Jawat!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Balen dat ik Jawat ga missen vanavond.
Stom werk.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef S-Two het volgende:
Alleen jammer dat je geen drank mee mag nemen.
Vorige jaren controleerden ze alleen de main stage geloof ik, maar nu alles (las ik zo'n boekje). Voor de veiligheid van de bandjes (quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb net een hele koelbox ingepakt.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb net een hele koelbox ingepakt.
Nu wel redelijk. Kan je daar trouwens pinnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:41 schreef skiczukie het volgende:
Schijnt de zon daarzo trouwens?
Ik ben aan het wachten tot ik zometeen naar werk magquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef teigan het volgende:
Jeetje, wat een stilte hier.. zit iedereen op het bevrijdingsfestival soms?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot ik zometeen naar werk mag
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot ik naar huis mocht
Laatste dag dat het nog kan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef teigan het volgende:
Aha, vandaar
Hier is net een nieuw speeltje aangekomen, een gps voor bij het skaten!
Morgen maar even uitproberen, nu heb ik al alcohol op..
zo maar even BBQ'en
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met het gevaar dat je tepels aan worden gezien voor radiotune-knoppen.
Nee, dat is niet fijn. Die dingen zijn gevoelig en zacht, en moeten met tederheid worden behandeld.quote:
Sandra had weinig te klagen over aandacht voor haar tepels in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fijn. Die dingen zijn gevoelig en zacht, en moeten met tederheid worden behandeld.
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra had weinig te klagen over aandacht voor haar tepels in ieder geval![]()
Euh.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Grulez het volgende:
Mooi onderwerp. Dan toch wel Groningse tepels neem ik aan?
Ik word er verlegen van joh... Jammergenoeg vind ik dat nog niet echt van mezelf, en de weegschaal en mijn BMI zijn ook nog niet zover...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Teigan, misschien denk je, waar bemoeit ze zich mee, maar ik vind je ook helemaal niet dik eigenlijk
Laat Miss_S maar praten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik word er verlegen van joh... Jammergenoeg vind ik dat nog niet echt van mezelf, en de weegschaal en mijn BMI zijn ook nog niet zover...
En volgens Miss_S kan het natuurlijk absoluut niet..
Gewoon meer naar mannen luisterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat Miss_S maar praten.
Jezelf goed voelen in je lichaam, daar gaat het om. Ik denk dat bijna geen enkele vrouw dat doet.
Het is de taak van jevriend jou de mooiste vrouw van de wereld te laten voelen, schop hem ff namens mij vanwege het verzaken van zn taak, wil je?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:40 schreef teigan het volgende:
Ja, de meeste mannen roepen toch wel dat ze de voorkeur geven aan een iets gevuldere vrouw...
Maarja, wat DaD al zegt, je moet je lekker voelen in je lijf, en daar heb ik gewoon moeite mee..
Maar dat komt vast ooit nog wel eens goed..
Ik dacht dat ik het kluizenaarsbestaan achter me had gelaten in 2005, maar dat valt toch tegen blijkbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi! Was het leuk, daar onder je steen?
Waarschijnlijk heeft Gisele Bundchen daar nog moeite mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:40 schreef teigan het volgende:
Ja, de meeste mannen roepen toch wel dat ze de voorkeur geven aan een iets gevuldere vrouw...
Maarja, wat DaD al zegt, je moet je lekker voelen in je lijf, en daar heb ik gewoon moeite mee..
Maar dat komt vast ooit nog wel eens goed..
Dat vind hij ook zeker wel, ik wil het alleen niet geloven... Echt, hij laat zeker wel zien/merken wat hij van mij vindt..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is de taak van jevriend jou de mooiste vrouw van de wereld te laten voelen, schop hem ff namens mij vanwege het verzaken van zn taak, wil je?
Same here, maar het moet in je hoofd goed zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat vind hij ook zeker wel, ik wil het alleen niet geloven... Echt, hij laat zeker wel zien/merken wat hij van mij vindt..
klopt... En dat zit het sowieso niet, want anders ga je het onderwijs niet in...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here, maar het moet in je hoofd goed zitten![]()
Hey, dat ga ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt... En dat zit het sowieso niet, want anders ga je het onderwijs niet in...
Als het goed is begin ik aan de Educatieve Master na de zomer, Nederlandsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
serieus? Welk soort/type onderwijs dan?
Iets met een ex.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef teigan het volgende:
Ah, ik ben bijna klaar met de Educatieve Master, Scheikunde... Nog 5 weken, dan is mijn eerste jaar als docent voorbij...
chipszak, was ist los?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iets met een ex.
En tis echt té verneukt.
Kheb em 2x geslagen + 1 x geduwtDe klootzak
bij mij op school was dit jaar een LIO maatschappijleer, die kwam uit het bedrijfsleven, maar die heeft het niet lang volgehouden..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit nog wel eens te twijfelen over onderwijs, pabo of edu master maatschappijleer, maar ja, das zo'n kansloos vak op het vo... en na m'n onderzoek naar het lerarentekort voor twynstra gudde was ik niet al te positief over het beroep zelf
Dat spreekt elkaar enorm tegen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Een quote van mijn ex: "Ik zal voor ALTIJD van je blijven houden! Behalve als ik verliefd word op een ander."
klinkt bekend...:')quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar enorm tegen...
Maarja, ik was bij mijn eerste vriendje er ook van overtuigt dat we bij elkaar pasten en zouden trouwen enzo.. Maarja, die naïviteit was ik daarna wel kwijt..
Jeetje, wat een enorme klootzak dan zeg.. Maar denk je echt dat hij haar al had toen hij jou al had? Wel kinderachtig van die groep waar hij mee was hoor, je zou haast hopen dat het hun ook eens overkomt..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja nou
Tis net 1,5 week uit(Gewoon samen goed uitgegaan enzoot)
heeftie weetikveel hoelang alweer een nieuwe![]()
![]()
.
Kom ik dus vandaag achter @ Bevrijdingsfestival.
Gaattie recht voor mijn gezicht (Hij weet dat ik er sta) met dr bekken en ook verder mt dr flikflooien.
Je hebt geen idee hoe ik me toen voelde![]()
. Toen ben ik dus helemaal uitgeflipt & hij snapte maar niet wat ik er zo erg aan vond
.
En die groep waar hij mee was, maar lachen en wijzen naar mij. Hele avond door.
De helft wist er ook al van enzoot.
Vast wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:24 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een enorme klootzak dan zeg.. Maar denk je echt dat hij haar al had toen hij jou al had? Wel kinderachtig van die groep waar hij mee was hoor, je zou haast hopen dat het hun ook eens overkomt..
Maar hij is het dus echt absoluut niet waard hè, daar ben je nu vast wel achter..
Verjaardag gehad. done.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef Flipper01 het volgende:
Het bevrijdingsfestival was leuk! Vooral het dance gedeelte.
Hebben jullie allemaal gemist terwijl je aan het F5en was :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |