En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi...
Zet je beide benen eens op de grond please![]()
niks mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?![]()
!
Is er plek voor mij? Dan doe ik ff mijn ogen toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?![]()
!
Ja, ik schuif wel even op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er plek voor mij? Dan doe ik ff mijn ogen toe.
Mss is het hier ook leuk?quote:
Nah, ik bedoel, op een wolk dragend door de wind slaap je het fijnstequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef Tangarine het volgende:
Ogen dicht doen? Dan zie je niet de schoonheid van onze eigen wereld *zweeft ook wel een beetje
Wil je ook zon slaapmuts? Zo'n lange?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel, op een wolk dragend door de wind slaap je het fijnste![]()
Ga eerst eens van die zure regenwolk afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
is dit niet gewoon het badschuim wat is opgestegen door de scheetdampen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je ook zon slaapmuts? Zo'n lange?
Ik heb ze in de aanbieding!
*Neemt zelf de roze met gele sterren.
Ikheb alleen maar twee blauwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst eens van die zure regenwolk afDie moet ik nog sturen naar een of andere grijze citroen visa.
Die op de maan bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst eens van die zure regenwolk afDie moet ik nog sturen naar een of andere grijze citroen visa.
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem grijsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikheb alleen maar twee blauwe.
[afbeelding]
De grijze is van 929V6
Trustenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Tangarine het volgende:
ik ga ook richting bedje... trusten allemaal
Jawat!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Balen dat ik Jawat ga missen vanavond.
Stom werk.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef S-Two het volgende:
Alleen jammer dat je geen drank mee mag nemen.
Vorige jaren controleerden ze alleen de main stage geloof ik, maar nu alles (las ik zo'n boekje). Voor de veiligheid van de bandjes (quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb net een hele koelbox ingepakt.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb net een hele koelbox ingepakt.
Nu wel redelijk. Kan je daar trouwens pinnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:41 schreef skiczukie het volgende:
Schijnt de zon daarzo trouwens?
Ik ben aan het wachten tot ik zometeen naar werk magquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef teigan het volgende:
Jeetje, wat een stilte hier.. zit iedereen op het bevrijdingsfestival soms?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot ik zometeen naar werk mag
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot ik naar huis mocht
Laatste dag dat het nog kan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef teigan het volgende:
Aha, vandaar
Hier is net een nieuw speeltje aangekomen, een gps voor bij het skaten!
Morgen maar even uitproberen, nu heb ik al alcohol op..
zo maar even BBQ'en
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met het gevaar dat je tepels aan worden gezien voor radiotune-knoppen.
Nee, dat is niet fijn. Die dingen zijn gevoelig en zacht, en moeten met tederheid worden behandeld.quote:
Sandra had weinig te klagen over aandacht voor haar tepels in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fijn. Die dingen zijn gevoelig en zacht, en moeten met tederheid worden behandeld.
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra had weinig te klagen over aandacht voor haar tepels in ieder geval![]()
Euh.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Grulez het volgende:
Mooi onderwerp. Dan toch wel Groningse tepels neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |