Kan ik wel gebruiken.quote:
Je weet wel, tandenpoetsen achter de oren ff droog maken enzooootquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou René fluagevallen zijn van de jacuzziluchten?
Neeeehquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:Vertoef ik nog maar in mn 1tj in het bad offe?
Sorry ik zat zo gefascineerd naar jullie borsten te staren dat ik helemaal stil wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:Vertoef ik nog maar in mn 1tj in het bad offe?
Aww *na snik*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh!!
* Renesite springt er weer in
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry ik zat zo gefascineerd naar jullie borsten te staren dat ik helemaal stil was
quote:My love is like...woah
My kiss is like...woah
My touch is like...woah
My sex is like...woah
My ass is like...woah
My body's like...woah
*opzienbarend kuchje slaakt*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry ik zat zo gefascineerd naar jullie borsten te staren dat ik helemaal stil was
Is dat kleurtje in je haar van jezelf? Of is het geverfd?quote:
Beiden nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat kleurtje in je haar van jezelf? Of is het geverfd?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja want Tangarine stootte die schuimfles om in het bad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry de rest is onder water, en daar zit schuim voor
Hoezoooo COCquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry de rest is onder water, en daar zit schuim voor
Ik heb de jets met toffe ledverlichting aangezetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef teigan het volgende:
is het eigenlijk een bubbelbad? Of komen er nog steeds bruine bonen gassen bovendrijven..
alleen met goede muziekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag er ook een beatbox bij? OF HOE ZIT DAT?
ik ga zelf wel beatboxenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag er ook een beatbox bij? OF HOE ZIT DAT?
Van de Hoornseplas krijg ik uitslagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef Tangarine het volgende:
Dit vraagt eigenlijk om een hoornseplasmeet ofzo als het weer iets wamer is
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga zelf wel beatboxen
OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF OEMPF
Dan is het weer goedquote:
? wat opeten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
J amaar jij bent vegatariër dan mag ik m niet eens opeten
Die was voor Renéquote:
neeeeeeeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die was voor René
Dat was toch de beatboxer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |