En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi...
Zet je beide benen eens op de grond please![]()
niks mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?![]()
!
Is er plek voor mij? Dan doe ik ff mijn ogen toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En waarom mag ik niet op een wolkje zitten?![]()
!
Ja, ik schuif wel even op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er plek voor mij? Dan doe ik ff mijn ogen toe.
Mss is het hier ook leuk?quote:
Nah, ik bedoel, op een wolk dragend door de wind slaap je het fijnstequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef Tangarine het volgende:
Ogen dicht doen? Dan zie je niet de schoonheid van onze eigen wereld *zweeft ook wel een beetje
Wil je ook zon slaapmuts? Zo'n lange?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel, op een wolk dragend door de wind slaap je het fijnste![]()
Ga eerst eens van die zure regenwolk afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
is dit niet gewoon het badschuim wat is opgestegen door de scheetdampen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je ook zon slaapmuts? Zo'n lange?
Ik heb ze in de aanbieding!
*Neemt zelf de roze met gele sterren.
Ikheb alleen maar twee blauwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst eens van die zure regenwolk afDie moet ik nog sturen naar een of andere grijze citroen visa.
Die op de maan bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eerst eens van die zure regenwolk afDie moet ik nog sturen naar een of andere grijze citroen visa.
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem grijsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikheb alleen maar twee blauwe.
[afbeelding]
De grijze is van 929V6
Trustenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef Tangarine het volgende:
ik ga ook richting bedje... trusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |