaD al zegt, je moet je lekker voelen in je lijf, en daar heb ik gewoon moeite mee..
Maar dat komt vast ooit nog wel eens goed..
Ik dacht dat ik het kluizenaarsbestaan achter me had gelaten in 2005, maar dat valt toch tegen blijkbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi! Was het leuk, daar onder je steen?
Waarschijnlijk heeft Gisele Bundchen daar nog moeite mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:40 schreef teigan het volgende:
Ja, de meeste mannen roepen toch wel dat ze de voorkeur geven aan een iets gevuldere vrouw...
Maarja, wat DaD al zegt, je moet je lekker voelen in je lijf, en daar heb ik gewoon moeite mee..
Maar dat komt vast ooit nog wel eens goed..
Dat vind hij ook zeker wel, ik wil het alleen niet geloven... Echt, hij laat zeker wel zien/merken wat hij van mij vindt..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is de taak van jevriend jou de mooiste vrouw van de wereld te laten voelen, schop hem ff namens mij vanwege het verzaken van zn taak, wil je?
Same here, maar het moet in je hoofd goed zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat vind hij ook zeker wel, ik wil het alleen niet geloven... Echt, hij laat zeker wel zien/merken wat hij van mij vindt..
klopt... En dat zit het sowieso niet, want anders ga je het onderwijs niet in...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here, maar het moet in je hoofd goed zitten![]()
Hey, dat ga ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt... En dat zit het sowieso niet, want anders ga je het onderwijs niet in...
Als het goed is begin ik aan de Educatieve Master na de zomer, Nederlandsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
serieus? Welk soort/type onderwijs dan?
Iets met een ex.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef teigan het volgende:
Ah, ik ben bijna klaar met de Educatieve Master, Scheikunde... Nog 5 weken, dan is mijn eerste jaar als docent voorbij...
chipszak, was ist los?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iets met een ex.
En tis echt té verneukt.
Kheb em 2x geslagen + 1 x geduwtDe klootzak
bij mij op school was dit jaar een LIO maatschappijleer, die kwam uit het bedrijfsleven, maar die heeft het niet lang volgehouden..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit nog wel eens te twijfelen over onderwijs, pabo of edu master maatschappijleer, maar ja, das zo'n kansloos vak op het vo... en na m'n onderzoek naar het lerarentekort voor twynstra gudde was ik niet al te positief over het beroep zelf
Dat spreekt elkaar enorm tegen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Een quote van mijn ex: "Ik zal voor ALTIJD van je blijven houden! Behalve als ik verliefd word op een ander."
klinkt bekend...:')quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar enorm tegen...
Maarja, ik was bij mijn eerste vriendje er ook van overtuigt dat we bij elkaar pasten en zouden trouwen enzo.. Maarja, die naïviteit was ik daarna wel kwijt..
Jeetje, wat een enorme klootzak dan zeg.. Maar denk je echt dat hij haar al had toen hij jou al had? Wel kinderachtig van die groep waar hij mee was hoor, je zou haast hopen dat het hun ook eens overkomt..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja nou
Tis net 1,5 week uit(Gewoon samen goed uitgegaan enzoot)
heeftie weetikveel hoelang alweer een nieuwe![]()
![]()
.
Kom ik dus vandaag achter @ Bevrijdingsfestival.
Gaattie recht voor mijn gezicht (Hij weet dat ik er sta) met dr bekken en ook verder mt dr flikflooien.
Je hebt geen idee hoe ik me toen voelde![]()
. Toen ben ik dus helemaal uitgeflipt & hij snapte maar niet wat ik er zo erg aan vond
.
En die groep waar hij mee was, maar lachen en wijzen naar mij. Hele avond door.
De helft wist er ook al van enzoot.
Vast wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een enorme klootzak dan zeg.. Maar denk je echt dat hij haar al had toen hij jou al had? Wel kinderachtig van die groep waar hij mee was hoor, je zou haast hopen dat het hun ook eens overkomt..
Maar hij is het dus echt absoluut niet waard hè, daar ben je nu vast wel achter..
Verjaardag gehad. done.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef Flipper01 het volgende:
Het bevrijdingsfestival was leuk! Vooral het dance gedeelte.
Hebben jullie allemaal gemist terwijl je aan het F5en was :p
Ja doet ze ook. Maar als j toch echt ook voor jzelf wou stoppen, zoals je mij aldoor voorkauwdequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:54 schreef teigan het volgende:
misschien rookt zijn nieuwe "liefde" ook wel joh, of zij vindt het niet erg om een asbak te zoenen..
Dankjewel!quote:
maar jij bent ook niet vreemdgegaan, en dat maakt al een verschil denk ik..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik kan nog goed met mijn ex door een deur. Mits breed genoeg natuurlijk.
Dat is waar, dan kan ik het me idd wel voorstellenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:34 schreef teigan het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet vreemdgegaan, en dat maakt al een verschil denk ik..
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:43 schreef Noca het volgende:
Ow, voor de mensen die ergens in Groningen een paar donkere sneakers tegenkomen; die zijn van mij... ben sinds vrijdagnacht mn sneakers kwijt...kan me toch niet voorstellen dat ik op mn sokken naar huis ben gegaan![]()
Ow, voor de mensen die ergens in Groningen een paar donkere sneakers tegenkomen; die zijn van mij... ben sinds vrijdagnacht mn sneakers kwijt...kan me toch niet voorstellen dat ik op mn sokken naar huis ben gegaan![]()
Ik heb twee blikken Hollandia mee kunnen smokkelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:45 schreef S-Two het volgende:
Bevrijdingsfestival was wel tof! Opgezwolle was goed, U-niq en Jawat ook wel mooi. En skiczukie, nog gelukt je drank mee te nemen? Bij ons was 1 iemand vooruit gegaan, hebben we drank over een sloot gegooit, en heeft hij het toen opgehaald, najah, we hoefden toen iig niet zoveel te betalen voor ons bier
.
En oja, sterkte aan alle net-verlaten-zijnde vrouwen (maar ook vrouwen kunnen zich, helaas, zo gedragen)..
Ik ga misschien ook nog een paar daagjes naar Antwerpen. Ik ga naar Budapest met het vliegtuig va Brussel, dus misschien dat ik er een paar dagen Antwerpen aanvast plak. Waneer ga jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef Renesite het volgende:
Van t zomer met vrienden 3 nachten Antwerpen... waarschijnlijk + 1 dagje bobbejaanland![]()
Wel tofheid
Was er een pit bij Opgezwolle dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Ewaldus het volgende:
wow.. wat een dag gister
van 's middags 13.00 tot 23.15 in het park geweest.. Zelf nog 2 sixpacks Jupiler naar binnen kunnen smokkelen in mijn broekzakkenComfortabel lopen is anders..
's Avonds even naar huis geweest om te eten en samen met een vriendin iedereen een hele fles wijn opgedronken. Toen weer naar het park.. Weet niet meer wat ik allemaal heb gedaan maar het was leuk.
Opgezwolle was toch het beste van de dag. Stond in de pit vooraan, heb ik nog mensen uit dit topic lopen beuken?
20 augustus waarschijnlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook nog een paar daagjes naar Antwerpen. Ik ga naar Budapest met het vliegtuig va Brussel, dus misschien dat ik er een paar dagen Antwerpen aanvast plak. Waneer ga jij?
Jah, wij hebben onderweg nog even geMact in Hoogveenquote:
Mijn armen vallen mee, maar mijn kuiten doen wel pijn, wordt morgen nog leukquote:Op zondag 6 mei 2007 18:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah, wij hebben onderweg nog even geMact in Hoogveen
Heb jij ook overal spierpijn? Ik strompel echt een beetjeGeen kuiten en armen meer over.
IN het vervolg elke maandag spierpijn?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn armen vallen mee, maar mijn kuiten doen wel pijn, wordt morgen nog leuk
moet je maok niet vergeten....quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef Tangarine het volgende:
ow fuck, dat krijg je ervan als je niet helemaal terugleest
hai Maok![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef Soempie het volgende:
Oke, wie was die jongen met heel groot: FOK! achterop z'n shirt en konijnenoren op? Liep gister door de Peperstraat![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef teigan het volgende:
neuh, alleen misschien dat de ex van chipszak een klootzak is...
Helemaal vergeten!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheheh..
Je hebt ook niet naar me geroepen he.. ik maar luisteren... Wat een koppijn trouwens en natuurlijk weer de halve avond kwijt![]()
Ik ben trots op je meisje!! Mannen zijn evilquote:Op zondag 6 mei 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kots op hem.
Ik heb zn muts gemold.
mahaha.
Daarna had ik wel een beetje spijt hoor![]()
En nú ben ik voor eeuwig en altijd van m af.![]()
Dank je! Was tof!quote:Op zondag 6 mei 2007 09:11 schreef teigan het volgende:Veel plezier Alexxxx(al lees je dit toch pas als je terug bent..)
Goeiemorgen voor de rest!
Ja, gatver mannen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ben trots op je meisje!! Mannen zijn evil![]()
nouja, veel mannen, eh, sommige mannen...
Oh, en mag ik mn trui terug? Misschien moeten we maar weer een meet organiseren?
Vannacht heb ik films lopen kijken, en hitman gespeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:15 schreef teigan het volgende:
jij bent druk bezig geweest vannacht zag ik Sebas?
![]()
Heeft dit toevallig iets met elkaar te maken ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:25 schreef Tangarine het volgende:
blah, kon niet slapen vannacht... sliep ik nog lekker om half 8, werd ik gewekt door de enige huisgenote die ook thuis was, of ik kon helpen, het halve huis lag plat doordat ergens kortsluiting is geweest vannacht...
Nee niet eens! Ik had namelijk geen last van die kortsluiting, andere aardlekschakelaarquote:Op maandag 7 mei 2007 08:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft dit toevallig iets met elkaar te maken ofzo?
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:06 schreef Sebasser het volgende:
10:30 is hetzelfde als bijna 11 uur.
Toch?
Of zit ik er nou naast?
Ligt er aan als je rond half 11 ergens moet zijn of om half 11 stiptquote:
JA, mods, gatver.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan als je rond half 11 ergens moet zijn of om half 11 stipt
Callcenter bij KPNquote:Op maandag 7 mei 2007 09:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JA, mods, gatver.
Anyway, weet jij nog een leuk baantje?
Wie nietquote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er mis met KPN, daar werk ik
Ik ook nietquote:
Nu is er lekker een stuk uit zn mutsquote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ben trots op je meisje!! Mannen zijn evil![]()
nouja, veel mannen, eh, sommige mannen...
Oh, en mag ik mn trui terug? Misschien moeten we maar weer een meet organiseren?
Gezellug zullen jullie 2 het dan hebben in de regen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu is er lekker een stuk uit zn muts.
Ja klopt.
Ik ben voor !(een meet dus)
Regen isquote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gezellug zullen jullie 2 het dan hebben in de regen.
Waar wil je het doen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Regen is.
En het hoeft toch niet perse vandaag.
Duh..
Het kan btw net zo goed ergens binnen.
Zeikneus.
Ja, we komen gratis binnen. Tara werkt er toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar wil je het doen dan?
Callcenter van de KPN?
Moet je er anders voor betalen om binnen te komen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, we komen gratis binnen. Tara werkt er toch?![]()
Hoe moet ik dat wetenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je er anders voor betalen om binnen te komen dan?
slotjequote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
We hebben nu gewoon de zekerheid van gratis binnen komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |