Inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef teigan het volgende:
neuh, alleen misschien dat de ex van chipszak een klootzak is...
Helemaal vergeten!quote:Op zondag 6 mei 2007 13:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheheh..
Je hebt ook niet naar me geroepen he.. ik maar luisteren... Wat een koppijn trouwens en natuurlijk weer de halve avond kwijt![]()
Ik ben trots op je meisje!! Mannen zijn evilquote:Op zondag 6 mei 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kots op hem.
Ik heb zn muts gemold.
mahaha.
Daarna had ik wel een beetje spijt hoor![]()
En nú ben ik voor eeuwig en altijd van m af.![]()
Dank je! Was tof!quote:Op zondag 6 mei 2007 09:11 schreef teigan het volgende:Veel plezier Alexxxx(al lees je dit toch pas als je terug bent..)
Goeiemorgen voor de rest!
Ja, gatver mannen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ben trots op je meisje!! Mannen zijn evil![]()
nouja, veel mannen, eh, sommige mannen...
Oh, en mag ik mn trui terug? Misschien moeten we maar weer een meet organiseren?
Vannacht heb ik films lopen kijken, en hitman gespeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:15 schreef teigan het volgende:
jij bent druk bezig geweest vannacht zag ik Sebas?
![]()
Heeft dit toevallig iets met elkaar te maken ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:25 schreef Tangarine het volgende:
blah, kon niet slapen vannacht... sliep ik nog lekker om half 8, werd ik gewekt door de enige huisgenote die ook thuis was, of ik kon helpen, het halve huis lag plat doordat ergens kortsluiting is geweest vannacht...
Nee niet eens! Ik had namelijk geen last van die kortsluiting, andere aardlekschakelaarquote:Op maandag 7 mei 2007 08:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft dit toevallig iets met elkaar te maken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |